ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איתור נזילות מים בבית

זה מתסכל כשאתה מגלה שלבעל בית יש נזילת מים בביתו, אבל זה יכול לקרות במקומות רבים ושונים בבית, מהמטבח לחדר הרחצה ועד לסלון.

אם אינך מוצא סימנים נראים לעין של נזילת מים בביתך

קבע זאת על ידי בדיקת מד המים שלך. ואז צא החוצה, חפש את מדי המים ובדוק אם הנזילה זזה. יש כמה נזילות שקל למצוא, גם אם הן מוסתרות מהנוף של היום. שימו לב לאופן בו מתגלות נזילות מים בבית, כמו גם לסוג הנזילה ומיקומה.

כנראה שאין דבר גדול שיכול להתריע בפני נזילת מים, אבל אם חשבון המים שלך עולה משמעותית, גם אם אין בעיה במונה שלך, יש סיכוי טוב שיש לך מים דולף איפשהו בבית שלך.

אם אתה חושב שיש לך נזילה במערכת הביוב

עליך להתקשר לאינסטלטור מקצועי שיעצור אותה בהקדם האפשרי לפני החשבון בחודש הבא. תיקון נזילת מים הוא קל וזול יחסית, כל עוד אינך עולה זרוע או רגל. אם תצליח לחפור צלחת צינור ולזהות את מקור הנזילה, תוכל להתחיל בתיקונה. זה לא עולה זרוע או רגל, אבל תצטרך שהאינסטלטור יבצע בדיקת מצלמה כדי למצוא את מקורות הנזילה שלך ולהתמודד עם צינור המים הדולף.

אם אתה רוצה לחסוך כסף בקניית גלאי נזילות מים, זה המקום הנכון. ב- Parker & Sons אנו יכולים לאתר נזילות מים בביתכם ולפתור עבורכם את בעיות הצנרת.

בעוד שחברות אינסטלציה אחרות באוסטין חופרות תעלות בגינה שלך ומשמידות את קיר הגבס של ביתך

כדי למצוא נזילות מים, אנו מסתמכים על טכנולוגיה חדישה המאפשרת לנו לזהות נזילות במהירות ובדייקנות מבלי לגרום להרס. למרות שאתה אולי לא חושב להזמין מומחה רק כדי לזהות מים מטפטפים, נזילות הן כל כך נפוצות עד כי אינסטלטורים משתמשים בציוד אולטרסאונד כדי לגלות בדיוק לאן המים בורחים. כמעט בלתי אפשרי שמערכת איתור נזילות מים תקבע את המיקום המדויק של נזילה, אך הטכנולוגיה שלנו לגילוי נזילות מאפשרת לך לזהות באופן אלקטרוני דרך קירות ומחיצות. סוג הבניין בו אתה משתמש, כמו גם גודל וצורת הבניין שלך, יכולים להשתמש בטכנולוגיה דיגיטלית חכמה כדי למצוא מים שנזלים בטווח של מטר אחד מהמקור. הדרך היחידה לדעת באופן חיובי אם הצנרת שלך דולפת היא לוודא שאספקת המים שלך כבויה, להסתכל במד המים שלך כדי לראות אם המים זורמים או לא, או להזמין חברת גלאי נזילות. אם אינך רואה או שומע בדיקת דליפת מים, התחל בבדיקת דליפת המים שלנו. יתכנו סימנים ויזואליים לדליפת מים, בין אם הם מגיעים מקיר או מים במרתף. כיסינו את כל הנקודות האלה כדי שתוכלו לראות מאיפה הדליפה.

חיפוש אחר נזילת מים תת קרקעית יכול למנוע מים מבוזבזים וכסף לזרום לטמיון הפתגם

ישנם צעדים שתוכלו לנקוט כדי לאתר את המים הדולפים מבלי להתקשר לאינסטלטור. אמנם הרבה יותר קל למצוא נזילות מים בבטון מאשר לנסות למצוא ברז דולף בחדר האמבטיה, אבל זה לא בלתי אפשרי. בפרויקט זה אנו נראה לך כיצד למצוא את מקור נזילת המים בביתך על ידי חיפוש במקורות מים פוטנציאליים שונים בבית כדי להקל על גילוי נזילת מים. זכרו שלא כל נזילות המים הן נזילות, וחלק מהאשמים הגדולים יותר יכולים להיות אשמתכם. אם אתה חושד שייתכן שדלפו מים לביתך, תוכל לעגל את האזורים בביתך הפגיעים ביותר לדליפות מים. אנא המשך לקרוא כדי לברר אם האמור לעיל הוא סימן לדליפות, ואם כן, מה לעשות.

כאשר אינסטלטור מוזמן למצוא את מקור הנזילה הנסתרת

הם מתחילים לעיתים קרובות להסתובב בבית ולחפש סימנים ורמזים לדליפות אפשריות. למעשה, רוב בעלי הבתים בודקים אם הם מצליחים למצוא את הדליפה בביתם, גם אם היא נמצאת במרחק מטרים ספורים מביתם.

בהתאם למיקום נזילת המים

תוכלו לשפוט אם לחץ המים מגיע ממכשיר או לא על סמך הידע שלכם בנושא הנחת צינורות. אם אתה יכול לאתר את הברז עם בעיה במערכת לחץ המים או אם הרצפה שבורה, קבע איזה אזור בביתך מושפע מדליפות מים. ייתכן שיש לך נזילה בתקרה או נזילה לא פולשנית אחרת אם אינך רואה סימנים גלויים של נזק למים, שם לב לחשבון מים מוגבר או רואה את מד המים שלך מסתובב.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן