ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

איתור נזילות מים

אחד ההיבטים החשובים ביותר באיתור נזילות מים הוא הבטחת אספקת מים אמינה. ישנם מספר גלאי נזילות מים שיכולים לזהות ולעצור בעיה שעלולה להיות קטסטרופלית לפני שהיא יוצאת משליטה. אלה מסוגלים לזהות מים ובכך למנוע עודף לחות ואף הצפה שעלולה להתרחש עקב צינורות או מכשירים פגומים.

שיטת בדיקה זו אינה חלה על מערכות לגילוי נזילות המפקחות על צינורות אספקת מים

אך דגמים מתוחכמים יותר יכולים למעשה לפקח על זרימת המים דרך צינורות כדי לאתר נזילות. אתה יכול לכבות את אספקת המים הראשית אם יש בעיה גדולה ולהמליץ על דרכים להשתמש בפחות מים. גם אם אין לך טלפון, מערכות לגילוי נזילות מים יכולות לכבות את המים באופן אוטומטי כאשר קורה משהו קטסטרופלי. אתה אפילו לא צריך לדאוג למצב הבית שלך, מכיוון שתתקבל התראה בפעם השנייה שמשהו משתבש.

חיישנים – מבוססים על גלאי נזילה מסחריים – מאפשרים לך לראות את הדליפות בזמן אמת, אפילו באמצע הלילה או אפילו ביום.

אם ההמלצות שלעיל לא עובדות עבורך

הנה כמה מפרטים ותכונות שיש לקחת בחשבון בעת רכישת גלאי נזילות לבית חכם. הידיעה אילו תכונות חשובות בגלאי הדליפה שלך מקלה על הבחירה לרכישה שלך. אם אתה רוצה לקנות איזה גלאי דליפת מים אז הנה כמה דברים שיש לקחת בחשבון לפני הקנייה.

בדרך כלל ניתן לחלק גלאי נזילות מים לשתי קטגוריות

אחת שחשה נזילה ואז מכבה באופן אוטומטי את המים בביתכם. כשבוחרים גלאי נזילות מים טוב, עליכם להחליט אם אתם רוצים מכשיר שמזהיר אתכם רק כשיש נזילה, או כזה שתוכלו לכבות. אם אתה פשוט מחפש משהו שיתריע בפניך ויידע אותך אם יש נזילות, זה כנראה גלאי נזילות המים הטוב ביותר עבורך.

כאשר חיישן המים של FL-1000 מגלה נזילה

הוא סוגר אוטומטית שסתום מנוע כדי לנתק את המים בביתך ולמנוע מהנזילה לגרום לנזק נוסף. למרות שלא בדקנו דליפת מים חכמה זו גלאי, חיברנו אותו עם כיבוי המים החכם Flo – Moen, כך שאם מתגלה נזילה, ניתן לכבות מים לבית באופן אוטומטי באמצעות אפליקציית Flo – Moen. השימוש בגלאי דליפה כזה מספק אזעקות במצבים. במקום בו בריכות גדושות, כמו משאבת ליקוי פגומה שעלולה לגרום להצפות קשות.

שקול אינדיקטור לדליפת מים אם ברצונך לתפוס נזילה קטנה לפני שהיא גורמת לנזק משמעותי. אם אתה חושד בדליפות מים או שאינך בטוח מהמקור שלהם, אתה יכול להתקשר למומחה הדליפות שלנו, ריק מאינסטלציה.

שירות איתור הנזילות שלנו יאתר את הדליפה בצורה מדויקת והשרברבים שהוכשרו במקצועי שלנו יפתרו את הבעיה במהירות

אם אתה חושד בדליפה בצינור מים, אנו נשלח צוות של איתור נזילות מומחים לבית או לעסק שלך. ברגע שהם מגיעים לשם, הם יוודאו שאין נזילות על ידי בדיקת מד המים שלך ומחפשים ראיות לאן נזילות מים עשויים להגיע. משם, הצוות שלנו ימשיך בתהליך איתור מקורות הנזילה, תיקון או החלפה של הצינורות ומערכות התברואה הדרושים, וביצוע בדיקות בכדי להבטיח שנפתרה הבעיה שלך.

למרות שיש ברשימה זו גלאי נזילות מים חכמים זולים יותר

הסקירות של Flume מראות כי המחיר הגבוה יותר שווה את זה בכדי למנוע כאבי ראש ועלות נזקי מים ותיקונים. בשל המחקר והניסיון הרב שלנו בתחום איתור נזילות חכמות, אנו הטובים ביותר עבורך עם גלאי נזילות מים חכם שלנו. גלאי הדליפות התת קרקעי שלנו הוא היקר ביותר ברשימה, אך הוא מגיע עם אחריות לשנתיים ותחזוקה לכל החיים.

בסך הכל

הניסיון שלנו עם גלאי הדליפות שלנו היה הרבה יותר טוב מרוב גלאי נזילות המים החכמים האחרים ברשימה זו. זוהי מערכת איתור הנזילות החכמות המדויקות והאמינות ביותר שבדקנו ומעלה על רבים מהמתחרים שלנו בזיהוי וגילוי נזילות חכמים.

ניתן להתקין את גלאי נזילות והקפאה של Fi באותו חדר כמו שאר גלאי דליפות המים החכמים

מכיוון שהוא אינו דורש פטיפון. עוזר המים החכם של פין פלוס יכול להזהיר אותך כאשר יש נזילה ולכבות את המים שנכנסים לביתך כאשר אתה נמצא באזור עם לחץ מים גבוה, טמפרטורה גבוהה או לחות גבוהה. זה גם אומר לך באילו מים אתה משתמש ויבצע סדרה של בדיקות כדי לקבוע אם יש נזילות מים או לא. בנוסף למערכת נזילת המים, ה- Phyn Plus Smart Water Assistant מבצע גם מספר פונקציות אחרות כגון ניטור לחץ מים, טמפרטורת מים ואיכות המים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן