מד לחץ הוא כלי נהדר לבדיקת לחץ מים בביתכם או במקום אחר. זה לא משהו שהיית משתמש אי פעם כשרברב אלא אם כן אתה חושש שלחץ המים בבית גבוה או נמוך מדי.

תוכלו למדוד את לחץ המים בעצמכם בעזרת מד לחץ המחובר לצינור או לסינר בביתכם

או שתוכלו לקנות אותו כמעט בכל חנות לחומרי בניין. אתה יכול גם לחבר מד לחץ מים לצינור הברגה שלך 3/4 אינץ 'מבלי להזדקק למתאם מיוחד, מכיוון שהוא כבר מכיל את כל האביזרים הדרושים. אם המוצר שלך מתקלקל לאחר שנה של בעלות, אינך זכאי למד לחץ מים חדש. אם אתה זקוק לעזרה בבדיקת לחץ המים בביתך, התקשר למתקין מר רוטר כדי לברר אם אתה יכול להשתמש בווסת לחץ או במאיץ לחץ. אם אספקת המים שלך מגיעה ממשאבה או מבאר שנמצאת בנכס שלך, דלג על דף זה ועבור למדידות GPM ו- PSI בדף השאיבה שלנו. לתאום בדיקת הדפסה של PSL, צרו איתנו קשר ושוחחו עם חבר על הצורך, או התקשרו אלינו למספר (888) 762-707-3200. אם מים מגיעים ממכלים או ממערכות אחרות המופעלות על ידי כוח המשיכה, אנא עברו לדף לקבלת מידע נוסף ולא לסעיף "מדידה" בעמוד לחץ המים ואספקת המים שלנו. אם המים מגיעים ממשאבות או מבארות במקום, תוכלו לדלג על עמוד זה.

קריאות לחץ הבדיקה שונות עבור כל מערכת מים ומערכת שפכים, לכן וודא שאתה בודק את קריאת הלחץ הנכונה עבור המערכת שלך לבדיקות נכונות.

ישנן דרישות אחרות בהן ניתן לבדוק את לחץ המים בתנאים האמיתיים, כמו למשל במקלחת. למידע נוסף על בדיקת לחץ מים במקלחת, וכן פירוט נוסף על סוגי בדיקות הלחץ השונות לחצו כאן.

אם לחץ המים בביתכם

הוא מעל 65 PSI, תוכלו להתקין ווסת לחץ כדי להוריד את הלחץ. במקרה זה ניתן היה למדוד אותו בברז כווסת, אך ככל הנראה המזרקות יעבדו בכל הבית. מווסת הלחץ יפחית את לחץ המים של הבית, כך שלא ייגרם נזק למתקנים הסניטריים.

השג מד לחץ מאמזון או מחנות החומרה המקומית שלך ופשוט חבר אותו לצינור או לברז. קבל מד לחץ מאמזון או מחנות חומרי בניין מקומית ופשוט חבר את מד הלחץ לצינורות או למזרקות.

כדי לבדוק את לחץ המים באמצעות המונה, חברו אותו לאחד הצינורות או הבארות בביתכם, כמו ברז, ברז או אפילו דוד מים.

בדיקת לחץ מים אינה קשה ויכולה לעזור לך לזהות בעיות פוטנציאליות לפני שהן מתייקרות

לדוגמא, אם הברז שלך הוא ברז השקיה מוצע, תוכל לבדוק את הלחץ בעזרת מד לחץ. באופן אידיאלי, העצות כיצד לבדוק את לחץ המים באמצעות מד ולבדוק אותו במקלחת אמורות לעזור לכם להשיג את התוצאות הטובות ביותר על ידי בדיקת לחץ המים בביתכם ולברר אם יש צורך להתמודד עם ברזים. אחת הדרכים לעשות בדיוק זאת היא לחפש לחץ מים פחות ממה שמושג בעזרת צינורות או מזרקות.

ישנן כמה שיטות שיעזרו לך לקבל מושג טוב כיצד לבדוק את לחץ המים בעזרת מד לחץ, כגון מד או מד לחץ.

אתה יכול לבדוק לחץ מים נמוך הנגרם על ידי מתקנים סניטריים סתומים

או לוודא שאביזרים לא נפגעו מלחץ גבוה. ניתן להשתמש במדי לחץ מים גם כדי לזהות נזילות בצנרת או במערכת הגינה שלך ולזהות מרבצים חריגים בצנרת. אתה יכול להשתמש במד לחץ מים כדי למדוד את לחץ אספקת המים שלך, כמו גם את זרימת המים דרך הצינורות שלך וצינורות המים.

בבדיקת לחץ

טכנאים בודקים את הציוד של בריכות שחייה ומתקנים סניטריים לדליפות הנגרמות על ידי צינורות אוויר, כגון צינורות PVC, המשמשים לצנרת בריכות וספא. אם אתם מנסים לאתר נזילה במערכת הצנרת שלכם, התייעצו עם אינסטלטור מקצועי ובדקו ותקנו את המערכת שלכם.

כדי להבטיח שלא יתקיימו דליפות, בדוק את שעון בטיחות לפני שקוע במים והחלף את האטם בשעון במידת הצורך.

אם כבר התקנת אחד כזה

מומלץ לבדוק את לחץ המים שלך בבית, מכיוון שמווסת הלחץ עלול להיכשל ללא שום תסמינים ברורים. אם תבדוק זאת מדי פעם, עליך לדעת בדיוק איזו בעיה עשויה לגרום ללחץ נמוך. אז טוב ללמוד כיצד לבדוק לחץ מים ולבדוק את המטרים שלך האם לחץ המים גבוה או נמוך מדי. אין ספק שטוב לך ללמוד זאת, מכיוון שתצטרך לבדוק זאת בעצמך שוב ושוב בעתיד. טוב שתלמד זאת כחלק משגרת היומיום שלך, כדי שתוכל לראות אם לחץ המים גבוה מדי או נמוך מדי ואם כן, מה קורה.