ההיסטוריה שלנו

בית ספר לריקוד בירושלים: ההיסטוריה שלנו

אנחנו בית ספר לריקוד בירושלים, וזה הסיפור שלנו.

מאז 1978, בית הספר למחול ירושלים מלמד ילדים ומבוגרים ליצור קשר עם גופם ולהביע את עצמם בתנועה.

מדי יום אנו מספקים שיעורים לילדים בגילאי 3-14 וכן למבוגרים בכל הגילאים.

אנו מאמינים שכל בן אדם יכול ללמוד לרקוד, ושהריקוד הוא אומנות שכולם יכולים ליהנות ממנה.

בית הספר למחול בירושלים מספק מרחב בטוח שבו רקדנים יכולים להתנסות בסגנונות ריקוד שונים תוך לימוד מיומנויות חדשות כדי לקחת אותם רחוק יותר ממה שהם יכלו לדמיין.

בית הספר למחול בירושלים הוא אחד מבתי הספר הוותיקים בישראל. הוא הוקם על ידי בוריס שפריר ורעייתו ג'יזלה ב-1949.

לבית הספר היסטוריה עשירה המשקפת את התפתחות החברה הישראלית משנותיה הראשונות ועד היום. זהו מוסד חינוכי עם ייעוד לקדם את הריקוד כחלק בלתי נפרד מחיי האדם וללמד אנשים כיצד להשתמש בתנועה כאמצעי לביטוי עצמי ולתקשורת.

ככל שבית הספר גדל, התברר שהוא זקוק ליותר מקום ממה שהיה בבית טיכו ברחוב צעד העם. בשנת 1992 עבר בית הספר לשטחו החדש ברחוב קרן היסוד 2 ליד חומות העיר העתיקה. הבניין ממוקם על גבעה המשקיפה על הר הצופים ו

קיצור תולדות המחול בירושלים

בית הספר לריקוד בירושלים, ישראל היווה מקום מפגש לאנשים מכל הגילאים והרקעים. זהו מקום שבו אנשים יכולים להתכנס ולהביע את עצמם באמצעות ריקוד.

ירושלים הייתה תמיד עיר חשובה במזרח התיכון, עם ההיסטוריה הארוכה של תרבויות ודתות מגוונות. בית הספר לריקוד בירושלים הוא דוגמה לגיוון זה, שכן הוא מספק מרחב לאנשים להתכנס ולהביע את עצמם באמצעות ריקוד.

ירושלים היא עיר עם היסטוריה עשירה של מחול. מימיה הראשונים של האימפריה העות'מאנית, דרך המנדט הבריטי ועד לעידן המודרני, ירושלים שימשה ביתם של רקדנים מכל העולם.

התיעוד המוקדם ביותר של ריקוד בירושלים מגיע מתעודות המראות ששבטים בדואים רקדו למען נכבדים מבקרים. בשנת 1822 דיווח מיסיונר צרפתי כי "הערבים מאוד אוהבים לרקוד" וכי הם היו רוקדים שעות בחתונות ובחגיגות אחרות.

בשנת 1839, מטייל אנגלי כתב על ביקור בירושלים במהלך הרמדאן וראה "הרבה מאוד אנשים יושבים בקבוצות על שטיחים סביב מדורות באוויר הפתוח ועוסקים במשחקים שונים, בעוד שאחרים רוקדים במחוות פרועות"

הקדמה: מדוע קשה למצוא בית ספר טוב לריקוד?

בית ספר לריקוד בירושלים הוא מקום שקשה מאוד למצוא. אבל זה לא בגלל המחסור בבתי ספר, אלא בגלל התחרות הגבוהה. יש כל כך הרבה בתי ספר לריקוד בירושלים ולכל אחד יש את הסגנון והמיקוד שלו. חשוב שהורים ידעו מה הם רוצים עבור ילדם, כדי שיוכלו למצוא את בית הספר הטוב ביותר עבורם.

כדי למצוא בית ספר טוב לריקוד בירושלים, אתה צריך לשאול את עצמך מה הילד שלך רוצה מבית הספר. האם הם רוצים יותר גמישות? האם הם רוצים יותר הזדמנויות ביצועים? האם הם רוצים עוד ידע? התשובה תהיה שונה בהתאם למי תשאל ולאן אתה מחפש.

ריקוד הוא ביטוי פיזי של גוף האדם. ריקוד הוא צורת אמנות שניתן להשתמש בה כדי לבטא רגשות ורגשות. ריקוד הוא דרך לתקשר עם אחרים באמצעות תנועה.

בית ספר לריקוד בירושלים יכול לעזור לך ללמוד יותר על ריקוד ולהיות רקדן טוב יותר. למצוא את בית הספר המתאים לריקוד בירושלים יכול להיות קשה, אבל זה שווה את זה כשאתה מוצא את המתאים.