ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

גילוי נזילות באמצעות מכשיר אקוסטי

Nasdaq: VLDR – V lDRW) מבשר על עידן חדש של טכנולוגיה אוטונומית. זו תוצאה של שיתוף פעולה בין אוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו והמכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה (NIST). הנאסד"ק: -VL DRW), מובא "עידן חדש" של אוטונומיה עם טכנולוגיות אוטונומיות. נאסד"ק: -VLDR, -VDRW נכנסים ל"עידן חדש "של טכנולוגיה אוטונומית. בשלב הראשון, הרשת החוזרת מאומנת לאתר עצמה בסביבה וירטואלית, תוך שימוש בתנועותיו של Behringer – בעיקר הקשורות לתנועה – המספקות מידה גבוהה של דיוק ושליטה ברשת העצבית. הרשתות העצביות משמשות לאחר מכן למשימות זיהוי מילים מבודדות ואז למגוון משימות אחרות כגון דיבור וזיהוי תמונות.

כאשר משתמשים בשילוב עם מכשיר אקוסטי כמו ה- LRAD

מערכת האנטי-מזל"ט יכולה לספק רמה גבוהה של הגנה מפני מזל"טים באזורים מוגנים כגון שדות תעופה ובסיסים צבאיים. ניתן להוסיף את המכשיר האקוסטי לטווח הארוך (LRad), שנועד לנטרל מפעילי מזל"טים ומזל"טים, במכשירים אקוסטיים אחרים כגון אלה המשמשים לזיהוי ואזורים מוגנים. יש לו צליל מובנה – בטון הרתעה המבוסס על תדר שמכאיב במיוחד לאוזן האנושית וניתן להתקין אותו גם ברכב חירום מיוחד (GROK) ולהשתמש בו לנטרול מפעיל מזל"ט.

ניתן לחבר וליישר את המקלט האקוסטי על ידי מיקומו סביב היקף גוף הכלי במרחק הראשון

ניתן לכוון את המקלטים האקוסטיים במרחק של 1.5 עד 2 מטרים מהגוף וניתן לכוון אותם בזווית של 0.1 עד מטר אחד. המקלט האקוסטי יכול גם להיות מיושר באותו כיוון כמו ה- LRad, אך לא בקו ישר ולא ישירות לפניו.

בעיצובים מסוימים, המקלט האקוסטי יכול להיות מורכב משני חלקים: המרחק הראשון שעליו הוא ממוקם והמרחק השני מהגלגל.

בהתגלמויות מסוימות

אחת המדידות הראשונה והשנייה יכולה להתאים לדופק הלחץ המועבר ומשתקף על ידי המשדר האקוסטי. בגלגולים מסוימים, החיישן הפיזואלקטרי יכול להיות מורכב מחיישן אקוסטי שיכול לשלוח ולקבל דחפי לחץ, או חיישן לחץ עם חיישן קיבולי (למשל חיישן אלקטרופטי) וחיישן אלקטרוני, כגון מד תאוצה, גירוסקופ ו / או מגנומטר. . ובהתגלמויות מסוימות, זה יכול להיות חיישן חשמלי או מנוע חשמלי עם חיישן אלקטרומגנטי וחיישן מגנטי.

ניתן לחבר את מערכת המידע והטיפול הראשונה למערך הראשון של מקלטים אקוסטיים הניתנים למיקום וקישור

או שניתן לחבר את שניהם. ההשתקפות השנייה של דופק הלחץ יכולה למדוד את המקלט האקוסטי הממוקם במרחק השני מהמשדר האקוסטי, כאשר המרחק השני גדול מהמרחק הראשון, ואת המקלט האקוסטי ניתן לחבר בין גוף הכלי או תחילה – בתוך – משדר אקוסטי. בהתגלמויות מסוימות, ניתן לחבר את מערכות העיבוד הראשוניות של המידע, כמו חיישן אלקטרופטי ומנוע חשמלי, למקלט אקוסטי בשורה הראשונה והשנייה.

זה יכול לכלול מקלט אקוסטי, כמו חיישן פיזואלקטרי שמקבל את דופק הלחץ המוחזר ויוצר פוטנציאל טעינה חשמלי המתאים למשרעת של פעימות הלחץ שהתקבלו.

בהתגלמויות מסוימות

המכשיר עשוי להכיל מודול אלקטרוני משולב תקשורתית, כגון משדר אלקטרוני ומשדר אקוסטי. ניתן לחבר את המקלט האקוסטי לגוף הכלים במרחק הראשון מהמשדרים האקוסטיים. בגלגולים מסוימים הוא עשוי לכלול חיישן פיזואלקטרי, משדר אקוסטי ו / או מקלט אקוסטי שמצמידים וממוקמים סביב היקף גוף הכלים, בתחילה במרחק כלשהו. זה מוגבל על ידי העובדה שחיישנים רב כיווניים וחיישן רדיאלי יחיד מייצגים שני סוגי חיישנים שונים, שכל אחד מהם מייצג סוג אחר של אות אקוסטי (למשל דופק לחץ או פוטנציאל טעינה חשמלי). מכיוון שהמכשירים האקוסטיים הם טכנולוגיה מתקדמת, הם דורשים הכשרה מיוחדת ובדרך כלל מורכבים מיחידת בקרה ומתמר. המעבדות המשוכללות נועדו לערוך ניסויים מבוקרים על ידי שיגור מגוון מכשירים אקוסטיים מספסל בדיקה. זבובי פירות ים תיכוניים טסים למעבדה באוניברסיטת קליפורניה, סן דייגו, קליפורניה (UCSD).

הצליל משוחזר כמוקד כיווני בעוצמה קיצונית, מה שמאפשר למשתמש ליצור קשר ישיר בין צלילי הזבובים והסביבה סביבם. הוא מונע בתא הנוסעים עם רמת רעש מדוכאת בנעימות, המסייעת למכשיר האקוסטי האלקטרוני לדכא רעשים רועשים לא נעימים.

הוא מונע בתא הנוסעים על ידי רמת רעש מדוכאת בנעימים, המסייעת למכשיר האקוסטי האלקטרוני לפצות על רעשים רועשים לא נעימים. Puck ™ Ultra Pucks הם המלווה המושלם עבור כל מי שמעוניין במכשיר איכותי, חסכוני, עוצמתי, נייד ונייד לשימוש בכל סביבה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן