ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

דודי שמש וחשמל

אם אתה בוחר בשמש כמקור האנרגיה שלך, אתה יודע שיש שני סוגים של מערכות בכל הנוגע לפאנלים סולאריים כיום: פאנלים סולאריים ודודי שמש. אחד היתרונות שאתה יכול לקבל מהבעלות על מערכת סולארית הוא שהיא לא מצריכה תחזוקה מועטה עד בכלל. כיום עומדות לרשותך שתי מערכות, פאנלים סולאריים ודודי מים, וההתקנה היא פשוטה כמו צורך במספר פאנלים שלהם.

למרות שפאנלים סולאריים נוטים להיות יקרים יותר להתקנה מראש

הם יכולים לחסוך לכם הרבה בטווח הארוך. העלות הראשונית של דוד שמש עדיין גבוהה בהרבה מטכנולוגיות מתחרות אחרות, אך ההשקעה מראש חוסכת לך יותר כסף ממה שהיא יכולה לקזז. בעזרת דוד שמש אתה משלם בעצמך וחוסך השקעה מראש.

התקנת מערכת סולארית תפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלך למים חמים ב- 50% ומעלה

במקום מערכת השמש תוכלו לקנות משאבת חום חשמלית לחימום מים. אם הוא מופעל על ידי פאנלים סולאריים, טביעת הרגל הפחמנית שלך תפחת גם היא, אך לא במידה שהיא תפחת.

אם חימום מים סולארי ללא מיכל אינו אפשרי עבורכם

תוכלו להתקין דוד מים מסורתי עם משאבת חום חשמלית. זה יכול להיות מופעל על ידי השמש או בשילוב ואתה צריך להגדיל אותו. תוכלו להכין את דודי השמש מראש מהמורה שלכם או לפרק את דודי השמש בפועל ולהתקין אותם בעצמכם.

דודי שמש יעילים במיוחד מכיוון שהם מיועדים לשימוש בשלוש עונות כמערכת חימום לחימום מים בחודשי החורף

לבעלי בתים שאוהבים מקלחות ארוכות, הגיוני להתקין מערכת כזו, מכיוון שתרמית סולארית יעילה יותר בחימום מים ודודי מים חשמליים יקרים יותר מדגמי גז. זוהי משאבת מים חמים עם משאבת חום חשמלית, המופעלת לחלוטין על ידי פאנלים סולאריים. זכור כי דודי שמש הם אידיאליים גם לצרכי מים חמים בחוץ, כגון בריכות ואמבטיות עיסוי. אם אתם מחפשים גישה פשוטה יותר לחימום מים סולאריים, מערכת אצווה פסיבית עדיפה על דוד שמש פעיל, ומים חמים סולאריים ממליצים על מערכת תרמית סולארית לבתים עם 4 אנשים ומעלה. אחד הדברים החשובים ביותר שעליך לדעת לפני שאתה קונה דוד שמש הוא שדוד השמש יעיל באותה מידה כמו הנוכחי שלך עם דוד חשמל.

הבית הממוצע זקוק לדוד שמש

שהוא יעיל יותר מפאנלים סולאריים קונבנציונליים. למעשה, יש דור חדש של דודי שמש ניידים המשתמשים בתא סולארי פשוט לחימום כמות קטנה של מים. סוג חדש של דוד מים, המכונה חימום מים PV, הוא כה יעיל שהוא משתמש באנרגיה סולארית (PV). במילים פשוטות, חימום מים סולרי אוסף את האנרגיה התרמית של השמש ומשתמש בה לחימום מים באמצעות חשמל או גז טבעי. דוד שמש פעיל משתמש במשאבה כדי להפיץ מים חמים דרך פאנלים סולאריים ובולמים בבית.

כאשר יש צורך במים חמים

ניתן לקחת מים סולאריים או מחוממים מראש כדי להפחית את כמות החשמל או הגז הדרושים לייצור מים חמים. בעוד שלמחממי גז יש זמן התאוששות מהיר יותר, דוד שמש יכול לספק מים חמים מיידית תוך כמה שניות. דודי שמש תלויים בקרני השמש ופועלים בשיתוף עם מערכת חימום מים מסורתית. מכיוון שהם תלויים במזג האוויר, עליהם לעבוד באופן קבוע, לא רק בימים מעוננים, אלא גם בימי שמש. יתכן שהם לא מספקים מים חמים ביום מעונן, או שהם עשויים לספק מים "חמים מיידיים" בימים גשומים או בלילות גשומים.

דודי שמש יכולים לכסות עד 80 אחוז מצרכי המים החמים שלכם

אפילו באקלים ממוזג. ללא קשר לסוג הדוד הסולארי, תוכלו לחסוך בין 50 ל- 80 אחוז מעלות חימום המים החמים. אם אתה צריך לאחסן את המים החמים המופקים במהלך היום או בכל שעה ביום או בלילה או בשעות הבוקר, דוד שמש עשוי להזדקק לדוד מים חמים חדש וגדול יותר. פאנלים סולאריים יכולים לחסוך עוד יותר אם תכבה את פונקציית הגיבוי ותסתמך אך ורק על השמש למים החמים שלך.

ה- EESI מעריך כי ל- 40% ממשקי הבית בארה"ב תהיה גישה מספקת לאור השמש אם ניתן יהיה להתקין אותם כעת

פאנלים סולאריים יכולים לעבוד בכל אקלים, וזה מאפשר לך לעבוד עם מערכת המים החמים שלך כדי לענות על כל צרכי החימום שלך ללא דלקים מאובנים.

מים חמים סולאריים יכולים לספק לכם מים חמים ביתיים זולים יותר מאשר דודי מים קונבנציונליים

אז מדוע לא להשתמש בהם באופן נרחב יותר? פאנלים סולאריים אינם משתמשים בחשמל לחימום מים, אך זקוקים לחשמל עבור המשאבות הנדרשות להפעלה. משאבות סירקולציה מופעלות סולאריות זמינות לדודי שמש, ותוכלו להשלים את החשמל הדרוש להפעלת המערכת באנרגיה סולארית לחימום מים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן