ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

הגברת לחץ מים

לאור המגמה האחרונה של עליית לחץ המים בבתים עם בארות, עלינו לבחון כמה סיבות אפשריות לכך שלחץ המים בבארות אינו חזק כפי שהיינו רגילים. כדי להסביר זאת, חשוב להבין את הקשר בין לחץ באר ואיכות מים בבית עם מערכת בארות.

אם אתה עדיין מנסה ללמוד כיצד להגביר את לחץ המים ולא להצליח

עליך להסתכל סביבך כיצד להשתמש במים כשאתה במקלחת. אם אף אחד מהטיפים לעיל לא שיפר את לחץ המים במקלחת, יתכן שתצטרך לשקול גישה אגרסיבית יותר. לדוגמא, אם אתם חווים לחץ מים נמוך בתחילת היום, כאשר מים רבים משמשים למקלחת וקפה, עליכם לבצע רק כמה התאמות קלות בכדי להחזירם לקדמותם. ניתן ליישם זאת על הלחץ העולה תלוי היכן יש להגביר את הלחץ, כיצד המערכת הקיימת שלך (כולל התקנת דוד) פועלת ומה ברצונך לעשות.

אם לשכן שלך יש לחץ נמוך, התקנת מגבר לחץ לשיפור זרימת המים בברז שלך היא גם אפשרות. אם אין לשכנים שלך מים – בעיות לחץ, אתה יכול לבדוק אם בביתך יש מווסתי לחץ מים או שסתומים.

אחת הדרכים להגביר את לחץ המים באביזרי המים שלך

היא להתקין משאבת מגבר בביתך. משאבות מאיץ נועדו להגביר את לחץ המים על ידי הזרמת מים מהאספקה הראשית דרך משאבה ואז הזרמתם למערכת המים של ביתכם בלחץ גבוה. הם עובדים כשמם, ומגבירים את לחץ המים על ידי השבת הלחץ שאבד בזמן שהמים זורמים דרך הצינורות של מערכת התברואה שלך. אם כל שיטות אחרות להגברת לחץ המים נכשלו, אתה יכול לשכור אינסטלטור מורשה להתקנת משאבות מגבירות לחץ מים. משאבות מאיץ יכולות להיות גם שיטה יעילה להגברת לחץ המים באזורים אחרים בבית, כמו במטבח או בחדר האמבטיה, מכיוון שהן מעלות את לחץ המים דרך המים העוברים מהמשאבה לאספקה העיקרית.

אם מערכת המים של עירך אינה יכולה לספק כמויות גדולות של מים, מאיצי לחץ עלולים להגביר את לחץ המים בביתך. התקנת משאבת בוסטר יכולה להיות כל מה שנדרש כדי להגביר את לחץ המים לרמה הנכונה.

אם לחץ המים שלכם נמדד בתחתית 40 פאונד לאינץ 'מרובע

יש צינור הפגת לחץ על צינור המים. אם יש לך לחץ מים כולל נמוך, תוכל להתקין מגבר לחץ מים בביתך בשיטה המתוארת לעיל. התקנה (סרטון התקנה) היא פשוטה ועושה הבדל אמיתי בלחץ המים בבית כאשר אתם סובלים מלחץ מים נמוך.

משאבות בוסט יכולות להגביר את לחץ המים בכל מקום שתזדקק לו

וקל לשפר או לשפר את ראש המקלחת המפל בחדר האמבטיה שלך. בזמן שהמקלחת פועלת, נסה להתאים את ההגדרות כדי לראות אם אתה יכול להשיג לחץ מים גבוה יותר. ניתן להפעיל ולכבות את ברגי ההתאמה כדי להפחית או להגביר את לחץ המים.

למרות שמבחינה טכנית זה לא תיקון מוחלט, זו נקודת התחלה טובה להגברת לחץ המים במקלחת.

בהחלט שווה להקדיש זמן להתבונן בכל השדרוגים האפשריים שתוכלו לעשות בכדי להגביר את לחץ המים של המנוע שלכם

פיתרון נוסף הוא דרך מהירה וזולה להגביר את לחץ המים במקלחת, והוא יכול לחסוך לכם שיחת טלפון ותשלום לאינסטלטור. לפני שנוכל לקבוע כיצד להגביר את לחץ המים במערכת המוזנת בכוח המשיכה שלנו, עלינו לברר היכן ממוקם מיכל המים הקירור. לאחר שהגדרתי כיצד להגביר את לחץ המים דרך המשאבה, אני זקוק לדרך פשוטה, ריאלית וחסכונית להגדיל את לחץ המים, אז זה הפיתרון.

אם יש לך לחץ מים נמוך וכל הסימנים מצביעים על כך שזו בעיה בביתך, יתכן שתשלב משאבת מיכל לחץ במתקנים הסניטריים שלך. אם אתה רוצה להגביר את לחץ המים בבאר, הצעד הראשון הוא להפעיל את המפסק המספק חשמל למשאבת הבאר שלך.

אם שסתום המים הראשי כבר פתוח ועדיין יש לכם לחץ מים נמוך

עליכם לבדוק עוד. שסתומי בקרת לחץ מים נועדו להתאים את לחץ המים של אספקת המים העירונית שלך ברגע שהם מגיעים לביתך. כאשר אתה פותח מחדש את שסתום דוד המים שלך, לחץ המים עולה וזה הופך להיות תקין שוב. לאחר שהכרתם את הסיבה ללחץ המים הנמוך, בדקו במהירות כי שסתום המים הראשי שלכם מופעל לחלוטין.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן