ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

הגברת לחץ מים

בהתחשב בכך שלחץ המים עולה בבתים עם בארות, עלינו לבדוק כמה סיבות אפשריות לכך שלחץ המים בבארות אינו גבוה כפי שהיינו רגילים. כדי להסביר זאת, חשוב להבין את הקשר בין לחץ באר ואיכות מים בבית עם מערכת בארות.

אם אתה עדיין מנסה ללמוד כיצד להגביר את לחץ המים

אך עד כה לא זכתה להצלחה כלשהי, עליך לחפש טיפים לשימוש במים כשאתה במקלחת. אם אף אחד מהטיפים לעיל לא שיפר את לחץ המים במקלחת, יתכן שתצטרך לשקול גישה אגרסיבית יותר. זה חל על הגדלת הלחץ תלוי היכן ברצונך להגביר את הלחץ, האם המערכת הקיימת שלך מכילה דוד מותקן או לא, ומה רצית לעשות. לדוגמא, אם אתם חווים לחץ מים נמוך בתחילת היום, כאשר מים רבים משמשים למקלחת וקפה, יתכן שתצטרכו לבצע כמה התאמות קלות בכדי להחזיר את לחץ המים למצב נורמלי.

אם גם לשכניכם יש לחץ נמוך, התקנת מגבר לחץ מים לשיפור זרימת המים לברזים שלכם עשויה להיות גם אפשרות. אם לשכן שלך אין מים – בעיות לחץ, אתה יכול לבדוק אם הבית שלך התקין לחצי מים, ווסתים או שסתומים.

אחת הדרכים הפופולריות ביותר להגביר את לחץ המים

היא להתקין משאבת מאיץ בביתך. כדי להגביר את לחץ המים על ידי הפניית מים מהאספקה הראשית דרך משאבה ואז זריקתם למערכת המים בלחץ גבוה יותר, משאבות מאיץ הן שיטה פופולרית להגברת לחץ המים בברזי המים. משאבות מאיץ פועלות כשמם, והן מגבירות את לחץ המים על ידי השבת הלחץ שאבד בזמן שהמים זורמים דרך הצינורות במערכת התברואה. אם כל השיטות האחרות להגברת לחץ המים נכשלו, שכר אינסטלטור מורשה להתקנת משאבת מגבר לחץ מים.

אם מערכת המים של עירך אינה יכולה לספק כמויות גדולות של מים, מאיץ לחץ יכול להגביר את לחץ המים בביתך. התקנת משאבת בוסטר יכולה להיות כל הדרוש בכדי להגביר את לחץ המים לרמה הנכונה.

התקנה (סרטון התקנה)

היא פשוטה ותעשה הבדל אמיתי בלחץ המים בביתכם אם אתם סובלים מלחץ מים נמוך. השתמש בשיטה המתוארת לעיל והתקן מגבר לחץ מים אם מערכת המים בעיר שלך מספקת כמויות גדולות של מים, אך יש לך לחץ מים נמוך בסך הכל. אם לחץ המים שלך נמוך מ- 40 פאונד לאינץ 'מרובע, יש לחץ אחד – שסתום על צינור המים שלך.

בזמן שהמקלחת פועלת

נסה להתאים את ההגדרות כדי לראות אם אתה יכול להשיג לחץ מים גבוה יותר. משאבות בוסט יכולות להגביר את לחץ המים בכל מקום שתזדקק לו, וקל לשפר או אפילו לשפר את ראש המקלחת המפל בחדר האמבטיה שלך. סובבו את הברגים כדי להפחית או להגביר את לחץ המים ונסו לכוונן את ההגדרה ללחץ הגבוה ביותר האפשרי במהלך המקלחות (ראו סרטון למטה) כך שניתן יהיה להשיג לחץ מים גבוה. אפילו הכניסו את ראשי המקלחת למפל בחדר האמבטיה ושדרגו אותם לראש מפל לאמבטיה.

למרות שמבחינה טכנית זה לא תיקון מוחלט, זו נקודת התחלה טובה להגברת לחץ המים במקלחת.

בהחלט שווה להקדיש זמן להתבונן בכל השדרוגים האפשריים שתוכלו לעשות בכדי להגביר את לחץ המים של המנוע שלכם

פיתרון נוסף הוא כיצד להגביר את לחץ המים במערכת המונעת על ידי כוח המשיכה, וזה יכול לחסוך לך שיחת טלפון ותשלום לאינסטלטור. לפני שנוכל לקבוע שיטה מהירה וחסכונית להגברת לחץ המים במקלחת, עלינו לקבוע תחילה היכן ממוקם מיכל המים הקירור. לאחר שהגדרנו כיצד להגביר את לחץ המים במשאבה שלנו, אנו זקוקים לדרך פשוטה, ריאלית וחסכונית להגדלתו. הפתרון הוא שיטה פשוטה ונוחה לשימוש להגברת לחץ המים.

אם יש לך לחץ מים נמוך וכל הסימנים מצביעים על כך שזו בעיה בביתך, יתכן שישלחב מיכל לחץ או משאבה במתקנים הסניטריים שלך. אם ברצונך להגביר את לחץ המים בבאר, עליך להפעיל תחילה את המפסק המספק חשמל למשאבת הבאר.

אם שסתום המים הראשי שלך כבר פתוח ועדיין יש לך לחץ מים נמוך

עליך לבדוק זאת. שסתומי בקרת לחץ מים נועדו להתאים את לחץ המים באספקת המים העירונית שלך ברגע שהם מגיעים לביתך. כאשר אתה פותח מחדש את שסתום דוד המים שלך, לחץ המים עולה וזה הופך להיות תקין שוב. לאחר שקיבעתם את הסיבה ללחץ המים הנמוך, בדקו במהירות כי שסתום המים הראשי מופעל לחלוטין.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן