הדרך
הטובה ביותר להזמין אורחים לאירוע שלך – סרטון הזמנה!

תתחיל
עסק משלך? זה נשמע כמו הגשמת חלום. אבל לפני שתוכל להתחיל, תזדקק לכמה ציוד בסיסי
והזמנה מהאנשים הנכונים. כאן נכנס הסרטון הבא – הוא יציג בפניכם את עולם הקמת
העסק, ויראה לכם כמה קל להתחיל. כשמדובר בפתיחת עסק, ישנם שלושה שלבים חיוניים:
משיכת לקוחות, יצירת הכנסות ושמירה על המים. על ידי ביצוע העצות הפשוטות האלה, אתה
תהיה בדרך להפוך ליזם המצליח שאתה מכיר ואוהב!

הזמנה
לאירועים

בקשה
לאירוע יכולה לבוא בצורות רבות, כמו מכתב, מייל או אפילו פוסט בפייסבוק. סוג
ההזמנה הנפוץ ביותר הוא הזמנה לפגישה. סביר להניח שהזמנות לפגישה יישלחו לארגונים
או קבוצות גדולות יותר, כגון עסקים או אוניברסיטאות. הזמנות לפגישה משמשות גם
לעתים קרובות יותר מהזמנות בדוא"ל מכיוון שקל יותר ומהיר יותר לשלוח אותן.
בעבר היו נוהגים להדפיס את כל ההזמנות ולשלוח בדואר. למזלנו היום עם הקדמה
הטכנולוגית אפשר פשוט ליצור קליפ או להזמין
סרטון הזמנה דיגיטלי מחברה מקצועית ופשוט
להפיץ אותו במייל או בווטסאפ.

סוגי
אירועים

סוג
נוסף של הזמנה נפוץ הוא ההזמנה ליום כיף. אירועים אלה מתקיימים בדרך כלל בפארקי
שעשועים או באזורים ציבוריים אחרים, והם מציעים הזדמנויות נהדרות למשפחות ליהנות
ולרכוש חברים חדשים. אירועים אחרים יכולים להיות יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה,
חתונה , ערב גיבוש לעובדים ועוד.

איך
לעצב את ההזמנה שלך

ראשית,
צרו קליפ שמתעד את מהות האירוע שלכם. בדוגמה זו, נשתמש בכרטיס לבן פשוט ובמעטפה
כחולה כדי להזמין אורחים למסיבה שלנו.

לאחר
מכן, העלה את סרטון ההזמנה שלך ליוטיוב. על ידי כך, תוכל לשתף את האירוע שלך עם
קהל רחב יותר ולקבל משוב ממשתתפים פוטנציאליים לפני שהם מגיעים.

לבסוף,
שלח את קליפ ההזמנה שלך בוואטסאפ. זוהי דרך מצוינת לעקוב אחר הנוכחות ולוודא שכולם
קיבלו את אותו עותק.

סיכום

הזמנה
לאירועים יכולה להיות דרך מצוינת להגיע לקהל גדול יותר ולהגביר את המכירות. עם
זאת, חשוב להקדיש זמן לעיצוב ההזמנה ולשלוח אותה בערוצים שונים. על ידי יצירת
סרטון הזמנה והעלאתו בווטסאפ, יוטיוב ופלטפורמות מדיה חברתית אחרות, תוכל להגיע
לקהל רחב יותר בקלות רבה.

כשאתה
דואג להזמין את האורחים שלך באמצעות קליפ מגניב יש הרבה יותר סיכוי שיגיעו לאירוע
שלך שלא לדבר על עלויות ההפצה הבלתי קיימות והפשטות שבמשלוח הסרטון לעומת אמצעי
המדיה הקודמים כמו לדוגמה הזמנות הדפוס או השלטים.