סיימנו את השבוע עם החתונה הקפריסאית היפהפייה הזו שהוגשה על ידי Dear Stationery וצילמה דום מור דום מור. חתונות בסגנון קפריסין הן מהזוהרות ביותר, מושכות את תשומת הלב שלך עם התחכום, ההוד והייחודיות שלהן. חתונות קפריסין משלבות מסורות ופרקטיקות תרבותיות בטקסי החתונה שלהן, מה שהופך אותן לייחודיות ומיוחדות.

אוכלוסיית קפריסין גם דבקה במסורות ובמנהגי הנישואין

שכן התהלוכות עוקבות בקפדנות אחר הכללים שנקבעו הנהוגים במשך מאות שנים. ישנם מנהגים מסורתיים רבים המתרחשים לפני, במהלך ואחרי החתונה. מנהגים ומסורות חתונה שונות ברחבי העולם מאפשרים לכם להקים אותם ולהחיות אותם ביום חתונתכם.

אם אתה מתאפר בעצמך

תתאמן כמה פעמים לפני החתונה. קחו בחשבון את מיקום החתונה – איפור טבעי יותר עשוי להתאים יותר לחתונה על החוף. אם אתם מתכננים חתונה בחוץ, הקפידו לצלם תמונות בחוץ כדי לראות כיצד האור הטבעי משפיע על האיפור שלכם. התרחק מצללים שחורים וכל דבר שעלול להיראות כבד מדי בתמונות.

רפד את הריסים העליונים שלך באיילינר ג'ל חום

כדי לעבות את קו הריסים שלך. שלב גוון פטל חם עם גוון חום כגון אומבר הקפריסאי כדי לתחום את הריסים התחתונים שלך, תוך התמקדות בפינות החיצוניות. ערבבו את שני הגוונים יחד עם נצנצים ורודים לטקס (ראה למעלה). לאחר מכן קח מברשת אוורירית ואת הגוון החום שבו השתמשת לטקס (ראה למעלה) כדי למזג אותו לאורך קצה המדריך.

תמיד טוב לשמור על החלקה כהוכחה כדי שתוכל להתרגל לכמה אתה צריך ללחוץ ולבדוק איזה סוג כיסוי אתה רוצה.

בדוק את זה חודשיים לפני החתונה וצלם הרבה תמונות

כדי שתוכל לעיין בהן מאוחר יותר ולהחליט אם אתה רוצה לעשות שינויים. אתה עדיין אמור להרגיש במיטבך ביום הזה, אבל תמריץ את זה כי זה יום מיוחד ויצולמו המון תמונות. אם אתם מתכננים להשתזף בהתזה ביום הגדול שלכם, עשו זאת כמה ימים מראש והתאימו את הבסיס למחרת.

רשמנו בבלוג כמה טיפים לכלות

כדי לקבל את התמונות הטובות ביותר להכנה לחתונה, אותם תוכלו לקרוא כאן. מכיוון שיום החתונה עוסק גם בכלה וגם בחתן, חשבנו שנכון להתמקד גם בחתן, יחד עם כמה טיפים לתמונות הכנת החתן הטובות ביותר. הסיכוי שהחתן יקרא את זה די קלוש, אז אם את הכלה, הראי לבעלך לעתיד את הטיפים האלה.

אם המחשבה על צוות מלא של מספרות ומאפרות שמסתובב סביבך בזמן שאתה מחכה לפתיחת היום הטוב/העמוס בחייך מספיקה

כדי להוביל אותך לקצה, אז איפור הכלות שלך יכול להיות הפתרון. . כשתמונות החתונה האלו נשארות לנצח (בלי לחץ), את רוצה להיראות יפה יותר, וזה אומר איפור טוב. אתה רוצה להרגיש רענן, מבריק ומוכן ליום החתונה שלך.

נישואים משמשים כאיחוד של שני אוהבים

החתן והכלה, בנישואים קדושים שבהם שני אוהבים מתחילים את חייהם מחדש. טקס החתונה נערך בכנסייה או בחוץ מכיוון שהכלות מעדיפות לחגוג את האיחוד שלהן. במקרים רבים, כומר או פקיד בכנסייה דואגים לנדרי החתונה שמחליפים בני זוג.

הכלות לאחר מכן לובשות אבנט טקסי מסורתי המעוטר במיוחד לחתונה

יש הרבה מה לאהוב ביום הגדול של פנלופה ואדוארד, מהטקס היווני-אורתודוקסי המסורתי עוצר הנשימה ועד לנעלי הכלה הכחולות והגחמניות של Badgley Mischka ושמלת הכלה התואמת בצורה מושלמת את רקע הים היפה. פנלופה ואדוארד, הצלחתם להפוך את היעד האהוב על הכלה, החוף, ליפה עוד יותר.

הנישואים של לוסי היו התאמה מושלמת; להיות את המשפחה והחברים הכי קרובים שלנו במקום האהוב עלינו בעולם כשאנחנו מתחתנים עם בנימין

ללוסי היו רק 20 אורחים בחתונה שלנו והתכנון לקח רק 4 חודשים. לוסי ובנימין בחרו בחתונה אינטימית של 20 אורחים שהצליחו לתכנן תוך 4 חודשים בלבד.

במתנה קנו הכלות מעין הרע צמידים של כל הבנות

שהן שמו באותו היום. המאפר של הכלה היה חבר משפחה שגר בקפריסין וידעתי שהוא יעשה עבודה מצוינת. הסגנון היה מאוד פשוט, אבל הכי חשוב שהגב נמוך. היום הגדול של גרג ואלנה בקפריסין היה הגשמת חלום ומלא באהבה, צחוק וכיף.
בכדי לראות מידע על הדרכה על חתונה בקפריסין מומלץ לבדוק ב- free-wedding.info

ביום הגדול של החתונה שלנו

גרג ואלנה, קארינה לאוננקו המוכשרת הצליחה להירגע, לשמח ולשעשע אותנו. קרינה יודעת לצלם תמונות נצחיות וללכוד באמת את היופי, הרגש והייחודיות של כל זוג וכל חתונה. התמזל מזלנו גם לפגוש את קרינה לאוננקו המוכשרת במהלך טיול בקפריסין לפני היום הגדול של גרג ואלנה, שם פתחנו מיד והיא צילמה כמה תמונות אירוסין שהיו מיוחדות להפליא עבור אלנה וגרג.