ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת ברזים

אם יש לך ברז ישן במטבח שלך, הגיע הזמן להחליף אותו, והנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות זאת. לפני שתוכל להתקין אחד חדש, כגון חדש עשוי נירוסטה או חדש יותר עם עיצוב מודרני יותר, עליך להסיר את הישן.

לאחר שהנחתם את האטם לברז החדש בבולען, מותקנים כיור ה- f, צינור הזנב וצינור האספקה.

אם יש שסתום כיבוי שמנתק את אספקת הברז ואתה מנסה להחליף אותו

חפש אותו וסגור אותו וכבה אותו. אם אין שסתום בכיור, עליך לעקוב אחר קו האספקה שלך מהמכרזים עד שתמצא את השסתום. ברגע שסתום המים מכובה, כבה את כל המזרקות ותן למים הנותרים לעבור דרך הצינור. אם אתה פורץ כיור F או מרסס מים מכיור ה- F ומשתמש בשסתום כיבוי מים, אל תפעיל או כבה מים בלי להשתמש בשסתומי כיבוי המים.

אם הנחת ברז ישן ישירות דרך השסתום

כבה את שסתום אספקת המים הראשי. אם יש לך שסתום בכיור F או בכיור f עם שסתום סגירה, אתה יכול גם לכבות את המים לכיור. לפני שאתם קונים כיור חדש, וודאו כי שסתומי כיבוי לא ייכנסו למזרקות והסתכלו על כך לפני שאתם קונים את הפריט החדש לברז. ראה "בחירת כיור F" ו"איך מחליפים פינק מטבח "בסוף.

הסר את המאוורר מקצה הברז ותן למים לזרום כדקה

ואז החלף אותו. פתח את מזרקות המטבח והורד את הברזים כדי לשחרר את הלחץ ולנקז את המים. הפעל אותו מספיק זמן כדי לנקות את הקווים ואז כבה את כל פירות ה- F והחלף את המאוורר. לאחר שעשית זאת, פתח את המטבח היטב ופתח את כל שאר פירות ה- F כדי להזרים דרכם מים ולהסיר אוורורים. ברגע שמסירים את האגוזים התומכים, אפשר יהיה להסיר את הברז הישן מהכיור. כבה את אספקת המים וכבה את כל המזרקות בכדי לשטוף את המערכת, ואז נתק את כיור ה- F הישן יותר והדק את האומים של הפינקט החדש בעזרת מפתח ברגים. הסר את כל הברזים הישנים והסר את הידיות בצידי האמבטיה ואפס את המאוורר.

החלפת ברז בחדר האמבטיה יכולה להתבצע באותה הליך כמו בסעיף הקודם

החלפת פינק המטבח היא אותה משימה כמו התקנתו, אלא שגם הבארות הקיימות מוסרות. הסרת כיור ה- F הישן נעשית על ידי היפוך מה שמותקן על ה- f החדש והחלפת האמבטיה, הכיור או מגירות ההבלים, מצריכה צעדים נוספים מאשר הסרת ברז קיים, כמו בישול ושטיפה. כאן תוכלו לראות את כל השלבים, וכן הוראות שלב אחר שלב להתקנת חדר אמבטיה חדש – כיור ואמבטיות וכיורים. ברגע שהמים נגמרו, קל להסיר את ברז ה- F הישן כמו לנתק את האגוז שמחזיק אותו במקום ואז להרים אותו מהחור. הנח את האטם בתחתית הברזים ודחף את המזרקה למקומה, והדק את האגוזים כדי לאבטח אותם. אם אביזריך כוללים אטמי גומי, התאם אותם סביב כל הרכיבים. הנח את ה- FAC בחור התיקון בכיור שלך, החלק את החלק האחורי לחור המותקן ולחץ עליו באצבעותיך.

כשתסיים

שלף את הברז ונקה את אזור הכיור בו הוא ממוקם, ואז הפריד את זרבובית והצינור. לאחר מכן הסר אותו, נקה את הכיור שלך ואת האזור שמסביב לאוגן והסר את כל הגנבים. בתוך הכיורים שלך אתה אמור להיות מסוגל לראות את החומרה ששומרת על הבארות שלך, כמו גם את הברז הישן.

חבר את הברז החלופי לכיור או לראש המקלחת בעזרת האגוזים והברגים של כיור f – f החדש. בדרך כלל ישנם שני אגוזים, פליז או פלסטיק, ואם תבריג את ברזי ה- F אתה אמור להיות מסוגל לשלוף אותם מהכיור, אך לא את שניהם.

אם כן

ברצונך להתקין כיור f – f חדש או ראש מקלחת עם שסתום מים בעת החלפת הכיור. ייתכן שבכיור הישן שלך אין שסתום כיבוי, כך שאם אתה עוטף את הקלטת סביב קצה שסתומי המים של הברז, תוכל לכבות את השסתום ולחבר מחדש את צינור המים ולהשתמש בזה החדש. כאשר אתה מתחיל להסיר את כיורי ה- FF הקיימים וראשי המקלחת, כבה את המים למספר דקות לפני שתחליף אותם.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן