ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת מסנני מים

בדרך כלל יש לקחת בחשבון כמה דברים כשאתה קונה יחידה להחלפת מסנן מים לבית או לעסק שלך. הידיעה כיצד פועלים מסנני המים והחלפים הם הצעד הראשון בבחירת היחידה הטובה ביותר, הן לבית והן לעסק, אך לא האחרונה.

אם קשה להסיר את המסנן שלך

כבה את אספקת המים והקל על הלחץ לפני התקנת המסנן החדש והפעל את אספקת המים שלך. כדי להחליף פילטר מים, הסר את בית המסנן בזה אחר זה והתקן אותו מחדש באמצעות מפתח ברגים המסופק על ידי המערכת. לאחר החלפת הקרום של פילטר המים RO, פתח את השסתום בחלק העליון של מיכל המים ופתח ברז אוסמוזה הפוך, אשר מהדק את הבית וסופג מים שוב. לפני החלפת מסנן המים, החלף את המסנן ופתח מחדש את השסתום כך שצינור המים ימשיך לכניסה של פילטר המים שלך.

אם אינך יודע כיצד להחליף את כל מסנן המים

קרא את הוראות ההפעלה של המכשיר שלך, אך אנו ממליצים להחליף את קרום המסנן. להלן תמצאו הוראות שלב אחר שלב כיצד להחליף את מסנני המים לאוסמוזה הפוכה. למדו מדוע חשוב להחליף את המסנן בכל פעם, מה תוכלו לעשות בו וכיצד להחליף אותו. מכיוון שאנו יודעים מה ההשפעה אם לא תחליף את המסנן בכל פעם, אנו מקווים שתעשה כמיטב יכולתך להחליף אותו לפחות פעם בשנה כדי לשמור על מערכת סינון המים שלך. אם תחליט להתקין פילטר, עליך לנתק את אספקת המים של ביתך לפני שתנקוט בצעדים להתקנת מערכות הסינון. הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לכבות את מסנן המים המספק לך את מסנני המים האוסמוזה ההפוכה שלך, כמו זה שבתחתית ביתך או ברכבך. לאחר שהחלטתם לרכוש מערכת סינון מים לבית משלכם או אפילו לעסק קטן, בדקו אם ישנם צינורות זקופים באמצע או בתחתית. אנו מקווים שתנסה להשיג מים מסוננים טריים הפעם ולקרוא עוד על החלפת מסנן המים כולו.

הקפד לעקוב אחר מועד החלפת המסננים וודא שתוכנית החלפת המסננים שלך מועברת בהנחה או אוטומטית

שקול את הנוחות של התקנת בדיקת מסנן המים שלך לפני שקונים מסנן מים מושקע לטווח הארוך. שמור על תאריך ההתקנה במערכת שלך והשתמש בדגם שמזהיר אותך מתי הגיע הזמן להחליף את מחסנית המסנן לקבלת התוצאות הטובות ביותר, ואם אתה זקוק למסנן חדש, הסתכל במהירות על מסנני מים. אתה יכול גם להירשם ולקבל את מסנן המקרר שלך ישירות לביתך תוך שישה חודשים, כך שאתה לא צריך לדאוג להזמין אותו שוב.

עכשיו שאתה יודע מתי לקנות החלפת פילטר מים, חשוב להבין את סוג המסנן המתאים למקרר שלך. אם יש לך שאלות לגבי סוג המסנן שאתה מעוניין בו או מסננים אחרים, אתה יכול לדבר עם אחד מנציגי שירות הלקוחות שלנו על כל מה שאתה צריך לדעת.

כל מערכת מסנני מים שונה במקצת

אז אנא קרא את מדריך היצרן לפני שתנסה להחליף את מחסנית המסנן שלך. ההבנה כיצד להתקין מחסנית חלופית למסנני מים תעזור למערכת המים שלך להמשיך לפעול בצורה היעילה ביותר. אנו רוצים שתדעו כמה קל להחליף את המחסניות כשאתם זקוקים להן. המשך לקרוא כדי ללמוד עוד על סוגי המסננים השונים למקרר שלך, וכיצד להחליף את מחסניות המסנן לכל הבית בקלות, בבטחה וביעילות.

כל סיטואציה בבית

היא ייחודית וייתכן שתצטרך להחליף את מסנן המים לפני או אחרי ציון 6 חודשים. מתי בדיוק עליך להחליף את המסנן תלוי בכמות המים שמערכת המסננים שלך כבר מסננת. עבור אנשים רבים, אחד האזורים בהם הם לא יודעים שהם זקוקים להחלפת מסנני המים שלהם לפני שיהיה מאוחר מדי נמצא במכשירים שלהם. אם יש לך מספר החלפות מים ומסננים בהישג יד, אתה יכול להחליף במהירות מסננים מבלי להבין שיש צורך בהחלפה.

עליך להחליף ולנקות את מסנני המים שלך באופן קבוע כדי להפוך אותם לנקיים, צלולים וללא רבב. אם לא תחליף אותם באופן קבוע, הם כבר לא יהיו יעילים בהסרת זיהומים מהמים ויאטו את מתקן המים שלך.

יש לנו מגוון פילטרי מים במלאי להחלפה וממליצים בחום לבדוק פילטרים למקרר שעולים פחות אך עדיין מציעים לכם את אותה איכות

מחיר נמוך ונוחות שימוש כמו מסנני מים רגילים. בקיצור, מסננים אלה עושים ניקוי טוב יותר בהשוואה להחלפה שנתית, אשר מוחקת כמעט את כל החיסכון הראשוני של בעל הבית. אנו מבטיחים שתקבל מסנן איכותי התואם למקרר שלך. מסנני המים שלנו מגיעים עם תמונה שכותרתה בחזית ובגב המסנן כדי לפשט את החלפת המסנן.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן