ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת משאבות טבולות

אם סוס המלחמה הישן שלך ויתר על רוח הרפאים ומשאבת הביצה החלשה שלך יושבת מטר וחצי מתחת למרתף שלך מלאה במים, יתכן שיהיה מאוחר מדי ללמוד להחליף אותה מבלי להזמין אינסטלטור יקר. ישנם מצבים המצריכים החלפה של המשאבה שלך, אך אם חרגת ממגבלות השימוש של המשאבה הקיימת שלך, או אם לא ניתן לפתור את הבעיה, סביר להניח שתצטרך לשקול להחליף את המערכת הישנה במערכת טבולה יעילה יותר.

אם ברצונך להחליף את המשאבה הצוללת שלך

עליך למד את המשאבה כך שתתאים למערכת שלך לפני שתחליף אותה ותבצע התקנה חדשה לחלוטין. בחרו שירות תיקון משאבות ומצאו שירות המתמחה בתיקון משאבות בארות. הצוות שלנו מסוגל לספק שירותי תיקונים כאלה למשאבות טבולות, ואנחנו יכולים לטפל בכל צרכי התחזוקה והתיקון עבורך. אנחנו לא רק נתקין ונחליף אותם, אלא גם נחליף ונתקין אותם בעצמנו, כך שלא תצטרכו לדאוג להחליפם אם אכן יהיה צורך להחליפם.

כאשר המיכל משחרר מספיק מים להפעלת מתג הלחץ

הוא משחרר יותר מים לאקוויפר. כאשר מפלס המים במיכלים יורד, המשאבה באה וממלאת את הבאר. בקרת זרימה זו מאפשרת לאקוויפרים שלך לשמור על מפלסי מים סטטיים בבאר שלך, והיא מתאימה למהירות שבה המים זורמים חזרה לבארות. אל תתן לאקוויפר ליפול מתחת למשאבה הצוללת, מה שמונע את התייבשות המשאבות לפני שהן נשאבות.

אם אתה צריך להחליף או להתקין משאבה צוללת של Alliance, אנו מוכנים לעזור. אם אתה זקוק להדרכה נוספת או אם הגיע הזמן להחליף את המשאבה הצוללת שלך, יש לנו מומחים מוסמכים למנועי משאבות ב- Alliance.

החיסרון הגדול ביותר של משאבות טבולות

הוא עלות הרכישה, אך תחזוקת המשאבות נהדרת עבור משאבות סטנדרטיות. שירות ותיקון משאבות ובארות אמריקאיות יכולים להמליץ ולהתקין את המשאבות והמשאבות הדרושות לכם כדי להבטיח שהמים יזרמו כראוי. אנו נושאים מגוון משאבות, מנועי משאבה ורכיבי משאבה אחרים ויכולים להתקין, לתקן או להחליף כל משאבה או משאבה הדרושה לשמירה על זרימת המים שלך.

אם אתה מוצא שמשאבת הבאר הצוללת שלך דורשת תחזוקה רבה יותר מבעבר

אחד הטכנאים שלנו ממליץ להחליף אותה. אם תחליף משאבה ישנה יותר, ייתכן שתצטרך למקם את המשאבה בבאר בה היא יכולה להוציא עוד מים, או שתצטרך להתקין משאבת מים נוספת לתיקון מערכת המים אם תצטרך להחליף את המשאבה הישנה במשאבה גדולה יותר. לִשְׁאוֹב. חשוב במיוחד להזעיק עזרה אם למשאבה נגמר כל הזמן מים; הבאר או המשאבה יהיו עמוסים מדי.

במהלך החלפת משאבת מים

אפילו הטכנאים המנוסים ביותר יכולים לעשות טעויות שמובילות לכשל במשאבה מוקדמת. תלוי בסוג המשאבה שהתקנתם בבאר שלכם, בהכרח תהיה הפסקה במים ומשאבת המשאבה בשלב כלשהו. אתה יכול להתכונן לגרוע מכל על ידי שמירת משאבת הבור שלך בפינה ושמירה על עין ואוזן פתוחים לסימנים תכופים להחלפת משאבה.

משאבה חדשה ומיכל לחץ מבית Menards יבדקו את נזילות המים ויפעלו ביעילות. ניקוי מיכלי הלחץ זול יחסית לזה של המשאבה, מכיוון שהם צורכים פחות חשמל.

אם ברצונכם לעבור ממערכת מים טבולה למערכת משאבות סילון

עליכם להתמודד עם המעבר ממערכת משאבות הבאר הצוללות. משאבה יכולה לעזור לך בכך, ואם אתה מעוניין לקנות ציוד שאיבה תת קרקעי, קרא מאמר זה. מלבד כמה עיצובים מיוחדים במיוחד, למידה כיצד להחליף משאבת אבק צריכה להתבלט כטובה מכל גרסאות הבורות והמשאבות העיקריות. ישנם שני סוגים של משאבות בארות לבחירה: משאבות טבולות וסילון. אם אתה צריך לשאוב באר, אתה צריך להעמיק ולספק את מי ביתך בצורה יעילה, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר עם מערכת משאבות בארות טבולות.

בעת החלפת משאבת באר, בחר משאבה עם אותה תפוקה ומתח כך שצורכי המים שלך לא ישתנו. כשאתה מחליף את משאבות הבאר שלך, אתה יכול גם לבחור משאבה אחרת עם אותה תפוקה או מתח זהה, כל עוד זה לא משנה את צרכי המים שלך.

כשאתם קונים משאבה טבולה חדשה

זכרו כמה קשה העבודה והמייגעת, וקנו את המשאבה הכי אמינה והכי נבדקה שיש לכם, וזכרו שהמשאבה הישנה שלכם מספיקה. בעת החלפת משאבת באר ישנה, וודא שאתה קונה אחת עם אותו כוח סוס ושהיא טובה או טובה מזו החדשה, אם לא טובה יותר. גם אם אתה משתמש במשאבה טבולה לבאר שלך, עליך לוודא שהמים בבאר שלך מתוחזקים כראוי.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן