ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת צילינדר בדלת

שלא כמו מפתחות מחדש, רק חלק זעיר מהגליל מוחלף, ואילו שאר המנעול נשאר זהה. יש להזמין את החלפת צילינדר נעילת הדלת באמצעות בנוף הגליל קוד מפתח מסוים. החלפת גלילי הנעילה יקרה יותר ומחייבת החלפה של גליל הנעילה בפועל.

זה נראה שאובדן מפתח הרכב שלך לא אומר שאתה זקוק להחלפה של צילינדר נעילת הדלת

אבל זה אומר שאתה עשוי להזדקק להחלפה של מפתח הרכב. אם איבדת אי פעם את המפתח שלך, זו סיבה טובה להחליף את גליל ההצתה בהחלפת צילינדר למנעול דלתות הרכב. גם אם ראיתם את מפתח הרכב נופל לביוב או לגוף מים גדול, יש סיבה לבחור גם להחליף את גליל הנעילה של דלת הרכב בעיר על ידי מנעולן בנוף הגליל (נצרת עילית).

רק בגלל שהמפתח לא מסתובב

הנעילה לא אומר שאתה צריך החלפת צילינדר למנעולי דלתות רכב. זה אינדיקטור טוב שיש בעיה הדורשת החלפת צילינדרים לנעילה, אך זה תלוי אם הבעיה קשורה למנעול או למפתח. אם אינך משתמש במפתחות הרכב הפיזיים שלך, ייתכן שיהיה עליך להחליף את הגליל לדלתות הרכב.

צילינדרים למנעול דלתות הם פיסות מתכת קטנות על ידית הדלת שתתקע בכדי לסובב את המנעול ולפתוח את הדלת

אך הם כל כך הרבה יותר מזה. הם שם כדי להגן עליך ועל המכונית שלך ועל כל חפצי הערך שאתה שומר בה. תחשוב עליהם כעל גיבורי על זעירים, כמו עכברים אדירים, אטומים או נמלים.

צילינדר נעילת הדלתות

הוא הדלת לרכבכם המגנה לא רק עליכם ועל משפחתכם, אלא גם עליכם ברכבכם. הוא ממוקם מתחת לידית הדלת של דלת הנהג או לפני ידית הדלת של הנוסע הקדמי. כאשר אתה מסובב את המפתח בדלת הנהג או הנוסע הקדמי, מנגנון נעילת הדלת נועל ופותח את הדלת.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של החלפת צילינדר בדלת יש לבקר ב- eyalock.co.il

אם זה נשמע שיש לך ידית דלת גלגלת ברגים כפולה

מנוף או ידית, הסר את המפתח וסובב אותו 90 מעלות. נעל את המפתח בעזרת כפתור מבחוץ וברג את הברגים מבפנים כך שהמנעול ייצא מהדלת. כדי לנעול את המפתח, יש לכסות את הברגים המחזיקים את  נוף הגליל הפנימי.

הדרך היחידה לפתור בעיה זו

היא להסיר את המפתח השבור, לשכפל אותו, להרוס את הגליל של כפתור הדלת הגלילי הנעול כפול או נעילת מנוף, להסיר ולהחליף את הגליל. פירקתי מנעול דומה כדי לחקור את הבעיה, אך בורג הפיר האמצעי בלט מחבית המנעול והנחתי את המפתח באמצע הוא מנעול צילינדר עם חור המנעול כלפי מעלה. השארתי את המנעול עם מפתח של בעל בית קודם. אם יש לך מנעול אלקטרוני עם מנעול מפתחות, בדוק אם ניתן לנעול את הידית החיצונית באמצעות המפתח של גליל מנעול הדלת החדש על ידי לחיצה על כפתור הסגירה הפנימי. וודא כי החיבור בין הגליל למנעול הדלת פועל כהלכה. אם הדלת שלך לא נפתחת לאחר החלפת המפתח או הצילינדר, שקול להזמין מנעולן בנוף הגליל והסביבה עשויה להיות בעיה עמוקה יותר במכלול הצילינדר של סגירת הדלת או כשל אפשרי של רכיבים אלקטרוניים, כפי שקורה לרוב ברכבים עם נעילת דלתות אלקטרונית.

משוך את הגליל מהדלת מבחוץ והחלק אותו פנימה במידת הצורך

 

מברג שטוח או מסיר לקישוט דלתות עדיף לעזרה זו, אך היזהר שלא לפגוע בצבע שעל גג הדלת או בתוך הדלת. אם הבעיה נמשכת ואתה לא מרגיש בנוח עם התיקון בעצמך, אתה יכול לקבל עזרה ממכונאי מוסמך, כגון YourMechanics כדי לבדוק ולנעול עבורך את המנעול. הסר את שלוש הלשוניות הקטנות בעזרת צבת מחט והסר את המחזיק הקטן הנותר מגב הגליל. הכנס את המפתח לצילינדר וסובב אותו שמאלה כדי לוודא שהתמיכה מקבילה לצילינדר עצמו.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן