ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת צנרת בבית

צנרת ישנה היא בעיה נפוצה מאוד בבתים ברחבי הארץ, והחלפת ביוב וצנרת מים עשויה להפוך לצורך בביתכם. אם אתה הבעלים של בית ישן ומתחשק לך להתקשר לאינסטלטור כל הזמן על בעיות בצנרת שלך, ייתכן שהגיע הזמן להחליפם. כדאי שתשלח אינסטלטור מנוסה הביתה כדי לבדוק אם אתה צריך להחליף צינור. אם תחליט להחליף את הצינורות שלך מבלי להתייעץ עם אחד האינסטלטורים המוסמכים, תוכל לעבור על מגוון חומרי צנרת שונים המוצעים, כגון נחושת, PEX ונירוסטה. אם התאושש כמערכת פינוי שפכים, ניתן להחליף סוגי צנרת ישנים או מיושנים במערכת שלך בצינורות נחושת או P-Ex חדשים שיכולים להימשך זמן רב יותר. בנוסף להנחת צינורות חדשים או להחלפת צינורות קיימים, ניתן להציע גם כמה אפשרויות, כולל צינורות נחושת.

בממוצע, החלפה מלאה של צינור מים אורכת 3-5 ימים, תלוי בגודל הבית שלך. החלפת צינורות קונבנציונאלית עשויה לארוך שבועות או חודשים, ואילו רפידות צינור ללא תעלה יכולות להסתיים תוך מספר ימים או עד שבועיים, תלוי בשירות.

אם לצינור הנחושת שתסיר יש מזלג שמוביל דרך המתקנים הסניטריים שלך

חתוך צינור חלופי של PEX כדי לאפשר את המזלג. אם נשאר יותר מ -5%, יהיה עליכם להתקין צינור חדש דרך הקיר או להחליף את הצינור הישן בבית אם הוא עובר דרך קיר. אם אתה מוצא קו נחושת דולף, המשך בגישה מינימלית, חתוך את החלקים הגרועים ביותר והחלף אותם ב- Pex. אם יש לך צינורות מגולוונים בבית שלך, פנה לאינסטלטור המקומי שלך בכדי לראות כמה יעלה להחליף את הצינורות. אם צינור המים הנחושת שלך דולף, בחר בתיקון על ידי חיתוך החלקים הפגומים ושימוש ב- PEX, שבו תוכל להשתמש להחלפה.

כאשר הם מותקנים כראוי

צינורות פלסטיק (PEX ו- CPVC) הם כל כך הרבה יותר זולים מנחושת, עד שהיעילות שלהם יכולה להתאים או אפילו לעלות על זו של נחושת. בהשוואה לעלות של שיפוץ תברואה, צינורות נחושת נוטים להיות בקצה העליון, במיוחד באזורים שבהם Pex יהיה זול יותר. עלות החלפת עופרת ופולי-בוטילן זהה לנחושת, כאשר צינורות חופשיים הם זולים יותר מעופרת, פולי-בוטילן ועופרת. אם יש לך אלטרנטיבה טובה יותר לצינורות נחושת או CPVC, השתמש באינסטלטור להתקנה ביתית.

לפרויקטים בהם אין צורך באינסטלטור

אין צורך להוציא חומר מצינור חוסם, להחליף אביזרי פגום, מחברי צינור או אפילו צינור חשוף פגום. אינסטלטורים יכולים לקחת על עצמם את מלאכת שיפוץ הבית כולו כדי להחליף לחלוטין צינורות שחוקים או מזדקנים. ניתן גם להחליף חלקי צנרת פגומים תוך מספר שעות, בדרך כלל תוך פחות מיום-יומיים.

עם זאת, יגיע הזמן שתצטרך להחליף צינורות אינסטלציה במקום לתקן אותם. זה יכול באמת להעלות את עלויות התיקון, ובסופו של דבר צריך להחליף את הצינור בכל מקרה.

מלבד העלות, הפיתרון הטוב ביותר לטווח הארוך ביותר הוא לצינור את כל הבית באמצעות PEX, שם תוכלו להחליף את כל צינורות הנחושת. ניתן להשיג זאת על ידי החלפת כל צינורות הנחושת ב- PXE ואז חזרה לצינור הנחושת המקורי.

האפשרויות להחלפת צינורות למעשה זהות לאמור לעיל

אך במקרים מסוימים יהיה עליכם גם להחליף את צינורות ניקוז העופרת. לרוב אלו ישנים וזקוקים להחלפה, לכן עליכם להתקשר לאינסטלטור כדי להחליף את הצינורות הישנים שלכם. אם זה משהו שכולכם עושים בשלב כלשהו, דברו עם אינסטלטור מקצועי בנושא. עליך גם להחליף את כל הצינורות בשעוני עצר אם הם אינם נמצאים בשימוש כרגע.

אם אתה חושב על החלפת צינורות בבית ותרצה לשאול מומחה כמה שאלות על מערכת התברואה שלך

התקשר אלינו עוד היום. צרו קשר עם אינסטלטורים של רוק הילס בטלפון 803-904-801 אם אתם מעוניינים להחליף צינורות אינסטלציה ישנים או בעייתיים. אם אינכם בטוחים אם בביתכם ישנם צינורות עופרת או יציקה, תוכלו להחליף את צינורות העופרת בצינורות העשויים מחומרים בטוחים יותר או להתקשר ל Modern Sanumbing Industries Inc. לקביעת פגישה. צרו איתנו קשר עוד היום כדי להחליף את הצינורות והניקוז באפשרויות הבטוחות והחסכוניות ביותר שיש.

אינסטלטורים בקוסטה מסה

קליפורניה יכולים לסייע לכם בכל פרויקט החלפת צינורות ולספק שירות לקוחות מעולה בזמן. החלפת צינורות סניטריים היא משימה ענקית, אך אתם יכולים להיות בטוחים שאנחנו מצוידים לכך. טכנאי האינסטלציה המנוסים שלנו יכולים להתמודד עם כל קטע בקו שתחליף. כשמדובר בצינורות חלודים, דולפים או פרוצים, אתה תלוי בנו כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

אם אתה זקוק לאינסטלציה או להחלפת צנרת

שוחח עם הצוות שלנו ב- John C. Flood ולמד איזה סוג צינורות עליך לשקול לביתך (PEX, CPVC, צינורות וכו ') וכמה זה עולה החלף צינורות בבית. אינסטלציה של Parzival יכולה לשלוח אינסטלטור מנוסה בקוסטה מסה לבצע בדיקה פשוטה וחינמית של מערכת הצנרת שלכם כדי לקבוע איזה סוג צינור יש לכם ובאיזה מצב אתם נמצאים. צוות האינסטלטורים המנוסים שלנו יכול לשרת במהירות כל בית ונוכל לטפל. מכל חלקי חילוף הצינור והצרכים הסניטריים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן