ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת צנרת ביוב

תברואה משתלמת, פיטסבורג, היא ספקית מקצועית להחלפת ביוב שיכולה להחליף צינורות ביוב בטכנולוגיה נטולת תעלות שאפשר לסמוך עליה. כקבלן אינסטלציה מורשה המספק שירותי החלפת צנרת ביוב מקצועיים בפיטסבורג כבר למעלה מעשור, רכשנו הבנה מעמיקה של חשיבותה של טכנולוגיה נטולת תעלות לביוב וביוב. אנו מציעים מגוון נקודות ריפוי צנרת כגון צינורות, ביוב ומתקני טיפול בשפכים.

אינסטלטורים מיומנים מבצעים הליכי רירית צנרת ביוב ללא תעלה בכדי להביא את הצינורות למצב חדש – דומה. אין צורך לדאוג לבטיחות צינורות הביוב שלך, מתקני טיהור שפכים או צנרת ביוב.

ניתן להחליף את צינורות הביוב הפרטיים שלכם אינסטלטור

קבלן ביוב או קבלן כללי. מערכת הביוב שלך היא כל המערכת שלך, ולפעמים היא זקוקה לתיקונים קלים בלבד, אך לפעמים היא צריכה להיות כל המערכת. השרברבים יחפרו דרך הצינורות, יחתכו את האזור הפגוע, יחליפו את החלקים השבורים ויחפרו חלק גדול מהחצר כדי להסיר את הצינורות. זה תלוי כמה אתה צריך להחליף, אז קבל מגוון הצעות מכיוון שהמחיר והציוד הזמין עשויים להיות שונים.

אם אתה צריך להחליף לחלוטין את מערכת הביוב

המחיר הכולל יחושב בהתאם לגודל מערכת הביוב ומספר הצינורות במערכת, כמו גם עלויות התיקון. בשיטות אחרות להחלפת צינורות, העלות תלויה באילו צינורות מוחלפים ואילו מתוקנים וכמה הם עולים. עלות תיקוני צנרת ביוב ללא תעלה תלויה בסוג התיקון ובאורך הצינור שיש לתקן, מכיוון שלא נדרשת חפירה או ניקוי. העלות הכוללת עשויה להיות נמוכה יותר אם הנכס שלכם רחוק מקווי הביוב הראשיים מכיוון שאינכם צריכים לשפץ מדרכות, מיטות ושבילים, אך העלות עשויה להיות גבוהה יותר מאשר בתיקוני ביוב וצנרת קונבנציונליים. החלפת צינורות הביוב עשויה לעלות בין $ 1,000 ל -2,500 $, תלוי בגודל הצינור בו משתמשים, מספר הצינורות המשמשים, המרחק בו נמצא ביתכם או עסקכם ממערכת הביוב הראשית שלכם, וגורמים אחרים כגון כמות המים במים. מערכת ביוב. זה תלוי באילו צינורות משתמשים (ביוב או צינורות ביוב) והאם אתה צריך להשתמש בהם יחד עם מיקום הבית או הנכס שלך, או אם הנכס שלך רחוק מקו ביוב ראשי כדי לתקן אותו ללא תעלה או להחליף צינורות מסורתיים.

רק וודא שביטוח מערכת הביוב שלך מכסה את עלות תיקון הנזק, כולל אבטחה, ריתוך, החלפה וחפירת צינורות ועלויות תיקון.

הצוות שלך יעבוד בחריצות להשלים אותו במהירות ובבטחה ככל האפשר

אם צינור הביוב שלך פגום מדי, עליך לשלוף את צינורות הביוב החדשים מהצינור הישן, או אם הוא שבור מדי, צינור פרוץ יכול להתרחש. תוכלו לתקן את הביוב הישן והשבור שלכם, אך לשמור על צינורות הביוב האחרים והניקוזים, והצוותים שלכם יעבדו בחריצות בכדי להשלים את תיקון הצינור השבור והחלפת כל שאר צינורות הביוב והניקוז במהירות האפשרית, רצוי בתוך בשבועות או בחודשים הקרובים. אם צינורות הביוב מתוקנים מדי, עליהם להיקרע מתחת לקודם הישן יותר.

ניתן לבצע תיקונים פולשניים יותר ללא תעלה אם צינורות הביוב ישנים יותר מטכניקות רירית הצינורות בהן אתה משתמש

בעיקרו של דבר, אתה בונה מערכת ביוב חדשה מתחת לצינורות צינור החימר הקיימים שלך עם צינורות מודרניים – חומרי בטנה עמידים יותר, אמינים ופחות פולשניים מהצינורות והביוב הקיימים.

אינסטלטורים קובעים איזה סוג צינור מתאים ביותר למערכת הביוב שלכם בהתבסס על מספר גורמים, כולל חומרי הצינור הנוכחיים והתקנות המקומיות. במבנה החלפת ביוב קונבנציונאלי, מתקין יחפור, יחפור, יסיר ויחליף את צינורות הביוב.

החלפה ללא תעלה של צינורות ביוב יכולה להיות יעילה וחסכונית יותר משיטות תיקון ביוב מסורתיות

זה קורה לעתים קרובות כאשר רק חלק קטן צריך להחליף או לתקן או כאשר לקו הצינור יש נזק קל בלבד. החלפת צנרת ללא תעלה מהווה גם חלופה טובה לשיטות תיקון ביוב מסורתיות, מכיוון שהיא עושה שימוש חוזר בצינורות שכבר נמצאים בקרקע ומייצרת פסולת שהועברה. ניתן לתקן צנרת ביוב דולפת גם בחיפוי צנרת, שהוא זול במידה ניכרת מבנייה להחלפת ביוב קונבנציונאלית. בסופו של דבר זה ישפר את איכות החיים עבורך ועבור מערכת הביוב שלך, מכיוון שהצינורות כבר לא ידלפו.

אם אתה מחליף או מתקן חלק מסוים ממערכת הביוב שלך

אתה יכול לצפות לשלם כ -1,000 $ עבור אינסטלטור. החלפת צנרת נעשית בדרך כלל על ידי שבירת צינורות, שעולה בין 500 $ ל -1,000 $ (תלוי ברוחב הצינור) לרגל. שימוש בצינורות קרועים לתיקון צינורות ניקוז שקועים או מתמוטטים יכול לעלות בין 60 ל -300 דולר לרגל. בעת תיקון צינורות ביוב סדוקים, האינסטלטורים אותם אתם שוכרים חייבים למלא תפקיד בתיקון הצינור כולו, ולא רק קטע קטן.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן