ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת צנרת ברזל

צינורות ברזל יצוק עלולים להידרדר עם הזמן, במיוחד כאשר משתמשים בהם באזורים סוחרים במיוחד כמו חניונים, מוסכים ואזורי תעשייה אחרים. צינורות ברזל יצוק – צינורות ברזל יכולים להתדרדר תוך שנה-שנתיים מהשימוש. ברזל יצוק – צינורות מתכת: צינורות ברזל יצוק עלולים להידרדר לאורך שנים, במיוחד אם הם משמשים כחניון, מוסך או אזור תעשייה אחר. ברזל יצוק – צינורות פלדה גורמים לקורוזיה ולנזק בצינורות עצמם.

צינורות ברזל יצוק נמשכים חמישים שנה ויותר

אך הם מזדקנים ומתחילים להתפורר. צינורות ברזל יצוק – צינורות: ברזל יצוק – צינורות ברזל צריכים להחזיק זמן רב ככל האפשר, כלומר הם צריכים להחזיק מעמד זמן רב יותר מאשר צינורות ברזל יצוק. מכיוון שצינורות ברזל יצוק רבים הם בקבוצת הגיל של קשישים, תיקונים במקום הופכים לאירוע קבוע.

חברינו של הרננדז שרברבים ערכו בדיקה

כדי לברר אם יש לנו צינורות יצוקים שהתאכלו. הם ביצעו את הבדיקה לאחר שגילינו שלאחד הצינורות הישנים שלנו היה חור בחלק האחורי של הבית. הסקירה שלהם בוצעה מכיוון שהם מצאו כי בשניים מהצינורות הישנים שלהם היה צינור ברזל יצוק – צינור ברזל שעבר חלודה. אם יש לך צינורות ברזל יצוק במערכת התברואתית שלך, בצע את השלבים הבאים ובדוק אם הוחלפו. זה יקבע אם בביתך יש צינור ברזל יצוק חשש, ואם כן, מי יחליף אותו בשמך. אם אתה מוצא את ההתרחשות הנ"ל בבית, בקש מאינסטלטור בארץ הסוכר לבוא ולהחליף את צינורות הברזל היצוק. תן לאינסטלטורים מפלורידה להפיל את בגדיך על הרצפה בזמן שהם בודקים עבורך את הצינורות.

אינסטלטור מנוסה יכול לבוא לבדוק את הצינורות היצוקים בביתכם כדי לראות אם הם נכשלו ויש להחליפם. אם אינך בטוח, מומחה יכול לבחון את צינור הברזל היצוק בביתך ולקבוע אם הוחלף או לא, ואם כן, מי יחליף אותו.

אם ברצונך להחליף את הצינור היצוק

אתה יכול להתקין פיסת צינור מדודה כראוי ולהדביק אותה באפוקסי על הצינור הישן או להניח אותו עם PVC או ABS. אם תחליף קטע צינור מברזל יצוק, הצינורות הפנימיים והאספקה המקוריים יישארו לאחר ההסרה וניתן להחליף את החלק החלוד ב- PVC ו- ABS. לאחר שתוקנו או הוחלפו צינורות היציקה שלכם, אינסטלטור יכול להשתמש בשכבה מנופחת של אפוקסי כדי להחליף צינורות ישנים או פגומים.

אם עדיין יש לך צינורות יצוקים בבית שלך

זה רק עניין של זמן עד שהם צריכים להיות מוחלפים. אם אתה גר במקום שבו מחליפים את הצינורות, עליך להחליף אותם ברגע שאתה רואה את הסימן הראשון לצרות. גורם פיננסי נוסף שיש לקחת בחשבון לפני החלפת הצינורות הוא עלות החלפתם. העלות של צינורות PVC יכולה להיות מינימלית בהשוואה לצינור ברזל יצוק כדי להגיע הביתה.

בחר אינסטלטור בעל ניסיון בהחלפת צינורות ברזל יצוק והוא מכיר עבודה עם חברות ביטוח בגין נזקים מסוג זה

אם יש לך בעיות בצנרת הברזל שלך, אנו יכולים להציע לך את שירות התברואה הטוב ביותר באזורך. עיצוב אינסטלציה מקצועי סרסוטה הוא טוב – מנוסה בהחלפת צינורות ברזל יצוק ויעזור להרגיע את מוחכם.

כמובן

אנו מבינים כי החלפת צינורות ניקוז מברזל יצוק אחת ולתמיד יכולה להיות יקרה, אך אנו מסייעים רק לבעלי נכסים להשיג את הכסף הדרוש להם כדי לבנות מחדש, להחליף או לתקן צינורות יציקה פגומים. עלות התיקון והחלפת מערכת הצנרת מברזל יצוק היא עצומה, גם לא לנוכח כל הדליפות שצינורות ברזל יצוק עלולים לגרום. אחד הצעדים החשובים ביותר להחלפת מערכות סניטריות מברזל יצוק הוא גישה לצינורות פלדה יצוקים של חברת אינסטלציה ידועה בסרסוטה.

אם אתה מוצא צינורות ברזל יצוק מגולוון בביתך, אל תיבהל וקרע את מתקני התברואה שלך. הדליפה רק תחמיר, ואם תראו שם כתמי מים, הגיע הזמן להחליף את צינורות הקיק.

למרבה הצער

בסופו של דבר יהיה עליך להחליף את הצינורות היצוקים שלך במקום לתקן אותם, והכי טוב למצוא חברה מהימנה ששמה שירות לקוחות קודם. במובן זה, יש להחליף את כל צינורות היציקה המותקנים בצלחת שלך בתוך 5-20 השנים הבאות. בכל מה שקשור לתיקון צינורות קסטור, לצינור מדיק יש פיתרון משתלם שיכול להיות גם תחזוקה מונעת לבית שלך. להלן תמצאו תשובות לשאלות נפוצות בנושא צנרת – נזקי מים בביתכם.

אם לביתך יש צינורות ברזל ישנים שזקוקים להחלפה, הנה כמה מהסיבות העיקריות לכך שאתה צריך לבחור PVC. אם יש לכם צינור ברזל יצוק, יש סיכוי טוב שהוא כבר מיושן ויש להחליפו.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן