ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת צנרת

במשך שנים רבות, הנוחות המודרנית של החלפת צינורות ללא תעלה בסנט לואיס הביאה את המיטב משני העולמות: חלקי חילוף לצינורות חסכוניים, איכותיים ובטוחים לתושביה.

שחזור צנרת בניו אינגלנד

היא ספקית תיקון ביוב בשירות מלא וישנן שתי שיטות להחלפת צינורות ללא תעלה, הן ספינות צנרת והן שבירת צנרת. תברואה ללא תעלה לצנרת וביובית זולה יותר מצנרת ביוב קונבנציונאלית מכיוון שהעבודה פחות זמן ופחות פולשנית. אין צורך בחנות לתיקון צינורות הייטק, מכיוון שתיקונים ללא תעלה יכולים לקרוס תוך מספר דקות מבלי לפגוע במערכת הביוב או לפגוע בה. הסיבה לכך היא ששיקום הביוב בניו אינגלנד, המתקן תיקון צנרת ביוב בשירות מלא, הוא הרבה פחות "פולשני" מהשיטה המקובלת.

עם צינור שבור באורך של פחות מ- 50 מטר

ניתן לבצע משיכה במקום הציפוי הפנימי בכ- 3,000-4,000 $. העלות הגסה של קרע נעה בין 60 ל -200 דולר לרגל, וכתוצאה מכך עלות של 2500 עד 3,300 דולר להחלפת הצינורות, כאשר העלות הכוללת של יישום הצינור להחלפת צינורות קטנים נע בין 1,200 ל -2,400 דולר.

בשיטות אחרות להחלפת צינורות

העלות תלויה בגודל הצינור שיש להחליף ובזמן הדרוש להחלפת הצינורות או לתיקונם. העלות הממוצעת של החלפת צינור קרוע בארה"ב היא בין 50 $ ל -250 $ לרגל, כאשר העלות הכוללת של השימוש בצינור נעה בין 2500 $ ל -3,300 $. העלות הממוצעת של החלפת צינורות ללא תעלה בארה"ב היא בין $ 6,000 ל- 12,500 $, על פי הסוכנות להגנת הסביבה האמריקאית. החלפת צינור ביוב יכולה לעלות בין 1,200 $ ל -2,300 $ למטר, עם העלות הכוללת של תיקון והחלפת הצינור. למרות שהעלות הכוללת עשויה להיות גבוהה יותר מאשר בתיקוני ביוב וצנרת קונבנציונליים, העלות הכוללת עשויה להיות נמוכה יותר מכיוון שאינך צריך להחליף מדרכות, מיטות או שבילים.

צינורות פוליאתילן צולבים

הידועים גם בשם PEX, הם צינור פלסטיק גמיש, ואם יש לך צינור אספקת קיר שצריך להחליף אותו, אינסטלטורים מוגבלים להרס את הקירות, שעליהם לעשות עם מוצרי צנרת חלופיים . מלבד העלויות, הפיתרון הטוב ביותר לטווח הארוך הוא העברת הבית כולו על ידי החלפת צינור הנחושת ב- P EX. אינסטלטורים יכולים להשתמש גם במוצרי צנרת חלופיים כגון בידוד צינורות במקום צינורות נחושת.

בעזרת טכניקות ללא תעלה

הצינורות הישנים הפגועים נשברים עוד באמצעות הידראוליקה ומוחלפים בצורה חלקה על ידי חדשים. ראשי פרץ מיוחדים משמשים לפריצת הצינור, אשר מפוצצים את הצינור הקיים לפני שהוא נכנס לצינור החלופי. הצינור החדש מונח ישירות מעל הישן, וראש מקום הצינור נמשך מתחת לאדמה כדי לשבור את הצינור הישן ולמשוך את הצינור החלק החדש למקומו. מערכות ביוב ללא תעלה, צינורות ישנים שבורים ומונחים חדשים, ישירות מתחת לצינורות העתיקים ביותר, ללא צורך בציוד נוסף.

אם צינורות הביוב פגומים מדי

יש למשוך צינור ביוב חדש מעל הישן, ואם הוא מתפוצץ, הצינור החדש יעבור ישירות מתחת לצינור הפיצוץ. אם צינורות הביוב ניזוקים מדי, יש למשוך צינור ביוב חדש יותר על ישן. אם צינורות הביוב פגומים מדי, עליכם למשוך צינור ביוב חדש יותר על צינור ביוב.

בסופו של דבר

עליכם להסתמך על אינסטלטור מהימן שייעץ לכם מתי הגיע הזמן להחליף את הצינורות. אם אתה מרגיש שהבית שלך יכול ליהנות מהחלפת צינור, סמך עלינו שנעשה הערכה כנה. בין אם אנו ממליצים על החלפה מלאה או חלקית של הצינורות, אנו נקבע יחד אתכם באיזו צורה ההחלפה צריכה להתרחש. המחויבות שלנו לשירות לקוחות פירושה שכאשר אתה בוחר במייק דיימונד, אתה יכול להיות מרוצה ולא משנה מה אתה צריך.

נשמח לשלוח אליכם אינסטלטור מנוסה שיעזור לכם אם תצטרכו להחליף צינורות

כשמדובר בצינורות חלודים, דולפים או פרוצים, הכל תלוי בך. אם אתה צריך להחליף צינורות, השרברבים שלנו יחזרו הביתה עם כל הכלים הדרושים לך להסרת הצינורות הישנים שלך.

אנו ממליצים לך לתקן או להחליף את הצינורות שלך, תלוי במצב ובסוג הצינור שאתה מחפש.

אם אתה יכול לברר אם פעולה סניטרית

היא השיחה הנכונה עבורך, תבין מדוע מלכתחילה צריך להחליף את הצינורות שלך. אם אתה רואה סימני קורוזיה, התקשר מיד למומחה להחלפת צנרת, מכיוון שקורוזיה עלולה לגרום לדליפות העלולות לגרום נזק יקר לביתך. התקשר לאינסטלטור כדי לבדוק את הקו שלך ולראות אם יש נזק ולבצע החלפה לפני שהדברים יוצאים משליטה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן