ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

החלפת צנרת

במשך שנים רבות, הנוחות המודרנית של החלפת צינורות ללא תעלה בסנט לואיס הביאה את המיטב משני העולמות: חלקי חילופי צנרת חסכוניים, איכותיים ובטוחים לתושביה.

ישנן שתי שיטות להחלפת צינור ללא תעלה

כלומר רירית צינור וקרע בצינור, ושתיהן הרבה פחות פולשניות מהשיטה המקובלת. תברואה ללא תעלה לחיפוי צנרת ביוב זולה יותר מהחלפת צנרת ביוב קונבנציונאלית מכיוון שהעבודה לא אורכת כל כך הרבה זמן. אין ספק שתיקונים ללא תעלות יכולים לשבור יותר צינורות מאשר תיקוני ביוב קונבנציונליים בסנט לואיס, אך יש לכך מספר סיבות, כמו העובדה שחזור צינורות ניו אינגלנד הוא ספק תיקון ביוב בשירות מלא. תברואה ללא תעלה על צינורות ביוב וספינות זולה יותר גם מצנרת ביוב קונבנציונאלית, מכיוון שהעבודה אינה אורכת זמן רב יותר כמו צינורות החלפה קונבנציונליים.

עם צינור שבור באורך של פחות מ- 50 מטר

ניתן לבצע משיכה במקום הציפוי הפנימי בכ- 3,000-4,000 $. העלות הגסה של קרע נעה בין 60 ל -200 דולר לרגל, וכתוצאה מכך עלות של 2,500 עד 5,000 דולר להחלפת הצינורות, כאשר קרע יחיד עולה בין 1,200 ל -2.5 מיליון דולר, ועוד 5,400 עד 3,500 עד 5,000 דולר להחלפת הצינורות. יישומי בטנה לעבודות החלפת צינורות קטנות, כמו תיקוני צנרת ביוב וחיפוי ביוב ללא תעלה.

בשיטות אחרות להחלפת צינורות

העלות תלויה בגודל הצינור שיש להחליף או לתקן ומשך החלפת הצינור. העלות הממוצעת של קרע בודד של פחות מ -50 מטר היא בין 50 $ ל -250 $ לרגל, כאשר העלות הכוללת נעה בין 1,500 $ ל -2.5 מיליון דולר, ועוד 5,000 $ ל -5,400 $ נוסף על 3,800 $ הנדרשים להחלפת הצינורות.

אמנם העלות הממוצעת של החלפת צינורות ללא תעלה

היא בין 6,000 $ ל -12,500 $, אך העלות הכוללת נמוכה יותר מכיוון שאינך צריך לשפץ מדרכות, מיטות או מדרכות. החלפת צנרת ביוב יכולה לעלות בין 1,200 $ ל -3,800 $ לרגל, והעלות הכוללת עשויה להיות גבוהה יותר מאשר עבור תיקוני ביוב קונבנציונליים. מלבד העלות, הפיתרון הטוב ביותר לטווח הארוך הוא העברת כל הבית על ידי החלפת כל צינורות הנחושת ב- PEX. צינור פוליאתילן צולב, הידוע גם בשם Pex, הוא צינור פלסטיק גמיש. אם יש לכם ציוד קיר או צינורות שזקוקים להחלפה, אינסטלטורים מוגבלים בכמות עבודות הריסת הקירות שעליהם לבצע עם מוצרי צנרת חלופיים.

בטכנולוגיה ללא תעלה

הצינורות הישנים הפגועים נשברים עוד באמצעות הידראוליקה ומוחלפים בצורה חלקה על ידי חדשים. ראשי פרץ מיוחדים משמשים לקרע בצינורות, אשר מפוצצים את הצינורות הקיימים לפני פעולת הצינור החלופי. הצינור החדש מונח ישירות מעל הצינורות הישנים, והביוב נטול התעלות שובר אותם. לאחר שבירת הצינורות הישנים יותר והוצבת הצינור החלק החדש למקומו, ראש הצינור השבור נמשך למחתרת.

אם צינורות הביוב פגומים מדי

עליכם למשוך צינור ביוב חדש מעל הישן, ואם הם מתפוצצים, הצינור יתפוצץ. אם צינור הביוב פגום מדי או מתפוצץ, יש למשוך מעליו צינור ביוב חדש יותר. אך אם צינור הביוב ניזוק או נשבר, איננו זקוקים לצינור ישן ולכן צינור הביוב החדש עובר על צינור ישן יותר.

בסופו של דבר

עליכם להסתמך על אינסטלטור מהימן שייעץ לכם מתי הגיע הזמן להחליף את הצינורות. אם אתה מרגיש שהבית שלך יכול ליהנות מהחלפת צינור, סמך עלינו שנעשה הערכה כנה. המחויבות שלנו לשירות לקוחות פירושה שנהיה מרוצים אם תזדקק לנו כשתבחר במייק דיימונד. אנו נקבע איתך באיזו צורה ההחלפה צריכה להתרחש ונמליץ על החלפה מלאה או חלקית של הקו.

נשמח לשלוח אליכם אינסטלטור מנוסה שיעזור לכם אם תצטרכו להחליף צינורות

האינסטלטורים שלנו יחזרו הביתה עם כל הכלים הדרושים כדי להסיר את הצינורות הישנים. כשמדובר בצינורות חלודים, דולפים או פרוצים, הכל תלוי בך. אתה יכול להחליף את הצינורות שלך בכל שעה ביום, בשבוע, בחודש או אפילו בעונה בעזרת מייק דיימונד. אנו ממליצים לך לתקן או להחליף את הצינורות שלך בהתאם למצב וכמות המים בצינורות.

אם אתה יכול לברר אם פעולה סניטרית

היא השיחה הנכונה עבורך, תבין מדוע מלכתחילה צריך להחליף את הצינורות שלך. אם אתה מבחין בסימני קורוזיה, התקשר למומחה להחלפת צנרת מכיוון שקורוזיה עלולה לגרום לדליפות העלולות לגרום נזק יקר לביתך. התקשר לאינסטלטור כדי לבדוק את הצינורות ולראות אם יש נזק ולבצע החלפה לפני שהדברים יוצאים משליטה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן