ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

התקנת אגנית למקלחון

במקרה ניצלתי את ההזדמנות לתת לך הוראות שלב אחר שלב כיצד להתקין מגש מקלחת מתכוונן לחדר האמבטיה שלך. אני מקווה שמדריך זה יעזור לך להשיג הצלחה מלאה בהתקנת מגש המקלחת המתכוונן שלך, כך שתוכל לחזור במהירות ליהנות מהמקלחת שלך. על ידי קריאה מדוקדקת של הנחיות היצרן ותכנון המפרט של צינורות הביוב שלך, הנחיות אלה יכולות לעבוד עבורך ולהתקין מגש מקלחת בכל חדר אמבטיה תוך זמן קצר. המשך לקרוא לקבלת מדריך מהיר להתקנת מגש מקלחת חדש בבטחה ואז כמה טיפים וטריקים להתקנה.

אם ברשותך מגש מקלחת אקרילי ופשוט אינך מעוניין להשתמש במערכת צינורות עלייה, אנא קרא את ההוראות לעיל. אם ברשותך מגש מקלחת סטנדרטי עם סט צינורות עלייה ומגש מקלחת מתכוונן, תמצא מידע נוסף במדריך זה.

אם תחליט להתקין את מגש המקלחת New Stone Resin מההתחלה

הייתי ממליץ לך לקרוא את ההוראות במלואן. לבסוף, הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות בזמן התקנת מגש המקלחת הוא לקרוא תמיד את כל ההוראות במלואן, מכיוון שהדבר יכול לתת לכם עצות לגבי ההתקנה.

לאחר מכן, עליך להעריך את גודל וצורת מגש המקלחת ואת כמות המים הנדרשת. כדי להקל עליכם, הנה המספר המרבי של גלונים שתוכלו לגזור למגשי המקלחת החדשים של סטון שרף למקלחת שלכם.

בצע מדידות מדויקות והתחל בזהירות רבה ליצירת המרחב הדרוש לך, ויש לחתוך את החורים גם למגש המקלחת.

אם ה- KERDI DRAIN לא מותקן מיד

יש לנקות את המרגמה מהאזור סביב החור בתת-הרצפה. מלא את המלט במלט כשהוא מוכן לקבל תמיכה מלאה במגש במהלך ההפעלה. השאירו את מגש המקלחת מרווח של 1/2 אינץ 'לכל היותר בין החלק העליון לחלק התחתון של המגש כדי להשאיר לפחות 1.5 אינץ' מרווח בין כל מגש.

הנח את מגש המקלחת על מיטת המרגמה והשתמש בדבק בכדי להחזיק אותה ולהניח אותה על המרגמה כפי שהוגדרה.

התקנת מגש למקלחת לא תמיד מאפשרת לך להניח אותה ישירות על משטח הרצפה

אך עליך להתקין אותה על רצפת בטון מלא. זה הכי טוב אם אתה מניח אותו על רצפת בטון מוצקה. במקרה זה, תוכלו להשתמש בערכת Pack Riser המומלצת על ידי היצרן כדי להרים את המדף ולאפשר התקנת יחידות פסולת וצינורות. מומלץ לבחור במעטפת מוגבהת כדי להימנע מקיצוץ הבטון ומחוצה לו כדי לפנות מקום לפסולת, ובמקרים מסוימים אף לאפשר התקנה וגישה של צינורות ביוב. אלה מיועדים רק לגובה המתכוונן של מגשי המקלחת להתקנה. אל תפחד לפנות לעזרה מקצועית ותן להם לעזור לך להפוך את ההתקנה לתהליך פשוט וקל. ההוראות שלמעלה הן רק הוראות להתאמת מקלחון חדש ואין להשתמש בהן כתירוץ לניסיון להתקין מערכת סניטרית מלאה. עם זאת, מגש המקלחת הוא חלק חשוב במקלחת שלכם וחלק חיוני במתחם שלו. יש להתקין אותו רק אם יש לך כישורי מלאכה מתקדמים. התקנה והתאמת מגשי מקלחת יכולים להיות עבודת DIY, לכן וודאו שהמגש עצמו אטום ומפולס לחלוטין לפני שהוא יושב במקום. לא ממש משנה כמה אתה טוב עם מגש, אם כי חשוב לבחור בנוי היטב כדי למנוע בעיות, שכן מגש שהותקן בצורה גרועה עלול לגרום לבעיות בתברואה ובצינורות הביוב. מגש המקלחת הוא חלק חיוני בכל מקלחת, אך אין להתקין אותו ללא עזרה מקצועית של אינסטלטור או אינסטלטור. לאחר סיום עבודות גבס, מגש המקלחת מותקן, נחתך לגודל ואז נחתך ומיובש. מכיוון שמדובר בתא מקלחת, יש לוודא שהוא אטום ומפולס לחלוטין לפני ההתקנה, מכיוון שהוא עלול לגרום לבעיות בצנרת ביוב וביוב.

מרחו מרגמה דקה על הניקוז שמקיף את מגש המקלחת עם הצד השטוח של כף. זה יוצר שכבה דקה ואחידה יותר שניתן למרוח על המיקום המיועד של מגש המקלחת.

מגשי מקלחת רדודים מעוצבים כביוב טוב למים וביוב

אך התקנת ניקוז חדש במקלחת רעפים יקרה בהרבה מהחלפת רצפת המקלחת כולה. ההתקנה של מגשי מקלחת בעלי פרופיל נמוך היא מעט קשה יותר מכיוון שיש הרבה פחות מרחב תמרון כאשר מגש המקלחת / מלכודת הפסולת מחובר לצינורות המים או הביוב של חדר האמבטיה. לפעמים החללים ברצפות הרצפה בין המקלחת למדף קטנים מכדי לעבור דרך צינור הביוב וגדולים מכדי להתאים למגש מקלחת. אני לא מאמין שניקוז יכול להפיק תועלת מאותה אוורור כמו ניקוז, או אפילו כמו ניקוז רגיל.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן