ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

התקנת כלים סניטריים

לפני שתתחיל לבחור בעיצוב או להסתכל בעיצובי האמבטיה העדכניים, הקדיש זמן לתכנון חדר האמבטיה שלך כדי לוודא שהוא תואם באופן מושלם לצרכים האישיים שלך. אחד הכלים הנפוצים ביותר בעיצוב חדרי אמבטיה הוא בעת התקנת ברזי מקלחת ובחירת מוצרים סניטריים. לאחר שבחרת בעיצוב שלך, עליך לוודא כי פסולת במיכל התברואתי שלך אינה מתנגשת עם השימוש במתקן שלך.

אביזרי תברואה צריכים להיות קלים לזיהוי

איתור ומיקום היכן שהם עשויים להתקרב ולמשמש משתמשים מובנים – אצל משתמשים. המתקנים הסניטריים צריכים להיות גם ניתנים לזיהוי ונגישים למשתמשים עומדים ויושבים, כמו גם למשתמשים במקומות ציבוריים כגון שירותים ציבוריים.

רוב גופי התאורה מצוידים בכל החלקים הדרושים להתקנה

אך חלק מהצינורות אינם סטנדרטיים ויש להתאים אותם להתקנה חדשה. במקרה זה, יש לדון עם הלקוח בהתקנת תברואה, צנרת ביוב וחשמל כבר בשלב התכנון. במידת האפשר, נסה לתכנן את מיקום השירותים החדש כך שניקוזים חדשים יוכלו לזרום לחלל שבין הקורות. קורות אלה מקשות על ההתקנה ומובילות להצבת הצינורות רחוק מדי מהאסלה וברצפה, דבר שעלול לגרום לבעיות למשתמשים ולמשתמשים במתקנים הסניטריים.

אצל גברים

המשתנות הן בדרך כלל אביזרי התברואה הנפוצים ביותר, ויש למקם אותם במרחק קצר. איגוד המטבחים והרחצה הלאומיים ממליץ למקם את המשתנה באותו מקום כמו האסלה, כפי שרוב הקודים דורשים. אם אתה צריך לשים לב להתקנת תעלות, אל תשאיר אותה בפיר או בבור ביוב.

ראשית אתה רוצה לצייר קו דרך פתח הצינור ואז למדוד את גובה הרצפה הנתונה

יש לצייר את הקיר בקו אופקי, ואז ניתן ליצור חור בגודל מלא ולחבר את היחידה הסניטרית (מס '82) לקיר מס' 83, הדוחס את האטם כפי שמוצג באיור 10 ויוצר אטם אטום למים. . זה מאפשר לך לראות בדיוק היכן נמצאים כל הצינורות והשסתומים, ו- "D" שטוח ממוקם כדי לגשר על הפער בין האזור הסניטרי לקיר. ה"שטוח D "יושב בכיור, למשל, שם הוא יושב על הקיר שהוצמד לקיר כדי ליצור גימור נקי בזמן שטיפת האגן.

כפי שנראה לעיל

יש להסיר את צינורות הביוב בזמן שמותקנים חדשים במהלך ההתקנה החדשה. זה מבטיח כי צינורות חדשים לא יובילו קרוב מדי לצינור הביוב הישן, שלעתים קרובות סתום מלכלוך, שיער וסבון ועובר בעלייה. הערוץ נגמר מצינורות חמים וקרים במקלחת ורודף במורד הצינורות העוברים בו, כמו גם צינורות הביוב.

לצורך התקנה ותיקון נכונים של כלים סניטריים יש צורך בידע בתחום עיסוק זה ובציוד מיוחד

תוכלו להימנע מטעויות יקרות על ידי מדידת החורים בברזים במקלחת והבאת ברזים ישנים לחנות. אם יש לך בעיות בהתקנת כלים סניטריים, אקלים גולד אוקראינה תשמח לעזור לך בפתרון.

עכשיו אתה יודע להכין את הרצפה להתקנה

אבל אתה יכול לחשוב איזה סוג שירותים תבחר. עלות התקנת האסלה תלויה היכן היא מותקנת בביתכם ואיזה סגנון הכי מתאים לאמבטיה שלכם. דבר נוסף שיש לקחת בחשבון לפני רכישת שירותים יהיה בגודל חדר האמבטיה בו היה האסלה החדשה שלך. לאחר שתסיים את הסקר ואישרת את ריהוט האמבטיה שלך ואת המוצרים הסניטריים, אנו מציעים לך הצעה לא מחייבת. בין אם האסלה מותקנת על הקיר או על הרצפה, המיקום והחיבור לניקוז משתנים. חלק מהאבזרים הסניטריים שנמצאים על הרצפה הם בעלי גובה קבוע במקורם על פי מדידות סטנדרטיות. לכן, אי אפשר למקם אותם באופן שגוי והפרמטרים עשויים להשתנות בהתאם לסוג הכלים הסניטריים המותקנים.

לפעמים החומר הסניטרי התלוי על הקיר מחובר באופן שגוי נמוך מדי ולא מספיק לנקות את התושבת

ניתן להשיג זאת על ידי פתיחת הרצפה והתקרה, הסטת הצינורות ואוגני הניקוז והתקנה מחודשת של האסלה ומתקנים אחרים. בעוד שמטאטא יכול וישמש לתברואה בקירות, התהליך הופך למורכב יותר אם אינך מרגיש בנוח במיוחד ומבטל את אחד היתרונות החשובים ביותר.

כמובן שתמיד יש לך אינסטלטור איכותי שיטפל במסילות, אבל זה חוסך לך זמן ותסכול. השאירו את כל הצינורות ונקבו את אוגני הניקוז, הצינורות וציוד סניטרי אחר לפני ההמראה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן