ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

התקנת מסנני מים

אם אתה רוצה ללמוד עוד על מסנני מים לכל הבית, זה המקום להיות בו, כי אתה יודע להתקין אחד בבית שלך. DIY יכול להתקין, אבל היום אני רוצה שתדעו באמת על פילטר המים הטוב ביותר לביתכם, וכיצד הוא עובד. לפני שתבחר את מסנני המים המתאימים לביתך, "עליך להיות בטוח שאתה יודע קצת יותר מאשר רק את היסודות כיצד להתקין אותם.

יש להתקין את מערכת המסננים בצינור המים הקרים של מרכך מים אם הבית מצויד באחד כזה

התקנת המסנן מחייבת התקנת צינור המים הראשי, ממנו הוא נכנס לבית, למאגר של מרכך המים, ממנו נכנסים המסננים לבית. — – אם אין לך בית שבו אתה יכול להשתמש במסנן מים נייד, החברה שמתחזקת את המשאבה שלך תתקין עבורך מערכת סינון מים. אם יש לך שאלות לגבי מרכך המים או מסנן המים שלך, שאל את פרזנו המורשית שלך. אינסטלטור, שמכיר את הסכנות באספקת המים העירונית, לעזרה. למידע נוסף על אופן התקנת מים מסוננים ואילו מערכות סינון קיימות באזור מגוריך. איזה סוג מסנן אתה משתמש, איזה סוגי פילטרים יש לי והיית רוצה לתחזק או להתקין את מערכת המים בבית? האם יש לך באר או שהכרת והכרת את הסוגים והגדלים השונים של הבארות ותפקודם, כמו גם את הפילטרים והפילטרים המשמשים?

אם תחליט להתקין פילטר

עליך להיות מודע לכך שאספקת המים לביתך עלולה להיות מנותקת אם תנקוט צעדים להתקנת מערכת סינון. בעת התקנת מסנני מים חדשים ב- All-in-One, עליך לטפל בבעיות בצינורות שלך לפני התקנת המסנן, מכיוון שהם עלולים לפגוע במערכת ולגרום לבעיות.

אם תבחרו פילטר מים לכל הבית

תוכלו להתקין את המסנן החדש ליד הנקודה בה המים נכנסים לבית. יש גם אפשרות להתקין מתג מעקף מים שמאפשר למים לעבור דרך מסנני המים שלך לפני שהוא זורם דרכו. אם בחרתם בין פילטרים לכל הבית למרככי מים, תצטרכו גם לבחור אינסטלטור להתקנת פילטרים ומרככים. ההחלטה החשובה הראשונה שקובעת את תהליך ההתקנה של מסנני המים שלך היא המקום שבו הם מותקנים. לקראת ההתקנה עליך להחליט היכן תתקין את מערכת סינון המים החדשה. היכן מותקנים המסננים: ההחלטה הראשונה והחשובה ביותר היא היכן ממוקם המסנן.

אופן התקנת מסנני המים תלוי בסוג מערכת הסינון שברשותך ובאופן הגדרת הבית שלך. כשאתה מחליט איזה סוג מכשיר להתקין בבית שלך, תשכח ממה שאתה יודע יותר.

מסנני מים שוטפים הם סבירים במחיר סביר

קלים להתקנה, אינם דורשים תחזוקה מועטה בלבד ועוזרים לכם לחסוך הרבה מים – ועלויות. הם לוקחים רק כמה שעות מזמנכם ודורשים מעט מאוד מאמץ, כך שאינכם צריכים לפחד להתקין אותם בעצמכם מבלי שתצטרכו להתקשר לאינסטלטור. התקנת מסנני מים לא צריכה להיות קשה, אך ישנם כיום מספר סוגי פילטרים שונים, כמו גם מגוון אפשרויות התקנה. הדבר הראשון שצריך לעשות כשמתכננים ללכת בדרך ה- DIY הוא לקרוא את ההוראות במדריך למשתמש למערכת סינון המים שלך, שעשויות לכלול שלבי התקנה לפני כל פילטר. ישנם מספר שלבי התקנה שתוכלו לבצע אם ברצונכם להתקין מערכת סינון מים מלאה כמונו, אך תזדקקו לכמה כלים בסיסיים להשלמת המשימה בהצלחה.

אין שתי מערכות זהות

ולכן כל כך קשה לספק הוראות מקיפות כיצד להתקין מסנני מים. כשאתה חושב על התקנת מסנן מים ביתי שלם, חשוב לציין שזה יכול להיות עבודה קשה יחסית של DIY שאתה עושה בעצמך. התקנים מסוימים קלים להתקנה ללא עזרה מקצועית וכל כך זולים, עד שהתקנת מערכת סינון מים יכולה להיות דרך מצוינת לנצל את כישורי ה- DIY שלך.

אם אתם מחפשים פילטר מים קל להתקנה ואינו דורש אינסטלטור

שקול כיור או פילטר מים על השיש. קל להתקין פילטר מים להסרת עופרת, אבל הרבה יותר קשה למצוא את המתאים בהתאם לדרישות שלך. הפילטרים למים התחתונים הם דרך נהדרת ליהנות ממים מסוננים, ויש להם תהליך התקנה קל אפילו יותר מאופציית האגן. אתה יכול גם לעבוד עם כיור נירוסטה או נחושת או אפילו עם מערכת פילטר זכוכית או קרמיקה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן