ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

התקנת משאבות טבולות

אין זמן טוב יותר לשקול התקנת משאבה לבריחת מים כדי למנוע הצפה בביתך או בעסק שלך. אנשים רבים שואלים כיצד להתקין משאבה טבולה בבאר שנחפרה – ובכן, אך לעתים קרובות זה מייגע מאוד להסיר ולהתקין בארות טבולות – ציוד שאיבה.

משאבות טבולות יכולות לשאוב מים מעומק של עד 400 מטר ויש לשלוף אותן מהבאר לצורך תיקון

כאשר הגיע הזמן להתקין משאבה טבולה, ניתן לבצע את העבודה על ידי הורדת צינורות המשאבה והחוטים לתוך השקעים העמוקים ביותר של הבאר. זכור כי משאבה טבולה עשויה לדרוש שלושה או שניים חוטים, וחוטים מיוחדים נמכרים כרגיל. אתה קובע כמה חוטים משאבה חלופית זקוקה ואם אתה הולך הביתה עם משאבת באר, אתה צריך ללכת הביתה ולשים את המשאבה בארון.

אתה לא צריך לשלם לאף אחד

כדי להתקין משאבה טבולה, ואתה באמת יכול לעשות את זה בעצמך עם ערכת DIY. אם אתה זקוק לייעוץ נוסף בבחירת משאבה או אם אתה זקוק למשאבה המותקנת באופן מקצועי על הנכס שלך, אנא פנה אלינו במידת הצורך. לא משנה מה מצב שאיבת הבאר שלכם, תיקון המשאבות של פרי מציע לכם צוות טכנאים מוכשרים השואבים ומתקנים את המים מאספקת המים שלכם. אתה מתקן את מה ששכחת לעשות כדי שאספקת המים שלך תזרום שוב.

עליכם להבין כיצד להתקין משאבת באר צוללת ובאיזה אתגרים אתם עשויים להתמודד

לפני שתנסה להחליף משאבה קיימת או להתקין משאבה טבולה חדשה, עליך לשקול את המכניקה ואת ההליך. להתקנת משאבות תת קרקעיות, ניתן להשתמש בטכניקות המשמשות להחלפת משאבה טבולה גרועה.

ישנם גדלים וסוגי משאבות רבים

אך משאבות אבק טבולות הן הבחירה הטובה ביותר. לכן, מומלץ להתייעץ עם צוות ניהול הפרויקט שלך בבחירת משאבה כפופה. כפי שהשם מרמז, לא ניתן להתקין משאבות טבולות ישירות על פני מים. במקום זאת, שירותי התקנת משאבות מקצועיים מתקינים אותם ישירות על משטחי הבארות ואספקת המים שלך. משאבות טבולות מותקנות בתחתית צינור יורד וניתן להפעיל אותן בעומק של 20 – 300 '.

משאבת באר 3 חוטים דורשת תיבת בקרה המותקנת בנפרד

ומשאבות הבאר הצוללות העמוקות ביותר יהיו בעומק 20-300 'ועומק עד 300'. אם אתה צריך לשאוב מים כדי להגיע למערכת ביוב, התקנת משאבה צוללת חזקה כיחידה הראשית היא הבחירה הנכונה. אתה יכול גם לבחור משאבה עם אותה תפוקה ומתח אם תחליף את משאבת הבאר וצרכי המים שלך לא השתנו.

משאבות טבולות בעלות צריכת חשמל נמוכה שימושיות במיוחד אם אתה גר באזור עם אספקת חשמל לא אמינה

מכיוון שרבים מהמשאבות הללו יכולות לפעול לתקופות מתח מופחתות. זה הופך אותם לחסכוניים באנרגיה, במיוחד בהשוואה למשאבות סילון צמודות שטח, הדורשות כמות משמעותית של חשמל כדי לשאוב מים מתאיהם. בנוסף לכך שהעומק בו הם מותקנים מוחלש, משאבות טבולות יכולות להיות גם חסכוניות יותר באנרגיה מאשר משאבות מובנות, כמו למשל משאבות מים עיליים.

התקנת משאבת מים טבולה חשמלית בגינת מים או בבריכה טבעית או בבריכה דורשת מיומנות וניסיון רב

כמו הימנעות ממכות חשמל. אם כרגע אין לך משאבת מים, השרברב שלך יצטרך לחפור עמוק באדמה כדי להתקין משאבת מים שקועה. אם אתה צריך להיכנס לבריכה / לבריכה שלך עם משאבת מים צוללת כדי להביא משהו או לבצע תחזוקה שוטפת, חשוב לכבות את החשמל במשאבת המשנה שלך. היכנס בזהירות לבריכה, שכן המשאבה החשמלית עלולה לגרום נזק חשמלי למשאבה ולמים בבריכה.

הקפד לקרוא ופעל לפי הוראות היצרן לפני התקנת המשאבה הצוללת, מכיוון שיש משתנים רבים שיש לקחת בחשבון. פעל על פי הוראות ההתקנה המלאות, כולל משאבת הבאר החדשה, כדי להבטיח שהמשאבה הטובה יותר מותקנת כהלכה.

התקנת משאבת מים צוללת נראית עבודה רבה

אך אין ספק שהיא קלה ועליך לבצע את ההוראות כיצד להתקין אותה. כמו כל ימי מנוסה, הייתי מדבר על מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתקין את המשאבה הצוללת. התקנה של המשאבה תת רצפתית היא משימה פשוטה מאוד אם אתה ממלא אחר ההוראות המופיעות, אך זכור שתמיד תעשה עבודה טובה יותר מכל אחד אחר אם אתה נמצא בקידוח בעצמך.

ישנן דרכים רבות ושונות להתקין משאבת קידוח צוללת, הנקראת גם משאבה עמוקה, ויש כמה סוגים של משאבות אבק. בבנייני מגורים הנפוצים ביותר הם משאבת הצוללת ומשאבת הבסיס.

משאבה טבולה היא מכשיר משאבה אטום הרמטית הדוחף מים כלפי מעלה, שואב מים כלפי מטה ויונק מים החוצה. זה דומה למשאבת בארות עמוקה, מכיוון שהיא עובדת גם כמשאבת קידוח וגם כמשאבת מים, אך עם קיבולת גדולה בהרבה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן