ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

התקנת צנרת ברזל

ברזל יצוק ופלסטיק (PVC) הן שתי האפשרויות הנפוצות ביותר עבור צינורות, אך בכל הנוגע לאינסטלציה, אין הרבה דיבורים על בחירה באף אחד מהם, וזה לא ישתנה. לשניהם יתרונות וחסרונות, אך גם חסרונות, כך שאם תלך לאינסטלטור, אל תלך עם שניהם.

מכיוון שצינורות יצוקים מועדים לחלודה

עליכם להיות ערניים במהלך התחזוקה ולתקן אותם ברגע שתראו את הסימנים הראשונים לחלודה. מכיוון שצינור ברזל יצוק חזק כל כך, לא יורגשו בלאי ונזק, אלא משום שהוא נוטה לקורוזיה וקורוזיה עלול לגרום נזק לצינור. צינורות ברזל יצוק הם גם עמידים בפני שריפה, בעוד שצינורות PVC אינם בעלי עמידות באש זהה. אם אתה מוצא נזקי מים ואתה חושד שזה קשור לצינור ברזל יצוק, אנא פנה אלינו כדי לראות כיצד אנו יכולים לעזור לך.

אם אינך מקבל צינורות נירוסטה גלי ואתה רוצה מערכת תברואה שקטה ביותר

שקול נחושת רכה. אם אתה זקוק לקו מסחרי חזק יותר, ברזל יצוק הוא בחירה טובה, אך אם אינך מעוניין בצינורות ברזל שחור וצריך לעמוד בתקנות המחמירות בנושא בטיחות אש, התקשר אלינו להתייעצות בחינם עם ספק שירותי אינסטלציה מקצועי בקרבתך.

בעוד שצינורות ברזל משיניים מקובלים באופן נרחב כמוצרים מעולים, ניתן לייצר צינורות יצוקים קטנים במגוון צורות וגדלים.

צינורות ברזל יצוק מציעים יתרונות רבים

אך אין הרבה בתים מודרניים בעלי יכולת להתקין אותם ולבחור במקום זאת בצינורות PVC. אז הזמינו אינסטלטור אמין שיטרף את ביתכם ומדרכן אותו. אם מצאת את האירועים הנ"ל בבית, בקש מהשרברבים בארץ הסוכר לבוא ולהחליף את צינור הברזל שלך. ברזל יצוק התנהג במערכת התברואתית שלך, לכן אם יש לך את זה, עיין בדברים הבאים ובדוק את האפשרויות העומדות לרשותך להחלפתו.

אם אתה צריך להתקין צינורות ברזל חדשים בבית שלך ובחרת חומר אחר כגון PVC, יש לברר את השאלה האחרונה. אם אתה חושב לתקן את הצינורות ולהשתמש בהם למתקנים סניטריים בבניין חדש, כדאי לך לשקול אחד מהסוגים הבאים: PVC או ברזל יצוק.

במאמר זה נתמקד בצינורות ברזל שחור ובעיקר בצינורות גז טבעי עם גז פרופאן

אם עבדתם על צינור גז, חשוב שתדעו להתמודד עם צינורות ברזל שחור. זהו מונח הולם, אך אם היית צריך לעשות זאת, תצטרך להשתמש בו בעיקר לצינורות גז טבעי או פרופאן.

פרויקטים ותיקונים בצינורות פלדה יכולים להיות תובעניים ויקרים מכיוון שצינורות ברזל שחורים קשורים למספר בעיות כגון קורוזיה

עמידות בפני קורוזיה ונזקי קורוזיה. עם צינורות מתכת, לעתים קרובות אתה צריך לשכור מתקן צינורות ולהגדיר מחדש את המפרקים והריתוכים.

אם אתה בטוח בכישוריך השימושיים

בצע את השלבים הבאים כדי להראות לך כיצד להתקין אביזרי צינורות ניקוז מברזל יצוק. תירגע על ידי בדיקה אם יש לך ברזל יצוק או צינורות ברזל פגומים בבית. היעזרו בעוזר או ערכו רשימת טיפים וטריקים להחלפת צינור הברזל היצוקי.

קטע זה כולל את סיכת הצינור המשופעת ואת אותו חומר סיכה שמספק הצינור. כמו כן, כמתואר בסעיף זה, השימוש בצינור משופע ואספקת חומרי סיכה שלו. קטע זה כלל את הצינור המצועף, את החרוטים שלו ואת הצינור שסופק עם אותו Sameubricant.

DIPRA

יצרנית צינורות ברזל יצוק קשקשים, מציעה מאמר טכני המתאר את תהליך ריתוך צינור D צינור ברזל יצוק בשטח לחביות טבעות הפלדה המוגשות שלו. בהתאם לקוטר הצינור, מפרק בצינור ברזל DUCTILE הוא בעל סטי מפרק של עד 5o. חיבורי אוגן בצינורות DductileIron מיוצרים וזמינים בקוטר 3 אינץ 'ו -64 אינץ'. הם משמשים בביטוי והם זמינים בגדלים שונים מ 1.5 אינץ 'עד 4 אינץ' קוטר שעוות דבורים.

ישנן סיבות רבות מדוע יועצי האנרגיה יודעים שצינורות ברזל משיניים הם הבחירה הנכונה

אחד החיבורים הפשוטים ביותר בצינור ברזל DUCTILE הוא המפרק. פירוש הדבר כי אינסטלטורים אינם דורשים הרבה בעת התקנת CSST בהשוואה לצינורות הברזל השחורים המסורתיים שלהם, אשר צריכים לחתוך ולהשחיל חתיכה אחת ולמדוד במדויק. צינור ברזל רקיע וחומר הצנרת שלו מסוגלים להציע גמישות רב-תכליתית בתכנון והתקנת צינורות.

לפני סוף שנות החמישים

מפרקי איטום היו השיטה הסטנדרטית לחיבור צינורות ברזל שחור עם צינורות PVC וחומרי צינור אחרים. בבתים ישנים רבים היה צינור ברזל יצוק, ואילו צינור PVC משמש כיום לאגני מים וביוב. צינורות ברזל יצוק הוחלפו בצינורות ברזל משיניים, שהיו בפיתוח ישיר כאשר מרבית מתקני הייצור הקיימים עברו לחומרים חדשים בשנות השבעים והשמונים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן