ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

טיפול ברטיבות בתקרה

אם אי פעם מצאתם נקודה לחה על הקיר לאחר גשם כבד או שראיתם נקודה לחה בתקרה במהלך סופת גשם, נזילה יכולה להיות אשמה. אם יש לחות במרתף של תקרות האמבטיה או המטבח או הקירות, נזילת מים בפנים יכולה להיות אשמה. עם זאת, אם זה נובע יותר מעיבוי מאשר מבעיות נזילה או ניקוז, יש לך מזל, כי בדרך כלל הרבה יותר קל וזול לפתור בעיה זו. פתרון בעיית עיבוי הוא הרבה יותר זול מתיקון כתם תקרה שנגרם בגלל דליפת גג.

אם יש נקודה לחה בקיר או בתקרה ונזקי עובש או מים יוצאים משליטה, חשוב לעשות כל שניתן בכדי להביא לשליטה. אל תשכח לדעת את הגורם לבעיה והקדיש זמן לייבוש האזור סביב התקרה בכדי להבטיח לחות יסודית של הלחות.

הסרת לחות עודפת באמצעות מסיר לחות ומתן אוורור נאות ומחזור אוויר יתרמו תרומה משמעותית להימנעות מעיבוי

אם אתה מגיע לשירותים בקומה העליונה, החלף את כל המאיידים הישנים שיכולים לתת לחות לחדור. זה מקטין את פוטנציאל העיבוי של הלחות ואת הסיכון לפגיעה בעובש ובמים בקירות והתקרות של החדר.

עליך לטפל בתקרה לאחר ניקויה ולנקוט בצעדים כדי לפתור כל בעיה בחדר האמבטיה שתרמה מלכתחילה לצמיחת עובש. אם אתה מבחין בעיבוי הנוצר בתקרות ביתך, עליך להיפגש עם מומחה כדי לדון בדרכים הטובות ביותר לפתור את הבעיה.

אם כבר עשיתם כל שביכולתכם להפחית את הלחות באוויר, ייתכן שהגיע הזמן לבחון שיפור אוורור הבית שלכם. תיקון אוורור ובידוד לקויים מפחית את האפשרות להתעבות בתקרה ויכול גם לסייע בהפחתת חשבון החשמל שלכם.

אם גילית לאחרונה עיבוי על התקרה, ודא תחילה שההרגלים היומיומיים שלך אינם מובילים לעלייה בלחות המקורה. אם אתה משתמש במכשיר אדים בחודשי החורף, ודא שאתה נמצא בקרבת מקום – בחדרים עם הלחות הגבוהה ביותר.

אם יש לך יותר מדי לחות או לחות בבית שלך, התקרה שלך יכולה להיות מוכתמת או דהויה ואפילו מוכתמת. חדרים שבדרך כלל לחים, כולל המטבח והשירותים, נוטים יותר להיות שורצים עובש מאשר חדרים אחרים.

אם לא מביאים אותו לשליטה

אפילו כמות קטנה של עיבוי תקרה עלולה להשאיר בלגן מכוער, מוכתם ועובש. הדרך הקלה ביותר להסיר עיבוי מהתקרה היא להסיר אותו מאזור לפני שהוא יכול לזהם את התקרה. טפלו באזור בעזרת מסיר עובש Zinsser והניחו לו להתייבש והסירו כל סימן של צמיחה אורגנית לטיפול בבעיות לחות או עיבוי.

אם יש לך כבר בעיית עיבוי בעליית הגג

אתה לא צריך להפעיל את מכשיר האדים שלך עד שהוא נמצא בשליטה. אם אתם גרים באזור עם לחות גבוהה או לחות, עליכם להביא מכשיר אדים נייד. ישנן דרכים רבות להשתמש בשסתום מסיר לחות להסרת עודף לחות מביתך. האוויר את המרתף שלך באוויר חם ולח אם עיבוי הוא בעיה בקיץ.

עובש

לוחות גבס עמידים בפני לחות הוצגו בסוף שנות התשעים כדי לספק פתרון חסכוני ואיכותי לבעיית העובש במרתף שלכם. לוחות אלה עמידים בפני לחות ועובש לכל אורכו ומיוצרים ללחות גבוהה ונמוכה. קל להתקין אותם ולשכלל אותם, והם אידיאליים ללחות גבוהה ואזורים שבהם אתה יכול אפילו לצפות מתיז מים מדי פעם.

ברור כי אין להשתמש במה שמכונה לוחות גבס "רטובים" או "יבשים" במרתף, מכיוון שיש להשתמש בהם רק באזורים עם לחות גבוהה ולחות נמוכה.

בנוסף לניסיון להילחם בעיבוי ועובש

עליכם למדוד היטב את תכולת הלחות של האוויר בביתכם. אם מתגלה לחות מוגזמת במהלך תנודות טמפרטורה קיצוניות, ככל הנראה מדובר בדליפת גג. אז לחות נגרמת על ידי מים או לחות כשלא כדאי לכם, וגם אם הבית לא מרגיש ממש לח, עודף הלחות עלול לגרום נזק כשגשם או מתייבש.

אוורור משופר

הוא אחת השיטות היעילות ביותר לשליטה על עיבוי וחיסול עובש בחדר האמבטיה. שיטת אוורור זו מפחיתה משמעותית את הלחות ואת הסבירות להתעבות התקרה. בסופו של דבר נוצרת לחות ומתחילה להיצמד לקירות ולתקרות, מה שעלול לגרום לעובש ובעיות אחרות.

מסיר לחות בבית בהחלט יעזור למנוע את ההשפעות הקשות של הלחות בביתכם ולהסיר את עודף החום והלחות מהאוויר הנגרם על ידי הפעילויות הנ"ל

אתה יכול לקנות מכשיר אדים חשמליים להפחתת הלחות, אך אם אינך מפעיל את מכשיר האדים לפחות פעם ביום או פעמיים בשבוע, הלחות מצטברת ואתה זקוק לדרך מילוט. על ידי הסרת לחות, תוכלו לחסוך את התקרה ולשמור על נוחות פחות בבתים. לחות כלואה כעת, מה שהופך אותם לרגישים יותר לעובש, קרדית אבק ובעיות אחרות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן