השתלות שיניים וכתרים דנטליים במרכז טיפולי השיניים שלנו אנו מבצעים הליכי השתלות באמצעות מכשירי השתלת טיטניום הניתנים להצבה כירורגית בעצם הלסת. טיטניום הוא חומר חזק מאוד ועמיד בפני קורוזיה וכתוצאה מכך נמצא בשימוש נרחב ביישומים רפואיים. להנחת שתלים דנטליים כהליך שגרתי יש מספר יתרונות למטופלים, לרבות מתן אפשרות להשתמש במבנה השיניים כדי להחזיר את החיוך הטבעי שלהם, לספק שיניים מיידיות, בטוחות, יציבות וללא כאבים להחלפת השיניים החסרות. שתלי טיטניום הם שיטות השיקום וההחלפה המוצלחות ביותר בטיפולי שיניים להחלפת שיני בינה חסרות. מאמר זה ידון בהליכי השתלות השיניים השונים, במה מדובר ומדוע רופא השתלות שיניים אוסטין טקסס היא אחת האפשרויות הטובות ביותר לשקול עבור רופאי שיניים המעוניינים ללמוד על השתלות שיניים ועל רופא השתלות שיניים באוסטין. קרא עוד על השתלת שיניים Austin TX

השתלת שיניים

שתלים דנטליים הם הליכים בטוחים, קלים ומהירים להחלפת שיניים חסרות. השימוש בשתלים דנטליים הופך פופולרי יותר ויותר להחלפת שיניים חסרות. ישנם שלושה סוגים של השתלות שיניים. הסוג הראשון של השתלות שיניים הוא שתל הטיטניום והוא מונח ומוברג לתוך עצם הלסת. שתלי טיטניום הצליחו כבר אלפי שנים מכיוון שהם קשים באופן טבעי ועמידים מאוד. כתוצאה מכך, שתלי טיטניום הם הפתרון הטוב והקבוע ביותר לשיניים חסרות ברוב המקרים. הסוג השני של השתלת שיניים עשוי מחומר אלופלסטי שהוא חומר דמוי קרמי אינרטי. השתלים הדנטליים האלופלסטיים משתמשים בעיצוב ייחודי בעל מראה טבעי, הדומה למבנה עצם הלסת. הם עובדים נהדרים לשימוש קוסמטי אך אינם קבועים כמו השתלים הדנטליים טיטניום או סוג אחר של שתלים דנטליים. הסוג השלישי של שתלים דנטליים עשויים מתערובת של טיטניום וחומר אלופלסטי הנקרא דו-מתכתי או זירקוניה. לשתלים דנטליים דו-מתכתיים יש יותר טיטניום במבנה שלהם מאשר חומרים אלופלסטיים המשמשים לשתלים אחרים. שתלים דו-מתכתיים הם לרוב פחות יציבים מאשר השתלים הדנטליים האלופלסטיים אשר מסתמכים על עצם טבעית ויש להם פרוצדורות ארוכות יותר להשגת יציבות במקרים מסוימים. שתלים דנטליים דו-מתכתיים יכולים לעתים קרובות גם להרגיש כאילו הם הולכים לזוז יותר מאשר סוגים אחרים של שתלים דנטליים. בעוד שהם קבועים יותר, השתלים הדנטליים הדו-מתכתיים יקרים יותר לתיקון במקרה של שבר. גם סוג השתלים האחר זול מאוד לשימוש בסביבות $700 עד $1400 לשן בממוצע. השתלים הדנטליים הדו-מתכתיים מסובכים יותר וקשים להתקנה בשל העיצובים הייחודיים שיש לכל סוגי השתלים השונים.

מתי השתלת שיניים מתאימה לי

השתלת שיניים יכולה לעזור לאנשים רבים שחסרות להם שיניים להיות מסוגלים לחייך, לצחוק ולאכול אוכל בצורה נוחה יותר כתוצאה מהשימוש בשתלים הדנטליים. שתלים הפכו לשיטת הבחירה להחלפות של שיניים חסרות בודדות וגם של מספר שיניים חסרות והם מתפקדים בצורה הטובה ביותר במקרים בהם קיימת עצם לסת מספקת. מטופלים עם מידות שיניים קטנות יותר כדי להתאים שתלים טופלו בהצלחה בעבר. אנו יכולים להחזיר לך את החיוך מבלי לפגוע בחניכיים שלך עם שתלים דנטליים. טיפולי שיניים זמינים לעתים קרובות עבור מטופלים ללא עצם כאשר שיניים תותבות יכולות להוות תחליף קבוע. שיניים תותבות הן אופציה מצוינת להגן על החניכיים שלך מפני פציעה מכיוון שרקמת החניכיים שלך תהיה במקום העצם. אם חסרות לך שיניים בלסת העליונה או התחתונה שלך, ייתכן שאין לך מספיק עצם כדי שהן יעמדו בלחץ הלעיסה מבלי לגרום לנזק. זה נכון בין אם יש לך אובדן עצם עקב נסיגת חניכיים, שימוש בתרופות או בעיות אחרות של איבוד עצם שאינן חמורות כל כך. אם יש לך מספיק עצם, אז אולי תוכל לבחור תותבת נשלפת או שתלים להחלפת כל השיניים שלך או חלק מהן.

הביקור הראשון שלך יכלול בדיקת שיניים מלאה והצגת תוכנית הטיפול שלך. לפני ההליך, תפנה לרופא השיניים שלך לייעוץ ראשוני.

רופא השיניים או כירורג הלסת שלך יבצע תחילה בדיקה מקיפה

כדי לקבוע את הטוב ביותר כדי לקבוע את מצב הלסת שלך ואת הליך השתלת השיניים הטוב ביותר. גם אם רופא השיניים שלך מכיר את הפה שלך, שלב זה הכרחי כדי להבטיח שהחניכיים ועצם הלסת שלך בריאים מספיק כדי לתמוך בשתל, וכדי לפתח תוכנית טיפול המתאימה לך ביותר.

רופא השיניים שלך ייעץ לך אם נדרש השתלה או הליך נוסף אחר עבור ההשתלה שלך

אם אתה צריך השתלת עצם או מקבל יותר משתל אחד, ההליך ייקח יותר זמן. ייתכן שתצטרך לעבור מספר הליכים דנטליים כדי שהעצם סביב השתל תתרפא כראוי. אם יש לך שתל, ייתכן שיהיה עליך לאפשר לעצם להחלים מהר יותר לפני שתוכל לבצע שתל.
על מנת לשמוע עוד פרטים מורחבים אודות כיצד מתקינים שתלים דנטליים והשתלות שיניים ברחובות כדאי להעיף מבט ב- dental-clinics.co.il

בשלב זה

רופא השיניים יכול למקם את הדוכן; הם יכולים גם להציב רכיב זמני כדי להגן על השתל בזמן שהוא מרפא. רופא השיניים יתרשם (התרשמות) מהסמכה הזו בפה ויעשה את כתר השתל כך שיתאים. לאחר שרופא השיניים קבע את מהימנות השתל, מחבר הנקרא אבוטמנט מונח על פיר השתל.

רופא השיניים מחליף תחילה את עמודי המתכת בשתלים

ולאחר מכן מחליף אותם בשיניים מלאכותיות חדשות (כתרים דנטליים). בצע חתך בחניכיים והנח את שתל השורש בעצם הלסת כדי להחליף את השן החסרה. לאחר השתלת השתל, רופא השיניים יסגור את החניכיים על השתל כדי לשמור אותו סגור.

החניכיים שלך אמורות להיות מסוגלות להחלים תוך מספר שבועות לאחר הליך זה

בדרך כלל, לאחר התקנת השתל, לוקח שלושה עד שישה חודשים להחלמה מתחת לרקמה עד להתקשרות או אוסאואינטגרציה. ברגע שזה קורה, הרופא יפתח את השתל ויצמיד רכיב שיבלוט מהחניכיים.

רופא השיניים שלך יבצע צילום רנטגן של העצם

כדי לוודא שהשתל נמצא במיקום הנכון לפני התפירה. כדי להתחיל את הליך ההשתלה, רופא השיניים שלך מבצע חתך כדי לפתוח את החניכיים ולחשוף את העצם. בעת קבלת שתל להתקנה, מוחדר שתל דנטלי (עמוד טיטניום) לעצם באמצעות מקדחה ומכשור מיוחד. רופא השיניים מבצע את הליך ההשתלה, החל בעקירת שיניים והשתלת עצם.

ניתוח שתלים

הוא הליך בו מחליפים את שורשי השיניים בפינים מתכתיים הדומים לברגים, ומחליפים שיניים פגומות או חסרות בשיניים מלאכותיות שנראות ומתפקדות בדיוק כמו אלה האמיתיות. ניתוח שתלים יכול להוות אלטרנטיבה טובה לתותבות או גשרים שאינם מתאימים זה לזה, ויכול להציע אפשרות כאשר היעדר שורשי שיניים טבעיים אינו מאפשר ייצור של שיניים תותבות או החלפות שיניים גשר. אופן ביצוע הליך שיניים תלוי בשתל הנדרש, בנוכחות תגובות אלרגיות ובמצב עצם הלסת.

אם הלסת שלך לא עבה מספיק או רכה מדי

ייתכן שיהיה עליך לחבר את העצם לפני שתוכל לעבור טיפולי שיניים או שיניים. לעיתים, ייתכן שיידרש איחוי עצם מינורי בלבד, דבר המתאפשר במהלך הליך ההשתלה של שתל רפואי. במהלך זמן זה, הלסת שלך סביב השתל תתרפא בתהליך המכונה אוסאואינטגרציה.

רופא השיניים שלך עשוי לרשום אנטיביוטיקה כמה ימים לפני הניתוח

כדי למנוע כשל מוקדם של ההשתלה. בנוסף להיגיינת הפה הנכונה, אם תרצו שהשתלים שלכם יחזיקו מעמד לאורך זמן, תרצו גם לדאוג לביקורי שיניים קבועים לניקיון ובדיקות מקצועיות. אם אתה במצב בריאותי תקין ועובר ניתוח השתלת שיניים, הקפד לעקוב אחר הוראות רופא השיניים שלך להיגיינת הפה, כולל צחצוח שיניים פעמיים ביום ושימוש בחוט דנטלי מדי יום, בצע את ההליך כדי לשמור על השיניים החדשות שלך נקיות ובריאות.
עבור מידע בנושא של השתלות שיניים מחירים כדאי לגשת לאתר dental-clinics.co.il

מאחר והשתלות שיניים דורשות מספר פרוצדורות כירורגיות

רופא השיניים או מנתח השיניים שלך יבצעו הערכה מלאה ויסודית, כולל צילומי רנטגן ודגמי שיניים, כדי להבטיח שהשתלים הדנטליים מתאימים לשיניים הטבעיות שלך בצורה מושלמת. לאחר מכן רופא השיניים שלך יבדוק את מצב הלסת שלך על סמך מספר השיניים שאתה מתכוון להחליף בשתלים. אתה תהיה זה שתקבע כמה שיניים תרצה שיחליפו בשתלים, מה שעשוי לדרוש תכנון נוסף עם רופאי שיניים אחרים כגון רופאי חניכיים בהתאם למצב בריאות הפה שלך.

אם אתה מעשן הרבה או סובל ממצב רפואי כרוני לא מבוקר כגון מחלת לב או סוכרת

או אם קיבלת טיפול בקרינה באזור הצוואר / הראש שלך, רופא השיניים שלך יצטרך לבדוק אותך כדי לקבוע אם השתלות שיניים מתאימים לך. … אם אתה במצב בריאותי תקין ורופא השיניים יקבע שאתה מתאים לשתל, הוא יקבע הליך שיבוצע ברופא השיניים בהרדמה מקומית או בבית חולים בהרדמה כללית, בהתאם מצב בריאותי שיניים ספציפי. . צרכי המטופל ומספר הניתוחים הנדרשים. בשלב הראשון, המיקום הניתוחי של השתל, הפה שלך יורדם לחלוטין בהרדמה מקומית או תינתן הרגעה תוך ורידית כדי שלא תרגיש כאב או אי נוחות.

כדי להחדיר שתל לחניכיים, רופא השיניים חותך את החניכיים כדי לחשוף את עצם הלסת, ולאחר מכן קודח חור בעצם כך שניתן יהיה להחדיר את השתל. רופא השיניים שלך ימקם שתל טיטניום בעצם הלסת, ממש מתחת לחניכיים.

הם יעשו חתך בחניכיים וישימו שם שתלים כדי לחשוף את העצמות שמתחתיו. הם ישתמשו במקדחים מיוחדים שקטים כדי לקדוח חורים וליצור מקום לשתלים בעצמות.

ראשית

מניחים שתל בלסת בצורת בורג או צילינדר. במהלך החודשיים עד שישה החודשים הבאים, השתל והעצם עשויים להתמזג כדי ליצור עוגן לשן המלאכותית. בשלב זה, ניתן ללבוש החלפת שן זמנית במקום ההשתלה. לעתים קרובות נדרש שלב שני בהליך לפתיחת השתל והנחת כבל ההארכה.

רופא השיניים שלך מחבר סיכה לשתל ורקמת חניכיים יכולה לצמוח סביבו. מכיוון שהעמוד ישמש כשורש השן, הוא מושתל עמוק לתוך העצם. כאשר תנוחה זו מתמלאת כמו שורש של שן, היא מושתלת עמוק לתוך מרכז העצם.

כך או כך

רופא השיניים יבדוק את תקינות השתלים שלך ואז ישלח לך שיניים זמניות. מכיוון שלוקח זמן עד ללסת להחלים, יינתנו שיניים זמניות בזמן התור. אם גובה העצם שלך נמוך במיוחד או שאינך יכול לענוד שתל מסורתי, רופא השיניים שלך ימקם שתל מסוג זה. שתלים דנטליים לא יזוזו או יתפרקו כמו שיניים רגילות; גם אם הכתר המצורף יאבד, השתל יישאר במקומו וניתן להשתמש בו להחלפות אחרות.