ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

לימודים בתקופת הקורונה

עדויות בינלאומיות וארה"ב חדשות מצביעות על כך ששכבות ואסטרטגיות מניעה אחרות יכולות להפחית את הסיכון להעברת SARS-CoV-2 בצורה יעילה יותר אם המרחק הפיזי בין התלמידים בכיתה הוא פחות מ 6 רגל. המלצות למרחק פיזי של 6 רגל מבוססות על מחקרים היסטוריים של מחלות זיהומיות אחרות כגון דלקת קרום המוח החיידקית 62 ו- Sars-CoC-1 בחיי בית החולים היומיומיים [63] לדוגמה, בהתפרצות של דלקת קרום המוח החיידקית 62 בבתי הספר היסודיים בשנת 1982, קידום מכירות השיעורים היו גבוהים יותר בקרב תלמידים בכיתות עם מרווחי שרפרפים פחות מ -40 אינץ '(33.3 רגל) מאשר בכיתות עם מרחקים גדולים יותר.

מחקרים בשוויץ 53, אוסטרליה 47, איטליה 34, בריטניה וגרמניה 37.41 חשפו שידור מוגבל בבתי ספר K-12 עם מרחק של מטר אחד בין תלמידים בודדים, מורים וצוותים. הערכה גדולה של תשעה מחוזות בית ספר באוהיו במהלך תקופה של שיעורי שידור עירוניים גבוהים מצאה כי שיעורי בית הספר היו מוגבלים. ממצאים אלה מצביעים על כך שהתלמידים לא התקדמו מעט בלמידה, מה שמרמז שההפסדים היו גדולים יותר במדינות עם תשתית חלשה יותר וסגירת בתי ספר ארוכה יותר.

השפעת הקורונה על החינוך

מגיפת COVID 19 שינתה מאוד את החברות והחריפה את אי השוויון החברתי והכלכלי בעקבותיה. במאמץ לבלום את התפשטות המגיפות, ממשלות ברחבי העולם נקטו צעדים להפסקת החינוך הישיר בבתי הספר, מה שמשפיע על 95% מאוכלוסיית התלמידים בעולם, השיבוש החינוכי הגדול בהיסטוריה [1].

סגירת בתי הספר בהקשר של מגיפת COVID 19 הנוכחית פירושה שתלמידים מרקעים מגוונים יותר שנמצאים בסיכון גבוה יותר להגברת הפגיעות, נוטים פחות לקבל את התמיכה והשירותים הנוספים להם הם זקוקים, והפער בין סטודנטים שחווים חסמים נוספים ומי שלא מתרחב הולך ומתרחב. עדויות הולכות וגוברות מראות כי תלמידים מוחלשים ופגיעים מעורבים בממוצע יותר בלמידה מרחוק. לדוגמה, מורים דיווחו במחקר שנערך בבתי ספר בבריטניה כי 62% מהתלמידים הזמינים (58% מתלמידי ה- SEN) לקחו למידה מרחוק, ומתוכם יש מעט נתונים על קבוצות ספציפיות כגון תלמידי רומא או מהגר. תלמידים, אך האתגרים העומדים בפניהם כגון חוסר גישה לטכנולוגיה, מקומות לימוד שקטים וחסמי שפה מצביעים על כך שהמספרים עשויים להיות דומים או גבוהים יותר.

השפעת הבידוד על בריאות הנפש

כאשר חוקרים באוניברסיטה דנים באסטרטגיות עתידיות לשלב הוראה מקוונת עם חינוך, באתר ממצאינו מראים עד כמה חשוב לבחון את בריאותו הנפשית של קשר חברתי עם סטודנטים ולספק נקודת מוצא לזיהוי ותמיכה של סטודנטים ב סיכון גבוה לבידוד חברתי וההשפעות הפסיכולוגיות השליליות של מגיפת COVID-19. כדי להבין טוב יותר את הגורמים המסבירים שינויים בבריאות הנפש, חקרנו את ההשפעות של גורמים אישיים וחברתיים שונים על שינויים אלה. גורמים אלה יכולים להוות נקודת מוצא רלוונטית למחקרים אמפיריים עתידיים לתמיכה בהתערבויות אפשריות להתמודדות עם ההשפעה של מגיפה זו והבידוד החברתי על בריאות הנפש האישית.

למידה מרחוק לתלמידים עם מוגבלויות

אליס קרוסלנד מתארת צעדים ומשאבים אפשריים למורים ולמנהיגי חינוך לשיפור הנגישות לפעילויות למידה מרחוק לתלמידים עם מוגבלויות. מאמר זה משתמש בגישה כמותית ואיכותנית לבחינת תפיסות המורים "והתלמידים" לגבי מצבי הוראה ולמידה מקוונים ומדגיש את תהליך היישום של מצבי למידה מקוונים אלה.

צפה בהקלטה של וובינר שנערך על ידי המרכז המקיף באזור המערב התיכון 9 של המעבדה החינוכית האזורית (REL) המדגיש אסטרטגיות להוראת תלמידי K-12 בסביבה וירטואלית. מאמר עבודה זה ממרכז קלדר בוחן את תפקיד הוראת השיטות בהפצת המחלה לקהילות אחרות. מכיוון שבתי הספר בוחרים ללמד פנים אל פנים או באמצעות למידה מרחוק היברידית במהלך המגיפה, ההשלכות חשובות לא רק לבריאותם ולבטיחותם של התלמידים והצוות, אלא גם לבוגרים ולהורים העוסקים במקום העבודה.

למידה אונליין עם קורסים דיגיטליים

בתגובה לביקוש הרב פלטפורמות למידה מקוונות רבות הציעו גישה חופשית לשירותיהן, כולל פלטפורמות כגון Byjus, חברת טכנולוגיה חינוכית מבוססת בייג'ינג וחונכות מקוונת שהוקמה בשנת 2011 וכיום היא חברת אדטק היקרה ביותר בעולם . מאז שהוכרזה על קורסים חיים בחינם באפליקציות Think and Learn שלה, החברה ראתה גידול של 20% בתלמידים החדשים שמשתמשים באפליקציות, כך לדברי מרינאל מוהיט, מנהל התפעול הראשי של החברה. הכיתה של טנסנט הייתה בשימוש מאז אמצע פברואר, וממשלת סין הורתה לרבע מיליארד סטודנטים במשרה מלאה לחדש את הלימודים באמצעות פלטפורמות מקוונות.

זה הוביל לתנועה המקוונת הגדולה ביותר בהיסטוריה של החינוך: 730,000 או 81% מתלמידי K-12 לומדים בבית הספר המקוון k-12 של Tencent בווהאן.

סגירה זו היא חסרת תקדים בעולם שבו כל כך הרבה ילדים לא עזבו את בית הספר במקביל. עדיין יש נתונים לגבי מתי התלמידים יחזרו לבית הספר [27, 29].

פרסום קורסים דיגיטליים.

התאמת שגרת החיים לתקופת הקורונה

מורים עובדים לבד במהלך התפרצות נגיף הקורונה ב- 1 באפריל 2020 בארלינגטון וירג'יניה. מאז שהמגיפה במרץ הובילה לסגירות נרחבות והוראות להישאר בבית ברחבי המדינה, אמריקאים רבים נאלצו להתאים ולהעביר חלקים משגרת יומם. חלקם הסתגלו על ידי הסתמכות על טכנולוגיה, כולל מבוגרים העובדים מהבית ותלמידים לומדים באינטרנט.

במקביל המחקר הראה כי ההתקדמות בקצוות התחתונים של קבוצת הגיל שלנו (45-47%) הייתה רק 0.80%, מה שמרמז כי למידה מרחוק עבדה רק ביעילות של 50%. אם האנלוגיה לחופשת הקיץ הייתה מוגבלת עקב סגירת בית הספר הכפויה, הילדים היו אמורים ללמוד בקצב רגיל (50%).

הקמת נכסים עם וובספוט www.WebSpot.co.il

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן