ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מדריך פתיחת סתימה בכיור

כולם יודעים איך לפתוח כיור, אבל כמה אנשים יודעים איך לפתוח את המדיח או את השירותים? במאמר זה אסביר כיצד אני סותם את הכיור שלי וכיצד אנו מנתקים את מדיחי הכלים שלנו כך שלא נצטרך עוד להתמודד עם סתימות. אם אתה רוצה לדעת כיצד – לבטל חסימה – לשקוע שלך – אתה יודע שישנן דרכים רבות שנסגרו גם את הכיור. מניסיוני, ניקוז כיור מטבח יכול לדרוש שילוב של מספר שיטות.

לרוב זה פועל כנגד סתימות שנוצרו באמצע הצינור או פתח הניקוז. יוצקים מעט מים רותחים לנקז ואז שופכים כמה טיפות מים חמים על הסתימה ומנתקים אותו.

אם העציר נמצא בהמשך הביוב

כדאי לך להשתמש בנחש אינסטלטור כדי להבריח אותו. אם מלכודת סותמת את כיור המטבח, אתה יכול להשתמש בנחש כדי לפנות את האזור סביב מלכודת p, אך המלכודת אינה מלכודת P. אם יש הרבה כיפופים בניקוז או בצינור, השימוש בנחש לא יכול להיות הדרך הנכונה לנתק את הניקוז. עם זאת, אם יש ניקוז חסום בכיור או בפתח הניקוז, ייתכן שתצטרך לנסות לפתוח אותו באמצעות נחשי הצנרת.

אם אתה רוצה להשתמש בנחש ניקוז בכיור שלך, עליך להשחיל את הכבל דרך חור ניקוז קטן בכיור.

אם אף אחת מהתערובות לא עושה את הטריק, נסו לבטל ידנית את הניקוז עם בוכנה. אם הסתימה עדיין לא מומסה, השתמש בבקבוק מטבח ונסה להחזיר מים חמים ונוזל כביסה חזרה לצינור.

רק וודא שיש לך איטום טוב בין הבוכנה לחור הניקוז לפני שאתה הולך לעבודה. וודא שהוא עובד מספיק טוב כדי לשלוף אותו במהירות דרך פתח התעלה. ברגע שאתה רואה שהעצירות התמוססה והמים מתנקזים באופן טבעי, אתה יכול להסיר אותם ביד.

אם העצות שלעיל לא פינו את הניקוז

זה הזמן להתקשר לאינסטלטור, אך אם המים עדיין לא זורמים בחופשיות או אם ניסיתם תרופות ביתיות אחרות לניקוז סתום, ייתכן שהגיע הזמן ל שתתקשר לאינסטלטור. אם ביצעת את השלבים הבאים ואינך מצליח לנתק את צינור הניקוז שלך, פנה לאינסטלטור המקומי שלך בסידני אשר מומחה לחסימת ניקוז ותיקונים.

אם בסופו של דבר יש לך שסתום סתום או פקוק

בדוק כיצד לנתק אסלה עם בקבוק. אם האסלה רק מתמלאת ומתנקזת, עליכם להתקשר לאינסטלטור בכדי להתמודד עם העצירות. קרא את המאמר שלנו על אופן הניקוי של ראש המקלחת וכיצד – לפתוח סתימה – מטבח – ניקוז – מאמרים. למדו כיצד לנקות ניקוז סתום ולעצור כיור נע באיטיות מבלי להשתמש בכימיקלים רעילים על ידי התקשרות לאינסטלטור.

אם אתה רוצה לחסוך כסף בצנרת שלך

הנה כמה טיפים פשוטים שתוכל לקבל להתמודד עם סתימות כיור וניקוזי אמבטיה סתומים. שימוש במנקה ניקוז עם מחלק הוא אחד מעשרת הדברים המטופשים ביותר שאנשים עושים, אך אם אתה מנסה להבין כיצד לנתק ניקוז מכיור המטבח העומד לרשותך, ישנן מספר שיטות מהירות וחלקות יותר שתרצה לנסות לחסל את העצירות. אם יש לך כיור שעובר לאט, מנקה ניקוז ומספר טלפון של אינסטלטור, הכל עובד כמו חדש.

זכור כי אתה יכול לחסום את הניקוז מהאמבטיה לכיור

נסה להשתמש בבקבוק הניקוז הפשוט. מלא את הכיור שלך בכמות מספקת של מים כדי לכסות את פעמון הצולל וטובל כמה פעמים לתוך הביוב. כסה את כיור המטבח הסתום שלך בבוכנה ונשאב למעלה ולמטה במהירות האפשרית למשך זמן רב ככל האפשר.

כאשר אתה שומע את צינור היניקה להסרת טבעת הסתימה

הסר את הבוכנה ושטוף את הניקוז היטב במים חמים. כששמעתם את שואב האבק לסתימות שקופות, הסירו את הבוכנה ושטפו את הניקוז במים חמים. במידת האפשר, ניקוז מים מהכיור היטב לנקזים ונקז בחזרה לכיור.

אם המים מתנקזים בקלות

טבעת הסתימה מוסרת ותוכלו ללכת לטיפים לתחזוקת הכיור למטה. אם יש לך פקקים, עדיף להסיר אותם על ידי שקיעה או נחיתה לטמיון מאשר לנסות שוב. מכיוון שניקוז הכיור לא מתנקז, טבלו אותו בניקוז ושלפו אותו החוצה. אם אינך יכול לפתוח את המלכודת על ידי טבילה אינטנסיבית, עליך לפרק את הביוב – לסגור ולנקות את המלכודת.

הצב מתלה מעיל מיושר בפתח הכיור בכדי להזיז מזון שיכול להיתקע בביוב

אם אתה מרגיש בנוח עם מעט DIY, אתה יכול לשחרר את הלחץ ולנקז את המים על ידי פתיחת המכסה הנקייה על הביוב. בסך הכל, אינסטלטורים אומרים שהדרך הטובה ביותר לנקות ניקוז סתום היא לנער אותו, אך אם כיור המטבח שלכם סתום במלכודות, יהיה עליכם לתפוס נחש ניקוז קטן ולפרוץ את המחסום.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן