ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מים לא יורדים בשירותים

כשקיימת תקלה בשירותים האינסטינקט הראשוני שלנו הוא להזמין אינסטלטור במקום לבצע את הפעולות הדרושות בעצמכם שיכולות לחסוך לכם כסף רב לפני שתזמינו את איש המקצוע. למה לא יורדים המים באסלה? מה צריך לבצע בעת שקורה המצב המבאס הזה? אז בואו ננסה לחסוך לכם את הקריאה לאינסטלטור ולפתוח ביחד איתכם את הסתימה הבאה שלכם. 

אז למה המים לא יורדים בעצם באסלה? 

ישנן תקלות רבות נפוצות בשירותים ותקלות אלו נפוצות בעיקר בבתים ישנים אשר בהם צנרת הביוב הנה ישנה. אמנם תקלות באסלה אפשריות גם בבתים חדשים אך הן שכיחות יותר והן קורות בעיקר בגלל טעויות שלנו ולא בשל מערכת ביוב ישנה ולקויה. אחת הבעיות הנפוצות שבגללן יש בעיה באסלה היא לחץ מים נמוך באסלה. כיצד מזהים את זה? כאשר אנחנו מבצעים את הדחת המים, המים יורדים לאט והאסלה אינה נשטפת ברמה שאנחנו רוצים. למה זה קורה? בעיקר אם הצנרת מלאה באבנית, לכלוך או חלודה או שמפלס המצוף במיכל המים לא מכוון או עקב סתימה חלקית שישנה בקולטן המים )הציבור שקולט את המים מהאסלה). לכן כדאי שתנסו קודם כל לפתוח את הסתימה בקולטן המים או לכוון מחדש את מפלס המצוף במיכל ככה שכל המים שנאגרו יוכלו להיות משומשים. במידה וזה לא פתר את הבעיה מומלץ לבצע התקשרות עם איש המקצוע. 

תקלה שכיחה נוספת הנה כאשר המים עולים על למעלה וכמעט ומציפים את השירותים. מדובר במקרה שכיח ביותר המעיד על סתימות עקב הדחתם של מגבונים או תחבושות או שאר הדברים שמומלץ לא להדיחם באסלה. כיצד נטפל בבעיה? במקרה שכזה אין תמיד צורך באינסטלטור וניתן לבצע את העבודה בזריזות וביעילות בלעדיו. מניחים סמרטוטים על הרצפה מסביב לאסלה ולאחר מכן שמים כפפות. התחילו בלמלא את הדלי במי האסלה עד שהאסלה תהיה ריקה. לאחר מכן הצמידו את הפומפה לתחתית האסלה, והתחילו לפמפם במשך כחצי דקה וראו אם הסתימה השתחררה. אם לא ניתן להשתמש במוט ספירלה גמיש בכדי לפתוח את הסתימה ולרוב אין צורך בלבזבז כסף על איש מקצוע לשם כך. 

תקלה שכיחה נוספת הנה כאשר נייר הטואלט לא נשטף באסלה. בעצם מדובר במצב שבו חורי המים של האסלה כנראה סתומים מאבנית או מלוכלכים. לכן מומלץ בכל שבוע לבצע ניקוי של דפנות האסלה (כן כן כמו שאמא הייתה עושה בימי שישי) ואת הניקוי עדיף לבצע עם חומר ניקוי ייעודי המסיר גם אבנית. איך נזהה שהחומרים סתומים? נבצע הסתכלות בעזרת מראה על הצד של האסלה (בדופן). אם זיהינו כי האזור סתום נבצע ניקוי יסודי עם חומר ניקוי המסיר אבנית וניתן לו לעבוד במשך 10 דקות לפחות ואם זה לא עבד? רק אז נמליץ להתייעץ עם שרברב מקצועי או בשמו המוכר יותר "האינסטלטור". 

אז כמו שאתם יכולים להבין אפשר לבצע את העבודה באופן יוצא מן הכלל ללא צורך באיש המקצוע דבר שיחסוך לנו את ההמתנה לאיש המקצוע (כלומר זמן רב) וזה יכול לחסוך לנו המון כסף שאיש המקצוע היה לוקח על עבודתו. לכן בפעם הבאה שיש לכם תקלה או סתימה בשירותים של הבית תבצעו את הפעולות הנ"ל לפני שאתם מתקשרים לאיש המקצוע, תתבוננו בתקלה ותראו אם ניתן לבצע את תיקונה לבד ללא איש המקצוע. אם כן אתם תחסכו זמן רב, כסף רב והכי חשוב תקבלו תחושה טובה ותחושת גאווה על פתירת התקלה לבד ללא איש מקצוע.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן