ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מערכת ביוב ביתית

מערכת הביוב שלך היא החלק החשוב ביותר במערכת הביוב בביתך ואחד המרכיבים החשובים ביותר שלה. אולי לא קל למצוא ניקוי ביוב, אך מדובר בהתקנה חשובה ביותר המאפשרת לשמור על ניקיון צנרת הביוב.

מה שרוב האנשים לא שמים לב אליו

הוא שמערכת הביוב שלך לא רק מביאה פסולת לשירותים, אלא כל דבר שיורד לטמיון של הבית או העסק שלך. כל מה שיורד לטמיון בבית או בבניין שלך יכול לגרום לביוב לזרום לרחוב. קווי ביוב עירוניים נמצאים בגבול הרכוש שלך וכנראה ברחוב שלך. צינורות הביוב מובילים שפכים וביוב אל מיכל ביוב, תא משאבות או אזור ניקוז.

הבעיה

היא שאם אתה מנקז את כל המערכת לאט לאט, התרחיש הכי גרוע מתרחש והביוב זורם שוב לנקז המרתף. יתכן שיש לך סתימה בקו הביוב הראשי, שיוצר מערכת ביוב עם כל שטיפה בכל הבית. כשאתה קונה בית, ודא שיש לך מפקח תברואה מוסמך שיבדוק את מערכת הביוב והביוב של הבית שלך לפני שתחתום על הקו המקווקו. אם צינורות הביוב העירוניים שלך מחוברים לבורות ספיגה, זכור להשאיר את הבורות הספיגה ובורות הספיגה בבטחה.

אם מערכת הביוב שלכם לא עוברת בדיקה, לבעלים יש אפשרות להתחבר למערכת הביוב העירונית או למערכת ביוב עירונית. הבדיקה תגלה גם את המצב הכללי של מערכת הביוב שלכם וחברת האינסטלציה שלכם תגלה אם צינורות הביוב נקיים ו / או סתומים.

אם אתה שוקל לעבור ממתקן לטיהור שפכים למערכת ביוב

תחילה עליך לפנות לקהילה המקומית שלך כדי לראות אם צינור הביוב קרוב מספיק לביתך או לרכושך כדי לאפשר את השינוי. אם הבית שאתה שומר מחובר לביוב עירוני ויש בו מיכל ביוב, אתה יכול לחבר ביוב קיים. קבלן יכול להסיר, להשבית, לנקז ולהשבית את מערכת הספיגה הישנה לפני שהוא מניח את קווי הביוב החדשים המחברים את הבית לביוב הציבורי.

התקנת מתקן לטיפול בשפכים במקום אסורה אלא אם כן קיימת מערכת תברואה במרחק סביר מהמתקן המתוכנן. החיבור חייב להיות לביוב ועל ההתקנה לא לגרום נזק לרכוש.

אם אתה צריך להתקין מערכת ביוב מכיוון שמערכת הביוב שלך משרתת את המדינה

זה עשוי לדרוש יותר עבודה מאשר רק חיבור לביוב. צנרת ביוב זקוקה גם לצינורות בריאים עם אביזרים צמודים שיכולים להוביל את מי הפסולת מצינור הביוב אל בור הספיגה. בהשוואה למיכלי אלח דם, מערכות ביוב לפסולת לא אנושית, אשר בדרך כלל נשטפות בצינורות, עשויות להיות יעילות יותר. צינורות ביוב בנויים בדרך כלל בכדי להוביל יותר ביוב, ולכן הם פגיעים יותר לסתימת המערכת.

אם אתה גר בבית עם בור ספיגה

ייתכן שיהיה עליך להיות מודע יותר למה שיורד לטמיון. על ידי הגבלת כמות הפסולת שנזרקת על ידי פינוי פסולת, כיור ושירותים, ניתן למנוע צינורות סתומים במתקן לטיפול בשפכים שלך. אם היית במערכת ביוב ציבורית בעבר, סביר להניח שתוריד הרבה דברים בשירותים, אז אתה צריך להיות זהיר יותר עם מיכל אלח דם במה שאתה שוטף בשירותים שלך.

עלות החיבור למערכת ביוב סניטרית משתנה בהתאם לגודל הבית שלך ולסוג מערכת הביוב שאתה מסתכל עליה

ישנם מקרים בהם צוות בנייה באתר יחבר מפעל פינוי פסולת הדרוש להתקנת בור ספיגה חדש בבית. במקרה של סתימה של צינור הביוב, אינסטלטור משתמש בפתח נקי כדי להסיר את כל הסתימות בצנרת הביוב של ביתכם. אם קו הביוב שלך אינו משתמש במלכודת אינסטלציה, אוורור הגג של בניין המגורים יכול להיות מקור הביוב המיוצר בתוך המבנה. אם אתה מבין את היתרונות והחסרונות של שתי מערכות הביוב, תוכל להחליט אם להמיר את מערכת הביוב שלך למפעל לטיפול בשפכים. חשוב לדעת את היתרונות של שניהם, מכיוון שמתקני טיהור שפכים הם בדרך כלל יקרים יותר – יעילים יותר ממערכות ביוב ציבוריות, יקרות יותר ופחות יעילות ממערכות התברואה באזורכם.

אם אתה משתמש במערכת ביוב ציבורית

מערכת פינוי הפסולת שלך מורכבת מהצינורות העוברים מהבית אליה. הדבר החשוב ביותר שיש להבין כשמדברים על בור ספיגה ומערכות ביוב הוא שבעל הבית נמצא לבדו במקרה של בעיות בבור הספיגה שלו כדי לטפל במצב. אמנם הבעיות הנובעות מביוב עירוני הן באחריות ספק הביוב, אך באחריותכם כבעלי הבית לתקן אותן.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן