ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מערכת ביוב ביתית

בבסיסה, מערכת ביוב מורכבת מסדרת ביוב משופע וצנרת המובילה פסולת מהבית למתקן לטיפול בשפכים. בבית ישנם שני סוגים של תעלות: ביוב ומי גשמים. צינורות ביוב מובילים את הביוב מביתכם למיכל ביוב, ומי גשמים מעבירים את הניקוז לגוף המים הקולט אותו.

התקן שסתום גיבוי המותקן בקו הביוב למרתף הבית / עסק בביתך או בעסק

כדי למנוע צבר. כאשר מים זורמים חזרה לבית ממערכת הביוב הראשית, ניתן להרים אותם בעזרת מערכת צפה קטנה הפותחת את דש "שסתום מים אחורי" כדי לסגור אותו ומונע את נסוג הביוב לצינור. לאחר מכן צוות הבנייה יחבר מפעל פינוי פסולת במקום, אשר יהיה אחראי על התקנת בית ביוב חדש בבית. כשאתה מחבר את צינורות הביוב העירוניים שלך לבוצה של ביוב, זכור להשאיר את מיכל אלח דם שלך בבטחה.

במקרה של סתימה של צינור הביוב

אינסטלטור משתמש בפתח נקי כדי להסיר את הסתימות שבין הבית לצינור הביוב. התרחיש הגרוע ביותר מתרחש כאשר הביוב מהביוב חוזר לקומת המרתף, אך אם אתה פועל לנקז את המערכת כולה, הבעיה מכוסה. מכסים אלה נמצאים לעתים רחוקות במרחק של שלושה מטרים מהיסוד והם ממוקמים בנקודה שבה צינור הביוב עובר דרך היסוד והאדמה. אם אתה שוקל לעבור מבור ספיגה לבור ספיגה, עליך לפנות תחילה לקהילה המקומית שלך כדי לראות אם צינור הביוב קרוב מספיק לביתך או לרכושך כדי לאפשר את השינוי. אם הבית שאתם שומרים בו מחובר לביוב עירוני ויש בו מיכל אספטי, תוכלו לחבר ביוב קיים. יזם יכול להשבית, להסיר, לנקז ולהשבית את מערכת הספיגה הישנה תוך הנחת קו ביוב חדש המחבר את הבית לביוב הציבורי.

אם אינכם מתכננים להעביר את ביתכם לפרקי זמן ארוכים, אפשרות אחרת היא התקנת מתקן לטיפול בשפכים. מערכת ביוב דומה לניקוז צרפתי, המאפשרת לספוג ביוב בקרקע.

קווי התקורה שונים

מכיוון שהם נוטים יותר להיבנות כדי להעביר את צינורות הביוב מהמרתף למרתף. מערכת ביוב היא נטולת כוח משיכה לחלוטין – מה שאומר שהצינורות נופלים, ומים וביוב בורחים מהמערכת. הפתחים התחתונים במערכת ביוב ביתית מורמים כך שהמים זורמים לבית דרך הביוב.

אם ההתקנות מתנקזות כראוי, הבעיה היא בחיבור הבית המחבר את הבית לקו הביוב הראשי. לסתימה של צינורות הביוב הראשיים יש פוטנציאל ליצור מאגר ביוב עם כל שטיפה ברחבי הבית.

אם יש לך כרגע מיכל ספיגה שזקוק לתיקון או החלפה

זה יכול לעלות כמה אלפי דולרים להתקין מיכל חדש המחובר למערכת הביוב המקומית. אם הנכס שלך צריך להיות גדול מספיק כדי לפנות מקום להחלפת מערכת בוצות הביוב, העלות לעיריות המתקנות מערכות ביוב מרכזיות עלתה באופן דרמטי בשנים האחרונות, וכך גם מספר הבתים בארה"ב. מכיוון שעליך להתקין את מכונת אלח דם מכיוון שמערכת הביוב משרתת את המדינה, הדבר דורש הרבה יותר עבודה מאשר רק חיבור לביוב.

נותרה השאלה האם להפוך את מערכת הביוב לבור ספיגה ומה לעשות בנידון. לפני שתקבל החלטות רציניות כבעל בית, חשוב להבין מהן מערכת ביוב ומערכת אלח דם וכיצד הן נבדלות.

שלושת המרכיבים העיקריים של מתקן טיהור הם שפכים, טיפול במים ושפכים וטיפול בשפכים. מערכת ביוב מורכבת גם ממספר רכיבים, כולל צינור ביוב, מתקן לטיפול בשפכים ומתקן לאיסוף וטיהור שפכים.

מתקן לטיהור שפכים

הוא בית הממוקם באזור כפרי בו לא יכול להיות ביוב שאפשר להתחבר אליו. פינוי שפכים מקומי יכול לשמש גם בערים בהן בתים מופצים כך שיהיה יקר מדי להתקין מערכות ביוב, או שהעירייה טרם סיפקה ביוב שיכול לחבר את הבית לביוב.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן