ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

מספר גדל והולך של שרברבים מצאו כי מצלמות הדמיה תרמית הן כלי מצוין לאסטרטגיות לגילוי נזילות. ברור מאוד להשתמש במצלמות הדמיה תרמית כדי לזהות צינורות נסתרים ולמצוא נזילות מים נסתרות. בעזרת מצלמת הדמיה תרמית ניתן לאתר בעיות נסתרות במים ולחות מבלי לבצע בדיקות הרסניות. גורם נוסף להצלחה של DCAM הוא שהאזעקות שנוצרות על ידי מצלמת ההדמיה התרמית תמיד יכולות להיות מאומתות על ידי המפעיל באמצעות תמונות תמונה ווידאו. יתרון נוסף שאני אוהב הוא העדשה הניתנת למיקוד, המאפשרת זיהוי מהיר ומדויק של רמות המים והלחות וכן נוכחות של נזילות ונזילות.

כדי לבדוק מה אתה רואה, עליך להשתמש תמיד במד לחות כדי לאשר מה זיהתה מצלמת ההדמיה התרמית. כדי שמצלמה תרמית תזהה חום ועודף לחות, יש תמיד לאשר את תוצאות התמונות על ידי מדי לחות.

ערכות גילוי נזילות תרמיות רבות מצוידות בתכונות ואביזרים נוספים שאולי תזדקקו להם

אמנם גילוי דליפות אנרגיה חשוב, אך קביעת האיכות והביצועים של בניין היא שימוש יקר יותר במצלמת הדמיה תרמית. אם אין לך את כל המפרט והתכונות שאתה צריך, מציאת סוג הנכון של גלאי דליפות תרמיות יכולה להיות מטלה.

אם אתם מחפשים גלאי דליפת מים אינפרא אדום לצרכים האישיים שלכם ולא לשימוש יומיומי

תוכלו לבחור במצלמה תרמית זולה המספקת מצלמת הדמיה תרמית בסיסית. הדמיה תרמית משמשת גם לאיתור בעלי חיים ואנשים בחושך מוחלט, כך שתרגישו קצת רגועים כאשר תצאו לציד עם מצלמה תרמית. בחלק מהמצלמות התרמיות המשמשות לאיתור נזילות יש סוללות שיכולות להחזיק מעמד יותר מ -10 שעות, אז אם אתה משתמש בהן לציד, השתמש בהן. יש להם איכות טובה שניתן לראות ביום ובלילה, מה שאומר שהמכשיר יכול לשרוד לילה חשוך גם בתנאי אור קיצוניים.

מצלמות גילוי נזילות תרמיות זמינות בכל טווחי המחירים

כך שאינכם צריכים לדאוג לאיתור נזילות במקומות נסתרים. מידע על אופן רכישת מצלמות ניתן למצוא בעמוד נפרד המספק מידע על השכרת מצלמות תרמיות, שלעתים קרובות הוכיחו אותן כיעילות ומשתלמות עבור בעלי בתים ונותני שירותים, בין אם בעלי בתים ובין אם נותני שירותים.

מצלמות תרמיות רבות מצוידות באביזרים המסייעים בזיהוי בעיות ספציפיות

כגון שימוש במד לחות כדי לזהות טוב יותר דליפות בצינור. אם אתה צריך למצוא נזילה עם מצלמות תרמיות בפורט וורת ', אנא התקשר לאיש מקצוע בטלפון 817-281-5325 בכדי להיות באתר ולטפל בבעיה. בעוד שלמצלמות תרמיות מבוססות סמארטפונים אין איכות תמונה גבוהה של מצלמה קונבנציונאלית, בונים יכולים לזהות במהירות בעיות. כך שאם תמצאו את מקור נזילת המים, לא תזדקקו ליותר מכמה דקות מזמנכם ואף לא לשיחת טלפון לקבלן.

מזל"ט עם מצלמת הדמיה תרמית יכול לזהות נזילות מים וגם תרמיות בבניין שלך על ידי הטסת מזל"ט מעל הגג והקלטת חריגות טמפרטורה לסנטימטר

אם לחתיכת ציפוי יש נזקי מים, מזל"ט יכול לזהות את הפרש החום בין אזורים רטובים ויבשים מכיוון שאזורים רטובים פולטים פחות חום. מצלמת הדמיה תרמית יוצרת תמונה ברזולוציה גבוהה של הבניין כולו, מראה היכן נלכדת עודף לחות, היכן מקור הנזילה יכול להיות והיכן הבידוד ספוג או נפגע. על ידי טיסה מעל חלקי גג, קירות או חלקים אחרים באתר שלך, כגון קירות חיצוניים של בניין או חלק מהצדדים שיש בהם נזקי מים, אתה יכול להטיס את מזל"ט שלך מעל הבניין ולהבחין בהבדלים בחום באזורים רטובים או יבשים . בנוסף לאיתור נזילות גז ומים, מזל"טים המצוידים במצלמות הדמיה תרמית יכולים גם לגשת ולספק סקירה כמעט על כל מקום.

כאשר מזל"ט מצויד במצלמת הדמיה תרמית

ניתן להשתמש במצלמה לאיתור לחות במגוון משטחים, כמו למשל בטיסה מעל גג בניין או בחלקו החיצוני של הבניין. מכיוון שמים תמיד בוחרים בדרך עם הכי פחות עמידות, הדמיה תרמית יכולה לעזור במעקב אחר נתיב המים חזרה לנקודת הדליפה המקורית על ידי גילוי חריגות קרות וחמות. במקרה של דליפות בטון דולפות, הטמפרטורות השונות הן שמאפשרות למצלמת ההדמיה התרמית לזהות את מקור הנזילה הפוטנציאלית. מצלמות הדמיה תרמית לזיהוי נזילות יכולות גם להסתכל בצנרת ובקירות של בניין כדי למצוא נזילות לפני שהן הופכות לבעיות אמיתיות.

עבור גגות מסחריים

מצלמת ההדמיה התרמית האידיאלית אמורה להיות מסוגלת לזהות הפרש טמפרטורה של מעלה אחת בין הטמפרטורה של לוחות הבטון לרמת הלחות בגג הבניין. מצלמות הדמיה תרמית שיכולות לזהות לחות חייבות להיות הבדל טמפרטורה של פחות מ -2 מעלות צלזיוס. משמעות הדבר היא כי הבדלי טמפרטורה קטנים מוצגים הן על ידי החיישן התרמי של המצלמה והן על ידי חיישנים תרמיים אחרים כגון מדחום.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן