ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

משאבות טבולות

הקדמה: מהי משאבת בור ולמה אני צריך כזו?

משאבת בור היא סוג של משאבת בור המשמשת להוצאת מים מהמרתף. הוא מותקן ברצפת המרתף וניתן לגשת אליו דרך חור ברצפה.

משאבות בור משמשות לעתים קרובות באזורים בהם נפוצים הצפות או רמות מי תהום גבוהות, כגון אזורי חוף. הם יכולים לשמש גם כחלופה למשאבת בור כאשר טבלאות מים גבוהות מונעות ממשאבות בור לתפקוד תקין.

משאבת בור מותקנת בדרך כלל על ידי חפירת בור באדמה ולאחר מכן התקנת צינור עם מנוע חשמלי בתוכו. הצינור עובר מהקרקע לנקודה שמעליה נאספים מים, בדרך כלל ליד קיר חיצוני או חלון.

משאבה טבולה היא מכשיר מכני השואב נוזלים ממפלס תחתון לעליון. הנוזל יכול להיות מים או כל נוזל או גז אחר. המשאבה שקועה בנוזל ופועלת על ידי דחיפת הנוזל עד לפני השטח.

ישנם שני סוגים של משאבות טבולות: משאבות בור ומשאבות שקעים. משאבות בור משמשות כאשר אין גישה לחשמל, בעוד משאבות שקעים משמשות לשימוש פנימי.

מהי משאבת בור ומהם הסוגים השונים הזמינים?

ישנם סוגים רבים של משאבות טבולות בשוק, אך ניתן לחלק אותן לשתי קטגוריות עיקריות: משאבות בור ומשאבות הכן. משאבות בור מותקנות עם מכסה ביוב המאפשר גישה לתא הבור. משאבות הכן מותקנות מעל הקרקע ובדרך כלל דורשות פאנל גישה כדי להגיע לתא הבור.

סוגים שונים של מערכות משאבת ניקוז טבולה:

– משאבת הדום

– משאבת בור

– מערכת סיפון

משאבת בור היא סוג של משאבה המשמשת להוצאת מים מנקודה נמוכה באזור. נקודת השפל יכולה להיות מרתף, חלל זחילה או כל אזור אחר שיש בו פוטנציאל לצבור מים.

משאבת בור ניקוז טבולה היא אחת האפשרויות הטובות ביותר לפינוי מים ממרתף. הוא שואב את המים בקצב אחיד ויציב ואינו דורש שום סוג של חשמל כדי לפעול.

הסוגים הפופולריים ביותר של משאבות ניקוז טבולות הם משאבות בורות, משאבות פריקת נוזלים ומשאבות ביוב.

משאבות בור משמשות בדרך כלל כאשר אין הרבה מקום פנוי במרתף שלך. הם מותקנים מתחת לפני הקרקע ויש להם חיישן צף שמתריע כאשר הם זקוקים לשירות או תחזוקה. משאבות פריקת נוזלים גם כן

גודל משאבת בור –

משאבה טבולה היא משאבה אשר מותקנת מתחת לפני הקרקע ומשמשת להעברת נוזלים ממקום למקום. גודל משאבת בור חשוב עבור כל התקנת משאבה טבולה. הוא קובע את קצב הזרימה והלחץ של המים, כמו גם את עומק המים שניתן לשאוב החוצה.

עומק הבור קובע כמה מים ניתן לשאוב החוצה בכל פעם, בעוד הקוטר שלו קובע כמה לחץ יופעל עליו. ככל שהקוטר גדול יותר, כך יופעל עליו יותר לחץ.

משאבות בור משמשות להעברת מים מבאר אל פני השטח. משאבת בור היא צינור פתוח עם מכשיר בוכנה בתחתית המשמש ליצירת ואקום ושואבת מים מהבאר. הבוכנה מוגבהת על ידי סיבוב ידית המחוברת אליה, מה שיוצר שאיבה בצינור. פעולה זו גורמת לשאוב מים דרך הצינור ולשקע על גבי המשאבה.

גודל המשאבה: משאבות בור נמדדות לפי גודל שקע, שנקבע לפי כמות המים שהן יכולות להעביר בדקה. ככל שהשקע גדול יותר, או קוטר פתח הצינור, פירושו שניתן לשאוב יותר מים בדקה.

גודל משאבת שקע:

הגדלים הנפוצים ביותר הם 1/2 אינץ' (שקע), 3/4 אינץ'

סוגי משאבות ביגוד –

משאבת בור ניקוז טבולה היא סוג משאבה המותקנת מתחת לפני הקרקע ומשמשת להוצאת מים מהקרקע. ניתן להתקין את המשאבה בבור, בבור או במיכל תת קרקעי.

ישנם שני סוגים של משאבות ניקוז טבולות: בגדים וביוב. משאבות הבגדים מיועדות לשימוש עם מערכות ספיגה למגורים או מערכות פסולת נוזלית אחרות הדורשות שאיבה בלבד. משאבות ביוב מיועדות לשימוש עם מערכות שפכים מסחריות הדורשות שאיבת שפכים משירותים, כיורים, מקלחות, אמבטיות ושאר מתקנים.

הסוג הראשון של משאבת בור הוא מערכת הניקוז הטבולה. משאבה מסוג זה מותקנת מתחת למפלס המים ושואבת מים מהמרתף. הסוג השני של המשאבה הוא משאבת מים צנטריפוגלית. משאבה מסוג זה ממוקמת על הרצפה מעל מפלס המים ושואבת מים עד לנקודה גבוהה כמו עליית גג או גג.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן