ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

מתי מבצעים איתור נזילות בגז

תסמינים של דליפות גז

ניתן לזהות דליפות גז על ידי ריח, קול וראייה.

התסמינים של דליפת גז הם:

-ריח חזק של ביצים רקובות או גופרית באוויר

-קול שריקה שעולה בעוצמתו ככל שהדליפה מחמירה
למידע נוסף בנושא של מתי מבצעים איתור נזילות בגז ואיתור נזילה בבית ניתן לבקר באתר afikey.co.il

-ענן גז גלוי (בדרך כלל לבן)

ידוע שדליפות גז גורמות להרוגים ופציעות רבות. אם אתם נחשפים לגז רעיל, ההשלכות עלולות להיות קטלניות. אתה צריך להיות מסוגל לזהות את הסימפטומים של דליפת גז כדי למנוע כל נזק פוטנציאלי.

תסמינים של דליפות גז עשויים לכלול כאבי ראש, סחרחורת, בחילות, הקאות, כאבים או לחץ בחזה, קוצר נשימה או קשיי נשימה ואובדן הכרה. בנוסף לתסמינים אלה, ישנם גם כמה סימנים שאתה יכול לחפש שעשויים להעיד על מתרחשת דליפת גז. סימנים אלה כוללים: קול שריקה ממכשירים או צינורות; כתמים חומים-צהבהבים על קירות ותקרות; ריח חסר ריח אך ניתן לזיהוי; מים מבעבעים בכיורים או בשירותים; ועלייה בחשבונות הגז הטבעי.

מהם הסוגים השונים של דליפות גז

נזילות גז מתגלות לרוב על ידי חיישני חברת הגז. החיישנים מוגדרים לזהות סוג מסוים של גז, כגון מתאן או פרופאן. כאשר חיישן מזהה דליפה, הוא שולח אזעקה לחברת הגז.

ישנם שלושה סוגים שונים של דליפות גז:

1) נזילה בצינור המוביל גז טבעי

2) דליפה בצינור המוביל גז נפט נוזלי (LPG)

3) נזילה בתהליך הובלת גז טבעי או גפ"מ
עבור מידע אודות איתור נזילות בגז כדאי לבקר ב- no-leak.co.il

נזילות גז מתגלות בשיטות שונות. חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של דליפות גז הם דליפות גז טבעי ודליפות גז מעשה ידי אדם. גז טבעי הוא דלק מאובנים שמורכב ברובו מתאן, שהוא גז חסר צבע, חסר ריח, דליק שניתן למצוא במכרות פחם, בביצות ובמזבלות. גזים טבעיים אלו משתחררים מהאדמה ועלולים לגרום נזק לבני אדם אם הם באים איתה במגע.

דליפות גז מעשה ידי אדם קורות עקב פעילויות אנושיות כמו קידוח או בנייה. ישנם שני סוגים עיקריים של דליפות גז מעשה ידי אדם –

1) דליפת גזי נפט נוזלי – אלה נגרמים לרוב מאחסון לא נכון של גזי נפט נוזלי כמו פרופאן או בוטאן

2) דליפה של תחנת מדחס – אלה קורות כשיש

באיזו תדירות כדאי לבדוק את הבית שלך לאיתור דליפות גז?

דליפות גז מהוות סיכון רציני לבטיחות הבית שלך. דליפות גז יכולות להתרחש בכל מקום בבית, אך הן נפוצות ביותר במטבח ובחדר הכביסה.

אתה צריך לבדוק נזילות גז לפחות פעם בחודש, או לעתים קרובות יותר אם יש לך כיריים גז או דוד מים גז.

באיזו תדירות כדאי לבדוק את הבית שלך לאיתור נזילות גז? זו שאלה שיש להרבה אנשים. כדי לענות על שאלה זו, חשוב להבין את הסוגים השונים של דליפות גז טבעי.

דליפות גז טבעי יכולות להתרחש במגוון דרכים, אך הן נובעות בעיקר מקורוזיה. קורוזיה יכולה להתרחש בכל מקום במערכת הגז הטבעי, החל מראש הבאר ועד הבית או העסק שלך. יידרש רק חור קטן עד שכמויות משמעותיות של גז טבעי ידלפו החוצה ויהיה קשה לגלותו ללא בדיקות סדירות.

תדירות בדיקת הבית לגילוי גז טבעי תלויה במקום מגוריכם ואיזה סוג דוד מים יש לכם. אם אתה גר באזור עם סיכון גבוה לקורוזיה, יהיה זה חכם לבדוק את הבית שלך כל 6 חודשים בערך. אם אתה חי

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן