ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

עורך וידאו וסרטוני אנימציה מקצועי

סטודיו DNA MEDIA יוצר תוכן וידאו ואנימציה באיכות גבוהה עבור מגוון חברות ברחבי העולם. יש לנו מומחיות גבוהה בעריכת וידאו, הפקת וידאו ויש באפשרותינו ליצור סרטונים בתוך זמן קצר.

לחברת הווידאו והאנימציה הזו צוות אנשי מקצוע שעובדים על סרטוני מוצר ושירות

כך שתוכלו ליצור ניסי שיווק עם המוצר או סרטון השירות שלכם. חברת וידיאו אנימציה זו מספקת הסברים על הפקת תמונות נעות ומציעה גם מגוון רחב של שירותים בתחומי עריכת וידאו, אנימציה ועיצוב וידאו.

יצרני הווידיאו המונפשים מבטיחים שסרטוני האנימציה המצחיקים שהם מכינים עבור לקוחותיהם יהיו מלוטשים לחלוטין ויעילים להפליא.

אפשר להשתמש ב- Animate או אפטר אפקט להכין וידאו או סרטון אנימציה  או ב- Camtasia שהיא חצי מקצועית

אתה יכול לעבוד עם מאיה, כלי נהדר ליצירת סרטי אנימציה תלת-ממדיים ואפקטים תלת-ממדיים שנוצרו במחשב לבידור חי. בין אם אתה מייצר סרטוני אנימציה למשחקי וידאו משלך, סרטים, תוכניות טלוויזיה או לעריכת אודיו מקוון באיכות גבוהה, כלי עריכת הווידאו המובילים ביותר יכולים לעזור לך ליצור מהדורות מקצועיות מבלי לפגוע בתקציב שלך. וידאו – ניתן להשתמש בתוכנות כגון Adobe Photoshop, Adobe Illustrator ו- Adobe Premiere ליצירת סרטונים בחינם חלקים ומקצועיים.

דבר אחד שיש לזכור

תזדקק למחשב יוקרתי לעריכת הווידיאו, אך אין ספק שאיכות הסרטון המתקבל תהיה מצוינת. הדבר הטוב ביותר בתוכנה זו הוא שאם אתה מקצוען, סרטוני הפלט עדיין נראים כאילו נוצרו על ידי מקצוען וידאו מונפש. אתה יכול גם להשתמש בכלים אחרים כגון Adobe Illustrator, מאיה וכלי אנימציה תלת ממדיים אחרים כדי ליצור סרטוני אנימציה.

אם אתה רוצה שליטה יצירתית יותר, אתה יכול ליצור מבוא או מסביר וידאו מונפש בעזרת עורך הווידאו. אם אתה מוציא המון כסף על סוכנות הפקת וידאו, נסה את Animaker ליצור סרטוני אנימציה משלך אם תרצה.

לאחר סיום הפקת הווידאו, תוכלו להשתמש בו כתוכנית עריכת וידאו מלאה עם מגוון פונקציות. אתה יכול להשתמש בו לעריכת קטעי הווידאו שלך, להנפיש טקסט וגופנים, להקליט שמע ווידאו ועוד.

כלי שיווק וידאו מדהים זה מאפשר לך גם ליצור תוכן וידאו מונפש לצרכי השיווק שלך

כלי ליצירת סרטונים זה יכול לעזור לך ליצור מגוון סוגים שונים של סרטונים, החל מסרטונים קצרים וכלה בסרטונים ארוכים. Biteable היא אפשרות טובה אם ברצונך ליצור סרטון קצר, סרט תיעודי באורך מלא או אפילו סרטון ארוך יותר. זהו כלי נהדר ליצירת סרטוני אנימציה עם מגוון רחב של אפקטים ואנימציות.

נכון שתוכלו ליצור אנימציות באופן מקוון

אך אם אתם רוצים שליטה רבה יותר על האנימציה של הסרטונים שלכם, יש צורך בתוכנת עריכה. בעזרת יצרן הווידיאו המונפש הזה תוכלו ליצור אנימציות תלת מימד ו -2 D על ידי הוספת מסגרות מפתח כך שהאנימציות שלכם חלקות וטבעיות.

אם אתה רוצה לקבל גישה לדברים הטובים ביותר ולהיות מקצוען

Wideo מאפשר לך ליצור מצגות וידאו מונפשות. כיום תוכלו ליצור סרטונים בעזרת תוכנה זו, אך תוכלו גם לשכור חברת אנימציה לווידיאו וליצור הדגמות מוצרים. אתה יכול לקבל הרבה יתרונות כשאתה שוכר חברות אנימציה לווידיאו כדי ליצור סרטוני הדגמה של המוצר שלך.

עם מנוי יחיד

תקבל גישה לכל התכונות של Wideo, כולל כלי עריכת וידאו, כלי אנימציית וידאו ועוד. ווידג'ט התגים החינמי, המאפשר לך להטמיע את אנימציות הווידאו ומצגות המצגות שלך ישירות באתר שלך כדי למשוך תשומת לב למבקרים, הוא גם נושא שימשוך את תשומת לב המבקרים שלך. כמו רוב כלי הווידיאו, Vidyard מאפשר לך לייבא את הסרטונים והאנימציות שלך למכשירים שונים ולחדש שיתוף וידאו ישיר בפלטפורמות שיווק מקוונות שונות.
למידע בתחום של עורך וידאו וסרטוני אנימציה מקצועי ניתן לבדוק ב- dnamedia.co.il

זו אנימציית הווידאו המקוונת החינמית הבאה ליצירת סרטוני אנימציה דו-ממד ותומכת במגוון רחב של פורמטי וידאו, החל בתלת מימד ועד 4D ואפילו 4-D.

סרטון האנימציה התלת-ממדי שתוכלו ליצור נע בין סרטוני תנועה פשוטים לאובייקטים לסרטוני אנימציה מלאי חיים. הוא תומך לא רק בתבניות וידאו מונפשות תלת-ממדיות ו 4D, אלא גם בסרטוני פעולה בשידור חי.

אנימייקר מאפשר לך ליצור מצגות מונפשות, אנימציות, אינפוגרפיות וסרטוני אנימציה, כמו גם קטעי וידאו בשידור חי. באמצעות Wideo תוכלו ליצור סרטוני אנימציה במגוון פורמטים, כולל אנימציה תלת-ממדית, וידאו 4D ו- 2D.

ישנם כלים מקוונים רבים ליצירת סרטונים לעסק שלך

בין אם מדובר במצגת וידאו שאתה יוצר תוך דקות ספורות או מצגת עסקית שאתה יכול להטמיע באתר שלך, בבלוג, באתרי מדיה חברתית ובאתרים אחרים. החינמי הוא מוביל, אנימציית וידיאו הסברתית מבוססת אינטרנט המאפשרת ליצור מצגות וידאו בפחות מדקה. אלה רק כמה דוגמאות לכלי עריכת וידאו שניתן להשתמש בהם כדי ליצור סרטונים שיכולים לייצר לידים נוספים ועסקים.

 

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן