ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פורץ דלתות מקצועי

מכשירים שהופכים את הבית לבטוח יותר, כגון ברגים מתים, מנעולים, סורגי חלונות וסורגים, מערכות אזעקה ואש ומערכות מצלמות אבטחה מועילות לביטוח בעלי בתים.

אמצעי אבטחה לעסקים יכולים לעזור להפוך את החלונות והדלתות שלך לחסינת פריצה

חברת אבטחה מקצועית יכולה לעזור לתכנן, להתקין ולבדוק את אמצעי האבטחה שלך עבור חלונות ודלתות כדי לוודא שהם עומדים בתקנות האבטחה. עכשיו כשהחלונות שלך בטוחים, הגיע הזמן ליצור דלת חסינת פריצה.

התקנת מנעול איכותי

היא שלב חשוב להגנה על הבית שלך מפני פורצים ופורצים. אם יש לך מערכת אבטחה מתוחכמת או מערכת אזעקה, יהיה זה טיפשי להתעלם מחשיבות ההגנה על הדלתות שלך מפני פורצים. אבטחת דלתות הכניסה דורשת שילוב של מנעולים וסגנונות.

דלתות הזזה מזכוכית הן בעיה מיוחדת מכיוון שקל לפתוח אותן

ואם יש לך דלת הזזה מזכוכית, עליך למצוא לה מנעול מיוחד. הדרך הטובה ביותר לאבטח דלת הזזה היא לנעול את המפתח בחלק העליון או התחתון של הדלת. הדלת צריכה להיות נעולה עם המפתח מבחוץ, כשהאגודל מופנה כלפי פנים.

השאר את דלתות הרכב נעולות והסירו את פתחי דלת המוסך מחוץ לטווח הראייה. קבע שגרה כדי לוודא שכל הדלתות והחלונות נעולים והתראות מופעלות. ניתן לשבור דלתות חוץ שאין להן חלונות, מה שמאפשר לפורץ גישה לכל דבר נעול.

כדי להרחיק פורצים אגרסיביים, חיזק את מנעולי הדלתות והמסגרות שלך. מומחי אבטחה רבים ממליצים להתקין מחסומים פיזיים כגון סורגים, ברגים ושרשראות בחלק האחורי של מנעול הדלת.

גנבים רבים ניתנים להגנה על ידי נעילת דלת הכניסה, אך כ -30 אחוז מהפריצות אינן מתרחשות בכוח. מכיוון שרוב הפושעים מחפשים את הדרך הקלה ביותר לפריצה, חיזוק מנעולי דלתות ומשקופים מרתיע פורצים רבים.

זה נשמע פשוט

אבל הדרך הנפוצה ביותר של פורץ לבית היא דרך דלת או חלון לא נעולים. אם אתה מוסיף דלת מנעול שנייה לדלת הכניסה שלך, יהיה לפורץ הרבה יותר קשה לפרוץ לבית שלך אם הוא יצטרך לפרוץ שתי דלתות. בנוסף לדלתות וחלונות, הגישה לבית שלך דרך המוסך הצמוד היא שיטה נוספת בה משתמשים פורצים.

למרות שיש מספר רב של פריצות לדלתות ולחלונות שנפתחו

רוב הפריצות הן סוג של כניסה מאולצת. גם אם לדלת שלך יש מנעול איכותי ועמיד, פורץ יכול לנסות לפרוץ לבית שלך על ידי פריצה או סיבוב משקוף הדלת. קל להביס סוגים אלה של מנעולים עבור פורצים עם פטיש אם הם בוחרים את המנעול או דופקים על ידית הדלת.

אם פורץ נכנס לדלת מוצקה עם מנעול מוצק

תהיה לה לוח דק ומסגרת אורן דקה. בחירת מנעול מסובכת יותר מפריצת דלת, אך גנב מיומן יכול לפתוח דלת ברגע ולהשאיר מעט עדויות לכך שהמנעול חבל. אפילו המנעולים היעילים ביותר, כשהם מחוברים לדלת חלשה, אינם יכולים לעצור פורץ נחוש.
למידע נוסף על פורץ דלתות מקצועי ומנעולן בפתח תקווה כדאי לבקר באתר orlock.co.il

חבר את לוח המתכת או טבעת המגן שאתה מחבר לצד הדלת בעזרת בורג עגול

כך שלא ניתן יהיה להתיר אותו על ידי פורץ. עם בריח חד צילינדר, על הפורץ לפרוץ את הדלת מחלון הצד על מנת להיכנס ולסובב את הבריח. מנעול דו צילינדרי מגן מפני החלון, אך לא הפורצים שפותחים את הדלת מבפנים.

דלתות כניסה ודלתות אחוריות אינן הדרך היחידה שפורצים יכולים לקבל גישה לביתך ולחפצי הערך שלו

ניתן להשתמש במכתן כדי למשוך מסמרים עיקשים או להזיז חפצים כבדים, אך פורצים יכולים להשתמש בו גם לשבירת דלתות וחלונות. פתיחת דלת יכולה גם לתת לגנב תובנה לגבי כלים שבהם הם יכולים להשתמש, כגון ג'ימי לוק כדי לטפס לחלון בקומה השנייה.

חלק גדול מהפריצות מתרחש כאשר פורץ נכנס לבית דרך דלת לא נעולה. שלא כמו פעולות המנהרה המשוכללות של שוד בנקים בסרטים, רוב פורצי הבית האמיתיים עוברים דרך דלת הכניסה.

מנעול תפס גדול לדלת הכניסה שלך צריך להיות מורכב ממתכת מוצקה עם ברגים חשופים ומוט נקניקים שיוצא מהדלת באורך 1 סנטימטר או יותר

מנעול לדלתות או לחלונות עם סורגים או תפס מגדיל את הזמן שלוקח לפרוץ לבית שלך. מנעולי תפס יעילים ניתנים להתקנה בקופסה עם לוחית בולט או לשדרג אותם ללוח מכה סטנדרטי המונח על עמוד הדלת שלך.

פורצים אינם מפחדים לרסק חלונות ולנפץ דלתות כדי להיכנס לבתים. אם הם יכולים לכפות כניסה דרך הדלת האחורית שלך, שאינה מעוררת אזעקה, הם יודעים שהמדבקות והמדבקות בחזית ביתך הן הונאה והבית שלך אינו מוגן.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן