ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה בביוב מחיר

בכל הנוגע לניתוק צינור ביוב, אינסטלטור מקצועי יכול לחסוך לכם זמן, כאבי ראש וכסף כדי למנוע נזקי מים נוספים. גם אלה ללא ניסיון בצנרת יכולים למלא את עץ קבלת ההחלטות בכל הנוגע לקרוא לאינסטלטור לתקן ניקוז חסום. אתה משלם כ -550 דולר כדי שהצינורות הביוביים העיקריים שלך יהיו סתומים על ידי אינסטלטור, גם אם יש לך תקע ביוב של 1,000 דולר או 2,500 דולר בבית. השיטה בה משתמשים מתקנים סניטריים תורמת גם לעלויות התיקון, כמו גם לעלויות שתישאו בטווח הארוך אם הצינור הראשי לא ייחסם.

העלות הכוללת של סתימת ניקוז תלויה בסוג הסתימה

וכמות הגישה לניקוז קובעת את העלות. מומחי ניקוז גובים תשלום נוסף עבור ניקוזים הנגישים בקלות אך בדרך כלל לוקח הרבה יותר זמן לחבר אותם. לדוגמא, סתומים קטנים בשירותים ובכיורים מתומחרים בדרך כלל בין PS50 ל- PS70, אך עולה פחות דחיפת צינור דרך נקז גדול, כגון ביוב או ניקוז ראשי.

אם אינך יכול להסיר את הסתימה

יהיה עליך לפנות לחברת ניקוז מומחית או לאינסטלטור מקומי בכדי להסיר אותה ובמידת הצורך לבצע תיקונים. אם אתם שוקלים לשפץ את מערכת הביוב בביתכם, התקשרו למומחים שלנו בשירות אינסטלטורים וביוב של ניק. האינסטלטורים שלנו בשיקגו מוסמכים ומאומנים לטפל בכל דבר, החל בחיבור קווי התעלה הראשיים וכלה בניקוי התעלות החיצוניות. הם מנוסים במגוון סתימות ניקוז, מקטן לגדול.

תקלה או קריסה של צינורות הביוב עולים לך יותר מ -1,000 $ ועד 2,500 $ לסתימה

אנו יכולים לחסוך מכם את עלויות התיקון ואת הנזק שנגרם על ידי צינור ביוב מוזנח או סתום. מחיר השכרת אינסטלטור לביצוע העבודות נע בין 155 ל -427 דולר, והממוצע הוא 290 דולר. עיקר העלויות הן עבור שכר אינסטלטורים שנע בין 45 $ ל -150 $ לשעה. ניקוי מערכת הביוב בדרך כלל אינו דורש חומרים רבים, אך גורמים רבים משפיעים על עלות הניקיון. תעריפי שעה מיוחדים לאינסטלטורים משפיעים על העלות הכוללת של ניתוק צינורות הביוב הראשיים.

העלות הממוצעת של ניקוי צנרת ביוב

היא בין 150 $ ל 800 $, תלוי בגודל הניקוז, נגישות, סתימה ועבודה. עלות ניקוז מערכת הביוב הראשית וחילוץ מערכת הביוב הראשית נעה בין 150 ל -500 דולר, תלוי במספר הניקוזים, הזמן שבין כל נקז למיקום כל צינור וסוג הפריקה.

הקפידו לשאול לגבי העלות הממוצעת של הביוב סתימות באזורכם והעלות הכוללת של מערכת הביוב כולה.

שכירת אינסטלטור להסרת סתימת כיור עולה בתשלום אחיד של 110 עד 215 דולר

והעלות הממוצעת של פינוי ניקוז היא 100 עד 275 דולר. ציוד בעצמך לניקוי ניקוז ביוב יכול לעלות 10-75 דולר ארה"ב יותר, תלוי במה שצריך. ככלל, תיקון צינורות חיצוניים המחוברים לקו הראשי של הביוב עולה בין $ 1,000 ל -2,500 $.

העלות הכוללת של ניקוי צינור ביוב כוללת בדיקת הצינורות באמצעות מצלמת וידיאו

טכנאי ביוב מנחה כבלי וידיאו דרך צינורות ביוב המובילים מאמבטיות, כיורים ונקזים אחרים אל מערכת הביוב הראשית. צינורות אלה הם כבלים ארוכים העוברים דרך חורי ניקוז ונסתמים כדי להתגבר על סתימות במערכת הביוב.

אם הצינור הראשי קשה לגישה, הניקיון עולה יותר והניקוז יקר יותר מכיוון שקשה יותר לגשת אליו. זה יכול גם לעלות יותר מניקוי צינור ביוב אם קשה לגשת לסתימות.

בהתאם לחומרת הסתימה והנגישות של מערכת הביוב

זה יכול לעלות 100-800 דולר או יותר אם חברת אינסטלציה תנקה את מערכת הביוב הביתית על ידי סלילה באמצעות מכשיר כבל ארוך, תלוי במרחק מניקוז הביוב הראשי. אם אתה נמצא במרחק של 10 ק"מ מנורת'מד או מבני, מערכת רוטור או הידרו-פיצוץ לניקוי צינור ראשי עולה 750 דולר. ניקוי מערכת הביוב עולה בין 250 ל -800 דולר, תלוי בגודל ומיקום מערכת הביוב ובמרחק לביתכם. בממוצע, רובו-רובוטים והידרו-סילונים עולים כ- 500-900 דולר לניקוי ביוב או ניקוז ראשי, וניקוז של 1,500-2,000 דולר.

אם צינור (ים) סתום, ייקח יותר זמן ומאמץ להגיע אליו, מה שמגדיל את עלות ההזמנה הכוללת. זיהוי ופתרון הבעיה יכול להימשך שעה בלבד, אך במקרה הגרוע ביותר ניתן היה לחפור אינסטלטור בקו הביוב למשך מספר ימים.

נעלי מטבח עקשניות הן דבר אחד

אך בכל הנוגע לחיבור צינור הביוב הראשי, כדאי להתקשר עם איש מקצוע. עם נחש ניקוז מכני או ממונע, טכנאי תברואה יכול להגיע לצינור הניקוז הנסתר עוד כדי לשלוף את הסתימה העקשנית. לשם כך יש להשתמש בנחש אינסטלטור מקצועי (המכונה גם חילזון) בכדי להסיר את הסתימה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן