ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה בביוב

בעיות במתקנים הסניטריים שיכולים להתרחש בביתכם עשויות לכלול ביוב חסום או צינור ראשי חסום. קו ביוב הוא חלק חשוב באספקת המים עבור בתים ועסקים רבים, אך עלול לגרום לבעיות לא רצויות ברכושכם אם הוא ייפגע או ייסתם. ביוב ראשי סתום שאינו מורגש או מתעלם ממנו עלול להוביל לתיקונים יקרים וגם לחשוף את משפחתך למים מזוהמים.

אם הצינור במצב טוב ויש בו סתימה בלבד

אינסטלטור יכול לנתק אותו ללא צורך להחליף אותו או לחפור את רכושו. אם אינך מכניס מכונת רוטו-רוטר לצינור שלך, טכנאי השירות שלך יכול לבקש בדיקת מצלמת וידיאו בצינור הביוב כדי לקבוע היכן הסתימות ומה גורם להן. שנית, חברות תברואה רבות יכולות להשתמש במצלמות הקשורות בצינורות כדי לעקוב אחר הניקוז חזרה למערכת הביוב ולמצוא בקלות את הגורם לסתימה. חסימות תעלות אינן בעיות שוליות באזור המתקנים הסניטריים, בהם ניתן לטפל בצלילה ובצלילה.

אם ברצונך ללמוד עוד על סתימות ביוב ובעיות אחרות במערכת הביוב באזור מגוריך, בקר בעמוד זה למידע נוסף.

אם ניסית את כל הטיפים לעשיית עיבוד DIY ברשימה זו ועדיין לא מצאת פיתרון

סביר להניח שהעצירות נמצאת בצינור הביוב שלך. אם אתה מבחין שבעיית הביוב שלך מוגבלת לניקוז אחד, תוכל לפתור את הבעיה על ידי הסרתה בעזרת סליל ניקוז. אם לא, כנראה שמדובר בצינור ביוב פרטי (המכונה "ניקוז"), ובאחריותכם להסירו. הצינורות התת קרקעיים איתם אתה עובד ברורים, ואם לא, כנראה שיש צינור תת קרקעי דרכו אתה צריך לעבוד.

אם שיטה זו אינה עובדת

יתכן שתצטרך להתקשר לאינסטלטור או אם אתה עדיין מאמין שהצינור שלך לא נפגע ממנעול ביוב, התקשר למחלקת הביוב העירונית שלך. אם האינסטלטור שלכם רואה שקווי הביוב התחדשו לאחרונה והסתימות בדרך, צרו קשר עם העיר ובדקו האם הם יכולים לפתור לכם את הבעיה.

הצנרת של אנתוני תשלח מצלמה דרך הצינור כדי לאתר את הסתימה ותשתמש בציוד כדי להסיר אותה כך שהביוב יזרום שוב בחופשיות.

לשם כך, יש להוביל נחש אינסטלטור מקצועי, המכונה גם חילזון, דרך המצור כדי להסירו. בניקוז הפנימי, קווי נחשים עם מכונות נחש מקצועיות בדרך כלל משחררים את הניקוז הראשי מסתימות, אך לא את כולם.

אם אתה מנוגע כל הזמן מנקזים סתומים או איטיים

בקש אינסטלטור לבדוק את הצנרת שלך כדי לראות אם צינור הניקוז תוכנן והותקן כהלכה. אם קו הביוב לא נחסם על ידי בורג או סילון מים, תוכלו לבקש בדיקה על ידי קבלן אינסטלציה מקצועי או מהנדס ביוב עצמאי בכדי לקבוע מה גורם לסתימה. בוכנה לא תפעל להסרת סתימה אם נקזים אחרים נקבעים ורק האסלה לא נשטפת. במקרה של קו ביוב ציבורי שנמצא סתום, יש ליידע את הבעלים שהוא פועל כראוי ולפנות לאינסטלטור פרטי כדי לבדוק את צינורות המים ברכושכם.

אם נוח לך עם מעט DIY

אתה יכול לשחרר את הלחץ ולנקז את המים על ידי פתיחת המכסה על קו ניקוי הביוב. אם ניסית להסיר סתימה או להפיל משהו לביוב שלך, יידע זאת על ידי הטלת משהו לביוב. יש לנקז בכוח את המים שנכנסו לביתכם ולשחרר את הלחץ בצינור הביוב.

מר שרברב רוטר באוסטין כאן

כדי לעזור לך לנקוט בצעדים אם אתה חושד שיש סתימת קו ראשי בצינור שלך. אם יש לך שאלות לגבי מערכת הביוב או כל חלק אחר במערכת התברואה שלך, אתה יכול להתקשר לאינסטלטור מנוסה שיעזור לך להפעיל אותה בצורה יעילה וחסכונית ככל האפשר. מי שחושד שמדובר בצינור ביוב או סתימות יכול ליצור קשר עם וגנר בטלפון (512) 888-442-8477.

אם נמצאה סתימה בביוב ציבורי, לא ניתן להסיר אותה בקלות והפסולת שגרמה לסתימה תוזרם מהצינור הראשי לנקז. לאחר שהשרברב יידע מה גרם לסתימות והיכן הן יכולות להתחיל לתקן אותן.

אם הצינור הראשי חסום

הוא אינו יכול לנקז את מי הפסולת שזורמים בביוב. אם הצינור אינו אינטגרלי מבנית, האינסטלטור יוכל אולי להתקין אניה על ידי חפירה בחצר כדי להחליף את צינור הביוב, אך אם המים עדיין לא מתנקזים כראוי, יש בעיה בצינור בצורת מרפק. עליו לחפור את השטח סביב הצינורות, להסיר את הסתימה ולהחליף את קטע הצינור הזה אם הוא יכול למצוא אותו.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן