ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה בכיור

אם הכיור או המקלחת פתאום מפסיקים להתרוקן, האינסטינקט הראשון שלך הוא להתקשר לאינסטלטור כדי לנתק את צינור הניקוז. לעתים קרובות הפיתרון לניקוז חסום הוא תהליך מהיר וללא כאבים למדי שרוב האנשים יכולים לנהל בעצמם. לרוב זה דבר טוב לא להתקשר לאינסטלטורים כדי להתמודד עם הבעיה הנפוצה הזו, גם אם זה אומר לבזבז זמן ומאמץ כדי לפתור את הבעיה. ניקוי ניקוז כיור המטבח הוא הרבה יותר קל ממה שרוב האנשים חושבים.

רובנו לא יכולים לתקן את כל הבעיות המתרחשות בבתים שלנו

אך אם נוכל ללמוד כיצד להמיס ניקוז מטבח או כיור אמבטיה סתום, נוכל לחסוך כסף וכאבי ראש על ידי מציאת איש מקצוע אמין לעבודה. באופן כללי, עלות של פחות מ -10 $ לתקן צינור חיצוני המחובר לביוב או למוצרי חשמל. אם מצב חירום דורש עזרה של אינסטלטור מנוסה, תוכלו לכבות את הביוב הסתום בעצמכם.

למד כיצד לנקות ניקוז סתום ולהפוך כיור לאט לא מזיק מבלי להשתמש בכימיקלים רעילים או להתקשר לאינסטלטור. קרא את המדריך שלנו כיצד לנקות מקלחת ראש וכיצד להמיס אסלה עם בקבוקון.

אם אתה משקיע זמן רב בהידוק הכיור או האסלה שלך

אך לא משנה היכן העצירות, המים יזרמו לנקזים אחרים בביתך. אולי המאמצים שלך עדיפים למנוע את תהליך הסתימה כבר מההתחלה על ידי שפיכת מים רותחים לניקוז המטבח כדי להמיס את השאריות שעלולות לסתום את הכיורים שלך. אם אף אחד מהטיפים האלה לא עובד, יתכן שתתמודד עם ניקוז סתום, ניקוז זורם לאט, או אפילו שירותים דולפים. נסה להשתמש בבקבוק הניקוז הפשוט כדי לזכור מה חוסם את הזרימה מהאמבטיה לכיור.

דאג לעבוד את הבוכנה כדי למשוך אותה במהירות דרך חור הניקוז ומצדו השני של הכיור לאסלה.

כשאין עוד סתימה, חזור למלכודת p והפעל את המים החמים כדי לנקות את הצינור. אם המים עדיין לא זורמים בחופשיות וניסיתם תרופות ביתיות אחרות לניקוז סתום, הגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור.

אם אתה רוצה לחסוך כסף בצנרת שלך

הנה כמה טיפים פשוטים שתוכל לקבל להתמודד עם סתימות כיור וניקוזי אמבטיה סתומים. אם יש לך פינוי פסולת שלא נראה סחוט או סתום, שלף את מנקה הניקוז שלך ואת מספר הטלפון של השרברב שלך. שימוש בניקוי ניקוז עם מחלק הוא אחד מעשרת הדברים הכי מטופשים שאנשים עושים, אבל זה עובד שוב כמו חדש. גם אם יש לך כיור שהולך לאט, ניתן להסיר את הלכלוך הסותם את הביוב בעזרת בקבוק מטבח.

הבוכנה מאפשרת לחלקיקי מזון תקועים לעבור דרך צינור הניקוז וגורמת להם להידבק, ולכן זה עובד כל כך טוב.

אם אתה חושד שכיור המטבח שלך המתנקז אט אט מרופד בבוץ שומני

שפוך מים רותחים לנקז. הצפה: אם הם סתומים, מלאו את הכיור או האמבטיה בכמות מספקת של מים כדי לכסות את הבקבוקון והשאירו אותו למשך 20-30 דקות. יוצקים את הניקוז הסתום, ואז שוטפים במים רותחים ושוטפים.

אם אתה חושד בסתימה

הנח דלי מעל הצינור, הברג את החיבור בקצה ה- U וכבה את המים. אם הסתימה אינה במלכודת p, יתכן שתצטרך לנסות לפתוח את הניקוז עם נחש אינסטלטור. הכיור הכפול בכיור המטבח נחסם על ידי מלכודת P ומסננת המסירה את הצד הסתום. לאחר שהתקנתם וניקיתם את מלכודות ה- P, תצטרכו נחש אינסטלטור כדי להיפטר מסתימות.

אם הסתימה לא רחוקה מדי בצינור, ניתן להשיג אותה עם נחש אינסטלטור פשוט וצינור ניקוז.

אם צינור הניקוז מכופף בכבדות, שימוש בנחש עשוי להיות הדרך לנתק את הניקוז. אם כיור המטבח סתום במלכודות, תוכלו להשתמש בנחש לניקוי האזור סביב מלכודת p. כדאי להשתמש בנחש בשילוב עם כלי אינסטלציה כגון מקדחה או מברג ולא לבד.

אם העציר נמצא בהמשך הביוב

כדאי לך להשתמש בנחש אינסטלטור כדי להבריח אותו. אם אינך יכול לראות דבר בין הצינור לכיור, הפסולת עלולה להיתקע בצינורות העוברים דרך הקיר. הכניסו חלזון ואז סעו לתוך הצינור כדי להסיר כל דבר שאליו תוכלו להגיע. מיכל הבוכנה משחרר את הכיורים כאשר הסתימה מהודקת או שמנונית, אך היא עלולה גם לגרום נזק למתקנים הסניטריים אם ניתן להמיס אותה בקלות.

המקום הסביר ביותר בו נסתם נקז

הוא בקטע של הצינור הכפוף הנקרא מלכודת, ואם אתם מתקשים בסתימות קשות זו נקודת התחלה טובה. צינור בצורת U בכיור נקרא מלכודת ומצויד במקומות התחלה טובים. הסתימה ככל הנראה עמוקה דיה בכדי למנוע את הגעתה אליה באמצעות הכנסת נחש לפתח הניקוז. מלכודת – טיפים וטריקים לניקוי אמבטיות ונקזים סתומים: ניקוי המלכודת, החלק החשוב ביותר בתהליך.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן