ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה במרזב

למד כיצד קסדת המרזב (r) יכולה להפוך מרזב חסום לכלי תיקון ניקוז קל לשימוש, בטוח ויעיל. ברוב מערכות הניקוז, רצוי להסיר את כל פסולת המרזב בעזרת כף יד ולשטוף את הסתימה דרך הניקוז. בין אם נאלצתם לנקות מרזב חסום ובין אם שכרתם מומחה, לפניכם מדריך לניקוי המרזב.

אם אתה משתמש בנחש של חשמלאי, ניתן לעשות זאת על ידי ניעור עלים ולכלוך סתום. נדרשת זהירות בעת שימוש בנחש צינור, מכיוון שקצה הספירלה יכול לקרוע את טיפת הטיפה אם הצינור מופנה בצורה שגויה.

במקרים בהם אי אפשר לתלות את הסתימה

נסה לשחרר אותה באמצעות חוט העובר במורד הצינור. אם אינך יכול לראות אותו, משוך דרכו צינור עד שאתה פוגע בבלוק ואז תוכל לראות מה גורם לו. מספיק כוח עדין בכדי להסיר את החלק הצינור הרופף, אך אם זה לא עובד, השתמשו בנחש אינסטלטור או בנחש כדי לשחרר את הפסולת, או במצבים מסוימים שלפו אותו מלמטה ודחפו אותו כלפי מעלה.

באופן מקצועי, יהיה בו כלי שיכול לשמש בטיפת ניקוז תת קרקעי להסרת חפצים סתומים החוסמים את זרימת המים.

אם הטיפה חסומה ואין לך מערכת שטיפת חשמל

אתה יכול לנסות להסיר את המכשול עם נחש אינסטלטור. לאחר הוצאת צינור הסתימה, הניחו צינור תולעת בצינורות השפל ושטפו אותו עם צינור הגן לפני הכנסתו דרך הפתח ושטפו את הצינור. הוציאו שוב את צינור הגינה וחזרו על תהליך הכנסת הצינורות והברגים פנימה ומתוך צינור הניקוז עד שכל הסתימות חופשיות אך עדיין לא כבו לגמרי. אתה יכול להשתמש בכלי צינורות האינסטלציה כדי להסיר את כל הסתימות שנותרו בניקוז שלך, גם אם עדיין יש להם סתימות בזמן שהם עדיין שם.

אם אתה לא מצליח להיפטר מהסתימה עם הצינור

זה סימן ברור שהגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור המקומי שלך ממוט אינסטלציה כדי לפתור את הבעיה. סביר להניח שתצטרך ליצור קשר עם אינסטלטור או רובוטי כדי לפנות את הניקוז התת-קרקעי. לאחר ניקוי המרזב, כיוון את הצינור אל הגג כך שהמים יעברו בחופשיות. זה יעזור לך לזהות סדקים, מרזבים שבורים או תפרים, כמו גם סימנים אחרים לעצירות. בדוק בחלק העליון של הניקוז אם יש זרבובית שאמורה להכיל סלסלה או מכסה פילטר, ואולי לשמור על סתימת המפרץ.

אם אינך יכול לנקות את המרזב ביד או להשתמש בסולם או בצינור מים

מנקה מרזבים יכול לנקות אותו מהרצפה. אם אתם מכתימים ניקוז נוף שעשוי להיות סתום במרזבים או פסולת, חיוני לשטוף כל פסולת עקשנית יוצאת דופן הסותמת את הביוב במערכת זרבובית ביוב. כל חומר שנלכד בתוך הגג או ברצפות הגג של צינורות השפל, מנקה באמצעות סילון מים מצינור. לחלופין, יתכן שתצטרך להתקין פילטר קרוב לכדור הארץ המרזב למטה, המספק פתח נגיש לניקוי קל של המרזב ומקל על סילוק הלכלוך שיכול לסתום את הנוף עקב ניקוז. .

אם צינור השפל שלך סתום

ייתכן שיהיה עליך להשתמש במוט ניקוז כדי להסיר את אזור הסתימה באמצעות בורג ידני או סילון מים. אם הסתימה בוטלה ואין סתימה בצינור, אתה זקוק לעזרה מקצועית. אם פקקים נמצאים רחוק מדי במורד הצינור להסרתו באופן ידני, כגון באמצעות סולם או צינור מים או עם צינור לתעלת סינון, על אדם מיומן להחליף את קטע הצינור המהודק. הנה כמה טיפים מה לעשות אם אתה חושד שיש לך סתימה במרזב או בצנרת. אם אתה מפרק את צינורות השפל שלך, קיים סיכוי שכמעט כולם הוסרו, מכיוון שאתה לא יודע בדיוק היכן החסימות.

בעלי בתים יכולים לבדוק את צינורות הצינור והניקוז שלהם על ידי דחיפת צינור גינה דרכם בלחץ מלא למשך חמש דקות ומנסים להבין מאיפה מגיע הניקוז

אז אתה יכול לנסות להסיר את הסתימה באמצעות הצינור כדי להוביל מים דרך הצינור ולהפיל אותו. אם זה לא עובד, יהיה עליך להסיר את הזרבובית כדי להסיר את צינור הסתימה. או נסה לנקות את הניקוז בעזרת צינור או בורג, או נסה שילוב של שניהם.

ישנן מספר דרכים לפתוח צינור צינור, תלוי איזה סוג צינור יש לך ואיפה הסתימה נמצאת. לפני שתתחיל לפתוח את הנעילה, הניח פיסת עץ מעל הביוב כדי למנוע נפילה של חומר מומס לצינורות ואולי לחסום את הניקוז.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן