ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה בשירותים

שום מאמר על אופן ניתוק האסלה לא יהיה שלם אם לא נשאיר את המפתח מלכתחילה למנוע את סתימת האסלה. במאמר זה נבחן כיצד לחסום שירותים אם הוא חסום ולא נשטף ביעילות. לפני שנתחיל לסתום את השירותים שלך, עליך להיות מודע לכמה דברים.

אם אתה עדיין נתקל בבעיות בשירותים סתומים

הגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור או לשירותי ביוב. אם אף אחת מהשיטות הללו לא עובדת לנתק את השירותים שלך ואתה עדיין לא מצליח לנקות את השירותים, ייתכן שהגיע הזמן לאינסטלטור מקצועי להתקשר. גם אם ניסית את כל השיטות שלעיל כדי למנוע סתימת השירותים שלך ואין לך את הכלים לפתוח את הסתימה כראוי. אך גם אם ניסו את כל השיטות לנתק את השירותים ואתם עדיין לא יכולים להסביר זאת, יתכן שתצטרכו להתקשר עם מנקה שפכים מקצועי, מנקה שפכים או אפילו חשמלאי.

אם יש לך עצירות גדולה מדי מכדי לטפל במברשת האסלה שלך

תוכל להשתמש במגבת להכנת צינור או נחש שירותים משלך. אם מערכת התברואה שלך סתומה, מה שגורם לביוב להצטבר שוב בשטיפת האסלה, אתה יכול לנסות לחבר את צינור הניקוז הראשי בעזרת בורג ניקוז ארוך.

אם האסלה ריקה אך העצירות לא נעלמה, מלא אותה בעוד מים והתחל לצלול שוב. אם האסלה עדיין סתומה, עטוף את הנחש וחזור עליו עד שהשבר נשבר

הפיתרון הטוב ביותר לשירותים סתומים

הוא אולי פשוט להשתמש במים רבים יותר כדי להכניס את הסתימה מהאסלה למעי הגס. אם המים בתא השירותים לא מתנקזים תוך דקה, יתכן שתצטרך לכבות את שסתום הובלת השירותים שלך. העצירות מנעה מהשירותים לשטוף והקערה עברה על כל הרצפה, אז הוסיפו מעט מים.

בסך הכל

טבילה היא הדרך הטובה ביותר לנתק את השירותים, אבל אז העצירות נשארת. הפוך את השירותים לבלתי שמיש. סתימה עצמה לא עובדת אם מה שהיא גורמת הוא חומר טבעי ומתכלה. גם אם יש לך שסתום הובלה טוב של האסלה שבאמצעותו ניתן לנתק את השירותים שלך בכמה דקות, לא יתכן שהוא יתנתק מעצמו.

אם אתם מחפשים בוכנה טובה לניתוק השירותים שלכם

אני ממליץ על בריח מתקפל, אך כמה נעלי שירותים נמכרים בחנויות לחומרי בניין או באמזון. בולמי לחץ פועלים על ידי לחיצת מים לשירותים בלחץ רב יותר מאשר בשטיפה רגילה. נסו לנקות צינור שירותים בעזרת צנרת או בורג ולנתק אותו עם הצנרת.

אם השירותים שלך עדיין סתומים לאחר השימוש בבוכנה

נסה להשתמש בנחש שירותים או שבלול כדי להאריך את הניקוז ולפתור את הבעיה. אתה יכול להשתמש בשבלולי ניקוז ארוכים או אינסטלטורים כדי להגיע עמוק אל תוך השביל, אך לא תוכל לעבור דרך נקז אלא אם תסיר תחילה את האסלה. אם פעולת הבוכנה לא עוזרת לפתור בעיית סתימה, יתכן שתצטרך להשתמש ב"פראייר ניקוז "(המכונה לרוב נחש אינסטלטור). לעולם אל תשתמשו בצוללנים מכיוון שהם קטנים, לא מיועדים לשירותים והחורים שלהם אינם מתאימים כראוי, אז אתם יוצרים את הכוח הדרוש לדחיפת הסתימה. ניתן להשתמש במשאבות בוכנה בשילוב עם בולם זעזועים בלחץ, משאבת לחץ או אפילו נחש אינסטלטור.

יתכן שתצטרך לעבוד עם בקבוקון מספר פעמים לאחר שנסגרת את האסלה, אך זה רעיון טוב בהרבה להשתמש בבקבוקון או באחת מהשיטות לעיל כדי לשטוף את השירותים שוב.

האפשרות הבאה צריכה להיות ללבוש כפפות גומי ולראות אם אתה יכול לשחרר את הסתימה ביד

אם הבקבוקון אינו פועל, נסו להשתמש בנחש שירותים (המכונה גם נחש ניקוז) כדי להגיע לטבעת הסתימה, מלאו את הקערה, נסו מים חמים ושטפו את האסלה פעם אחת. בתקופות שאין לך בוכנה בהישג יד ולא הצלחת להסיר פקקים, אתה יכול לנסות לפתור סתימות בעזרת מברשת אסלה או נחש אינסטלטור. מתוך אמונה שהוא כלוא בשירותים שלך, נסה לטבול אותו במלכודת כדי להזיז אותו, אך אם הוא נשאר, אז אתה צריך לשטוף אותו פעם אחת ולנסות שוב.

אם אתה חושד שמלכודת האסלה שלך פקוקה

נסה לחסל את הסתימה בבקבוק האמין שלך. אם תשאיר את הבוכנה המהימנה שלך בחדר האמבטיה ותקע את האסלה, אתה יכול לנסות את הטריק הזה אם אתה מסוגל להימנע מהטפטוף, מההתזה ומהבלגן הלא-היגייני הכללי שיכול ללוות באמצעות הבוכנות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן