ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימה בשירותים

שום מאמר על איך לנתק את השירותים שלך לא יהיה שלם אם לא היינו משמיטים את מה שמונע מהאסלה מלכתחילה. במאמר זה אבדוק כיצד לסתום אסלה אם היא חסומה ביעילות ולא נשטפת ביעילות. לפני שנגיע לשירותים ה"לא סתומים ", עלינו להיות מודעים לכמה דברים.

אם אתה עדיין נתקל בבעיות בשירותים סתומים ואינך מצליח לנקות אותו

ייתכן שהגיע הזמן להתקשר לאינסטלטור מקצועי. אם אף אחת מהשיטות הללו לא מצליחה לנתק את השירותים שלך ואין לך את הכלים לנתק אותו כראוי, אז הגיע הזמן להתקשר מהשרברב. עם זאת, אם ניסיתם את כל השיטות להפוך את השירותים שלכם ל"לא נעולים "ועדיין לא תוכלו לנקות את השירותים הסתומים כל הזמן, יתכן שזה לא הזמן שתקראו למקצוענים.

אם אינך מצליח להיפטר מהעצירות, הגיע הזמן לבקש משרברב או מנקה ניקוז לעזרה בהסרת וניקוי השירותים הסתומים שלך.

אם מערכת התברואה שלך סתומה

וגורמת למי שפכים לשטיפה בעת שטיפת האסלה, נסה לחבר את צינור הניקוז הראשי בעזרת בורג ניקוז ארוך. אם יש לך נחש שירותים גדול מכדי לטפל במברשת האסלה שלך, אתה יכול להשתמש בנחש השירותים עם בעל בד להכנת נחש צינור משלך.

אם האסלה ריקה אך העצירות לא נעלמה, מלא אותה בעוד מים והתחל לצלול שוב. אם האסלה עדיין סתומה, עטוף את הנחש וחזור עליו עד שהסתימה נשברת ותוכל לשטוף אותה בקלות.

הפיתרון הטוב ביותר לשירותים סתומים

הוא אולי פשוט להשתמש במים רבים יותר כדי להכריח את העצירות מהאסלה למעי הגס. אם המים בקערת השירותים לא צונחים במשך כדקה, ייתכן שיהיה עליך לכבות את כל שסתומי אספקת המים והשירותים. העצירות מונעת את שטיפת האסלה ואת הקערה לזרום על כל הרצפה ואתה צריך לשאוב לתוכה עוד מים.

בסך הכל

טבילה היא הדרך הטובה ביותר לנתק את השירותים, אבל אז העצירות נשארת. אם יש לך שירותים שבהם הוא "לא סתום", זה בלתי אפשרי שהוא יסתלק את עצמו. תן לזה לבטל סתימות האסלה שלך עובדת הכי טוב כאשר מה שגורם לסתימות בשירותים הוא חומר טבעי ומתכלה.

אם אתה חושד שמלכודת השירותים נתקעת

נסה להסיר את הסתימה באמצעות הבוכנה האמינה שלך, אך פעולת הטבילה לא תמנע את החסימה. אם השירותים שלך עדיין סתומים לאחר השימוש בבוכנה, אתה יכול לנסות להאריך את הניקוז ולפתור את הבעיה עם נחש שירותים. יתכן שתצטרך להשתמש בנחש ניקוז (המכונה לעתים קרובות נחש אינסטלטור) מכיוון שפעולת השרברב אינה מבטלת סתימה. אם אתה חושד גם במנעול בצינור האסלה שלך ואתה יכול לראות היכן זה, נסה מוט אינסטלציה, פראייר חילזון, בורג שירותים (נמכר בחנויות לחומרי בניין או באמזון) או אפילו להשתמש בנחש אינסטלטור.

אפשר גם לנתק את האסלה על ידי מזיגה איטית של מים חמים לביוב ויצירת נחש אינסטלטור מתוצרת עצמית

חלזון נחש נחש אידיאלי להסרת סתימות קשות בשירותים, במיוחד אם הסתימה עמוקה מדי מכדי לפתוח את הגוש עם מתלה למעיל, אך לא גדולה ככל שהיא רדודה מדי.

טיפ זה אמור לעבוד עבור רוב הקבוקים

אך יתכן שהוא לא יעבוד אם השירותים הסתומים נובעים מבעיה בסיסית בצנרת. אם האסלה שלך עצלה או סמוקה לא רע, עיין במדריך לטיפול בשטיפת שירותים לקבלת טיפים נוספים לשטיפה לא טובה וטריקים נוספים לתיקון פגמים אלה. טיפ זה יכול לעבוד היטב גם אם הסתימה שלכם עדיין סתומה, אם כי זו יכולה להיות בעיה מתקדמת יותר עבור אנשי מקצוע.

בוכנות אידיאליות לשירותים סתומים, אך אם אתם מחפשים בוכנות טובות לפתיחת סתימת האסלה שלכם, אנו ממליצים לכם לקבל פליטה. אם השירותים שלך שוטפים לאט, כיצד לתקן שירותים סתומים וניקוז ביוב: מדריך שטיפת האסלה.

האפשרות הבאה צריכה להיות ללבוש כפפות גומי ולראות אם אתה יכול לשחרר את הסתימה ביד

הם לא יכולים להשתמש בבוכנה מכיוון שהם קטנים ולא מיועדים לשירותים והחורים שלהם לא מתאימים בדיוק, אבל הם עובדים על ידי דחיפת מים דרך המתקנים הסניטריים לשירותים בלחץ יותר מאשר שטיפה רגילה. מלאו את הקערה, שאבו את הצוללנים כדי לשטוף את השירותים מיד ונסו מים חמים, שייצרו את הכוח הדרוש להתגברות על חסימות. בתקופות בהן אין לך ציוד צלילה בהישג ידך ולא הצלחת להסיר את ראש העץ, אתה יכול לנסות לשבור את המצור בעזרת מברשת לואו או נחש אינסטלטור. אם אתה שוטף את האסלה פעם אחת, העצירות נמשכת לפחות כמה דקות, אז אתה צריך לנסות קצת מים חמים.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן