ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימות ביוב

זה מעצבן להיות מוטרד ממצבר ביוב במערכת ביוב בעיר, או אפילו מערכת ביוב, אך הבעיה האמיתית נשכחת לרוב כשזה קורה למערכת הביוב. מי שפכים אינם יכולים להגיע לשום מקום, אין מכשירים לאבטחתו ושום ביוב גולמי לאבטחתו. אם הדבר גורם לעומס יתר של מערכת הביוב, הפסולת נדחקת חזרה מהמערכת לכביש.

אם אתה רואה מי ביוב זורמים מתוך צינור, זה מצביע על כך שיש לך סתימה של קו הביוב, וחפש תקע שניתן להסיר מבלי להישפך. מים בצינור מציינים תעלה ראשית חסומה או צינור ניקוז ונראים כאילו ניתן להסיר את התקע ללא שגיאות העברה.

פקקי מטבח קבועים זה דבר אחד, אבל יש סיכוי שהסתימה תקועה בביוב או בצינור הניקוז שלך. יתכן שהביוב הראשי של העיר שלך סובל מגודש גדול יותר והביוב הראשי של הבית שלך מאובטח. אם אתה צריך לנתק את קו הביוב הראשי, התקשר מיד למומחה.

תשלמו כ -550 דולר על מנת שיהיה לכם אינסטלציה את קו הביוב הראשי שלכם

בעוד שתצטרכו להשקיע את שארית חייכם בהתנהגות בגלל סתימה בביוב או בצינור הניקוז שלכם. שיטות האינסטלטורים תורמות גם לעלות חיבור מערכת הביוב הראשית. אם אתה מתקשר למומחה לביוב, אם יש לך מנעול ביוב, זה יכול לעזור לך להפעיל את מערכת הביוב שלך כפי שהיא אמורה להיות אמורה לעלות לך ביעילות במידת האפשר.

אם הצינור שלכם במצב טוב ויש בו סתימה פנימית בלבד

אינסטלטור יכול לנתק אותו ללא צורך לעבור מתחת לגג ביתכם, להחליף את הצינור או לחפור ברכוש שלכם. אם צינור הסתימה נמצא עמוק בצינור הביוב, יהיה יקר יותר להסירו ואם תמצאו שירות ניקוי ביוב, תרצו לפנות למומחה שיעזור לכם לנקות את צינורות הביוב העיקריים שלכם, מכיוון שמדובר בעבודה מלוכלכת ש דורש כלי תברואה מיוחדים. ככל שלומדים יותר על הביוב והניקיון, כך מתקרבים יותר למקום שבו נמצאים הסתימות שלכם וכמה הם נגישים, וכמה עולה לאינסטלטורים להגיע לקו הביוב, מה שמייקר את העבודה. אך אם הפיתוח מחדש יהיה רחוק מדי מאתר הסתימה, הוא יהיה יקר בהרבה מאשר אם היה מתרחש עמוק במערכת הביוב.

גודש של ביוב יכול להוות בעיה חמורה שיכולה להיות מסווגת כמצב חירום תברואתי או כמפגע בריאותי פוטנציאלי

לפני שאתה מכניס נחש צינור ומנסה לתקן משהו, חשוב לדעת את הסימנים של צינור ביוב חסום. אם יתכן וצינור ניקוז ראשי סתום, אתה יכול להעלות את משחק ניקוי הניקוז שלך לשלב הבא על ידי מעבר לחנות כלבו ולקחת שואב ניקוז או מוצרי טיפוח מיוחדים אחרים כדי לראות אם הם יכולים לפרוץ ולשלוף החוצה, סותמים את לנקז. ככל שאתה יודע יותר, ייתכן שיהיה לך פחות זמן לקרצף אם הצינורות או הניקוז העיקריים שלך סתומים.

אם הניקוז הראשי שלך סתום, זה יכול לאבטח את הניקוז בביתך, ולכן הסתימות יכולות להיות כל כך גרועות. דחפו את הביוב כך שהפסולת מהביוב הראשי תזרום למערכת הביוב ולא למערכת הביוב של ביתכם.

אם הניקוז שלך איטי או נעצר

סביר להניח שקו הביוב הראשי שלך סתום או פגום. עדיף להתקשר לאינסטלטור מקצועי שיסתום את הביוב הראשי שלכם כדי למנוע נזק לצינור או לכלוך. אם יש לך ביוב סתום, תן לנקז לרוץ כמה דקות כדי לנסות לנקות אותו.

אם החילזון לא ינקה את תהליך הסתימה

השרברב ישתמש במצלמת ביוב סיבים אופטיים כדי לבדוק את קווי הביוב שלך. הוא יעביר נחש אינסטלטור (המכונה גם "נחש אינסטלטור") דרך הביוב כדי להסיר פקקים ולהרכיב תוכנית לפיתרון סתימת מערכת הביוב. תוכלו להתפתל לטמיון כדי לראות היכן בדיוק הבעיה בתעלות ובערוצים שלכם. אם אתה חושב שיש לך סתימת קו ביוב, אתה יכול לגרום לאינסטלטור שלך לבדוק את צנרת הביוב שלך באמצעות שירות מעקב הווידיאו שלנו. לאחר שאבטחנו את הניקוז בביתכם, האינסטלטורים שלנו ירימו מצלמה מיוחדת לביוב כדי לאתר את הבעיה. לאחר הסרת הכובע נוכל לנקות את הביוב בעזרת נחש אינסטלטור או שבלול. הניחו את קצה הברגים בביוב והחליקו את הכבל לקו הביוב בכדי למנוע סתימות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן