ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

פתיחת סתימות בכיור

אם יש לכם פינוי פסולת שלא נראה סחוט או פקוק, תוכלו להסיר את הלכלוך הסותם את הביוב בעזרת בקבוק מטבח. שיטה זו לתיקון כיור מטבח סתום היא דרך מתעלמת לעיתים קרובות להסרת פסולת. כך ניתן להשתמש בנחש אינסטלטור או בשבלול בכיור המטבח, אך אל תגזימו.

מלא את הכיור בכמות מספקת של מים

כדי לכסות את פעמון הבקבוקון וטובל כמה פעמים לנקז, ואז שאב כמה שיותר מים בדקות הראשונות. זכרו שאם אתם חוסמים את הניקוז לאמבטיה והכיור, נסו להשתמש בבקבוק הניקוז הפשוט. בעוד שניתן להסיר את סתימות הכיור הקטנות ביותר עם צולל, טבילה היא האופציה הראשונה לניקוז סתום או איטי. כעת חבר את ניקוז הכיור עם הנחש או שבלול האינסטלטור ושאב אותו דרך הביוב הסתום של הכיור עם הפעמון – כמו פעמון.

רק וודא שיש לך איטום טוב בין הבוכנה לחור הניקוז לפני שאתה הולך לעבודה. אם אין מים בקערה, מלא את הכיור בכמות מספקת של מים כדי לכסות את פעמון הבוכנה, הכנס את הבוכנה לחור הניקוז ובדוק כי יש לו איטום מוצק טוב.

אמנם השיטות שלעיל בדרך כלל עובדות על סתימות קטנות אם כיור האמבטיה שלך סתום עקב חסימה גדולה יותר

ייתכן שתגלה שאתה משתמש בו עם בקבוקון בצורת סתום. אם ניקוז הכיור אינו ריק, טבלו אותו בכדי לכפות סתימה מהביוב ולשלוף אותו החוצה.

כיור מטבח יכול להיות אתגר אחר לכיורי אמבטיה סתומים

בגלל אופי מה שיורד לטמיון. מניסיוני, מילוי ניקוז כיור למטבח יכול לדרוש שילוב של מספר שיטות. אם יש מים במטבח או בחדר האמבטיה, תוכלו להתחיל לשמור את הכיור כדי לחסום את הניקוז. כדי לעזור לך לנקות את הניקוז של הכיור שלך, זה יודע לדעת את חלקי הכיור שלך ואיך הם עובדים.

אם כיור המטבח שלך סתום במלכודות

תזדקק לנחש ניקוז קטן כדי להיכנס לכיור ולפרוץ את המחסום. אם לא נסתם מלכודת בכיור, אתה יכול להשתמש בנחש ככלי לניקוי האזור סביב מלכודת p. עם זאת, אם ניסית את כל האפשרויות הללו והכיור שלך עדיין לא יתנקז, תצטרך לנקות את מלכודות ה- P.

כדאי שיהיה לך גם פתח ניקוז חלופי שנמצא לפני סתימה, כך שפולט הביוב לא יכול להגיע לנקודת הבעיה במערכת הניקוי הראשית.

אם העציר נמצא בהמשך הביוב

כדאי לך להשתמש בנחש אינסטלטור כדי להבריח אותו. אם בכיור שלך שני ניקוזים, עליכם להכניס מטלית רטובה לחור ניקוז ולהשחיל כבל דרך פתח הניקוז הקטן יותר לתוך האגן. האם אתה מתכנן להשתמש בנחש ניקוז בכיור שלך, או שאתה צריך שיהיה לך כיור עם שני חורי ניקוז?

במטבח כיור כפול

סתימות כאלה חסומות על ידי שני נקזים, אחד מהם מתרסק והשני על ידי מסננת המסירה את הצד הסתום. הנח דלי בכיור כדי לתפוס את המים וברג את האום המחבר את מלכודת ה- p לחלק האחורי של הכיור שלך, שהוא הצינור שיוצא מהביוב.

אם המים מתנקזים בקלות

טבעת הסתימה מוסרת ותוכלו ללכת לטיפים לתחזוקת הכיור למטה. אם אף אחד מהטיפים הללו לא עובד, ייתכן שמדובר בכיור ישן שיש לעבד אותו מחדש כאילו היה חדש. כאן, כאן וכאן תוכלו למצוא את הטיפים הפשוטים ביותר לרשימת בולי השטיפה הנפוצים ביותר, כמו גם את הטיפים הטובים ביותר לכל סוג.

אם אתה רוצה לחסוך כסף בצנרת שלך

הנה כמה טיפים להתמודדות עם פקקי כיור וניקוזי אמבטיה סתומים. אם אתה מנסה להבין כיצד לנתק כיור מטבח עם מערכת סילוק, ישנן מספר שיטות מהירות וחלקות שתוכל לנסות לחסל את העצירות. שחרר את הביוב, הידוק אותו ואז צלל חזרה לתחתית הכיור, שניתק מהמערכת לפינוי פסולת.

הוספת מעט מים לכיור

לשירותים או לאמבטיה יכולה לעזור לייצר כוח יניקה כדי לגרום לבוכנה לעבוד בצורה יעילה יותר. מכסים את פתח הניקוז של הכיור בכוס בקצה הבקבוקון כדי לוודא שהוא מלא במים. לאחר שהכרת את מכשיר ה- DIY הקטן הזה, ייתכן שתוכל לשחרר לחץ ולנקז את המים על ידי ניקוי מכסה התעלה.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן