ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

צביעת אמבטיה מחיר

גוון כחול מסוגנן שנבחר בקפידה יוסיף 1.3% לערך הבית שלך, על פי ניתוח צבע הצבע של Zillow. הוספת צבע זה לבסיס לבן תיתן צבע פסטל יפהפה. חום בהיר רך יותר עובד היטב כרקע ניטרלי עבור צבעי הדגשה כמו שמנת, בז' או כחול בייבי.

הכחול הבהיר והיפה הזה

הוא צבע הים, במיוחד המים המדהימים שרואים על חוף טרופי. זהו צבע מרגיע מאוד ועוזר להביא אפקט קירור לחדר מאוד בהיר ושטוף שמש. שימוש בכחול בהיר כצבע קיר יוצר תחושה של ספא, אך ניתן גם לקבל את אותה תחושה על ידי שימוש בו כצבע מבטא.

יכול להיות לו וריאציה קלה בגוונים

חלקם קרובים יותר לפודרה או כחול בהיר, אחרים קצת יותר לילך או אפור. אתה באמת יכול להשתגע עם בחירת הצבע שלך כאן, כמו זוגות אפור מושתק עם כמעט הכל, מוורודים מושתקים ועד כתומים בהירים. קונים נוטים להתרחק מצבעי אמבטיה בהירים, ולכן עדיף לבחור בגוון רך יותר.

כדי להאיר את הפנים, הדגש אותו עם אביזרים בהירים, כגון מגבות צבעוניות או וילון מקלחת מעוצב. גוונים ניטרליים הם בחירה פופולרית עבור חדרי אמבטיה, אבל זה לא אומר שהוספת צבע אינה באה בחשבון. כמובן, זה לא אומר שצבעים כהים יותר אינם מומלצים, שכן צבעים כהים יותר יכולים גם להסתיר פגמים בחדר האמבטיה שלכם וכן להדגיש אזורים מסוימים בחדר האמבטיה שלכם.

צבעים שונים בחדר האמבטיה שלך יכולים לשנות באופן דרסטי את מצב הרוח שלך

לדוגמה, לבן יכול לייצג את תחושת הניקיון בחדר האמבטיה שלך. מנוטרלים נעימים ועד צבעים בהירים ונועזים, צבע אמבטיה יכול לעשות הבדל עצום. הום דיפו מציעה מגוון רחב של צבעי אמבטיה כדי לגרום לחדר האמבטיה שלך להיראות יפה.

אפליקציית Home Depot Project Color יכולה לעזור לך למצוא רעיונות לצביעה לאמבטיה ולבחור את הגוון המושלם

אפשרות 2: צבע מותאם אישית: שלח לנו דוגמית צבע מהמרכז הביתי או מחנות הצבע שלך ונתאים צבע מותאם אישית. אנו גם נזכור את בחירת הצבע שלך כדי שתוכל לחזור מאוחר יותר ולקבל בדיוק את אותו צבע תואם.

התשובות שלך לשאלה זו יעזרו לך לבחור צבעים לחדר האמבטיה שלך. התשובה הקצרה לשאלה זו היא כן, אתה יכול לצבוע את האמבטיה שלך, אבל זה לא אומר שאתה יכול פשוט לרוץ לחנות לחומרי בניין ולבחור את הצבע האהוב עליך.
למידע נוסף אודות צביעת אמבטיה מחיר מומלץ לבקר ב- shipootz.co.il

כפי שהוזכר לעיל, שינוי צבע האמבט בדרך כלל מצריך ערכה ארוזה מראש. התהליך פחות או יותר זהה, אך עם מגוון רחב יותר של צבעים לבחירה, המחיר יהיה מעט נמוך יותר מערך הגימור.

צבע צבע יכול גם לעזור ליצור רושם מרגיע ונעים יותר בהתאם לצבעים שתבחרו

במאמר זה, נדריך אותך דרך היתרונות של שיפוץ חדר האמבטיה שלך ואיזה צבעים זמינים עבורך. כעת, אם האמבטיה שלך עשויה מאקריליק, פיברגלס או פורצלן, ספקטרום הצבעים שלך ינוע ממגוון רחב של צבעים כגון כחול, ירוק, ורוד וצהוב, רק כדי להזכיר כמה.

על פי מחקר

עדיף להימנע מצבעים בהירים במטבח – הם יכולים לכבות את הקונים או להוריד את מחיר הבית שלך ב-1,500 דולר. בתים עם חדרי אמבטיה כחולים, במיוחד גוונים בהירים יותר כמו כחול פודרה או periwinkle, הרוויחו 5,400 דולר יותר מהצפוי כאשר נמכרו, על פי ניתוח צבעי הצבע של אתר הנדל"ן Zillow. הניתוח בחן יותר מ-32,000 בתים שנמכרו, והשוו את מחירי המכירה של בתים צבועים בצבעים ספציפיים עם בתים דומים עם קירות לבנים. לצורך המחקר שלהם, מומחי Zillow השתמשו ב-15 צבעי צבע בחדר האמבטיה, המטבח, הסלון וחדר השינה הראשי כדי לראות כיצד הגוונים משפיעים על ערכי הבית.
לעוד מידע בנושא של צביעת אמבטיה מחיר ואמבטיה מחיר ניתן לגלוש לאתר shipootz.co.il

המשך לקרוא

כדי ללמוד על תוצאות המחקר ואיזה צבעי צבע ספציפיים יכולים להעלות את מחיר המכירה של הבית שלך. זילו הזמינה לאחרונה ניתוח כדי לקבוע על אילו צבעים קונים מוכנים לשלם הכי הרבה עבורם. בשנת 2021, זילו הזמינה מחקר על "1,300 רוכשי בתים ארה"ב לאחרונה או פוטנציאליים" ומצאה שצבעי צבע מסוימים יכולים למעשה להעלות את מחיר המכירה של בית ב-5,000 דולר.

השימוש בגוונים אלה הביא לעלייה קלה בסיכוי של המבקר לראות את הבית או להציע מחיר גבוה יותר

לשני הצבעים הייתה השפעה שלילית על מחירי ההצעות הפוטנציאליים בממוצע. צבעים רבים למטבח נפלו לטווח הבינוני, מה שגרם לעלייה קטנה בעניין הקונים. ירוק בהיר הוביל לעלייה של כמה מאות במחיר המבוקש הממוצע, בעוד לבן ואפור כהה השלימו את שלושת צבעי היסוד כדי לעורר השראה בקונים שנסקרו לבקר בבית.

ובכן

לפי המחקר החדש הזה, צבע חדר האמבטיה שלך יכול לעשות הבדל גדול במחיר המכירה שלך. צבע חדר האמבטיה משפיע על המחיר, על פי ניתוח חדש של Zillow. בניתוח אחד, Zillow מצא שחדר אמבטיה כחול יכול להוסיף 1.3% לבית שלך. אבל אם אתה לא רוצה שיפוץ גדול, מחקר חדש של Zillow מצא ששכבת צבע חדשה יכולה להעלות את המחיר של עסקאות ביתיות קרובות.

חדרי אמבטיה מודרניים למדי משתמשים באריחים צבעוניים

כדי למשוך את תשומת הלב לנקודת המוקד. הדגשת האמבטיה בצבע תמשוך אליה תשומת לב ותהפוך אותה לאטרקטיבית עוד יותר. צבעו את הארונות כך שיתאימו (כנראה) לקרטון. צבע האמבטיה (כנראה דהה עם הגיל) הוא צהוב-חום בהיר שזורק הכל.

בין אם אמיתי או סינתטי

צבעוני או רק ירוק, צמחים מסוימים יכולים למלא תפקיד חשוב בהוספת צבע תוסס לחדר האמבטיה שלך. בסיסים צבעוניים יכולים לרוב להיות פרויקט עשה זאת בעצמך והם מתאימים ביותר לשולחנות איפור גדולים עם ארון או מדף. שטיח או שטיח אמבטיה יכולים למלא חלל בצבע וגם לשרת מטרה פונקציונלית בחדרי רחצה שיש בהם אמבטיה או מקלחת.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן