ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

צילום קווי ביוב

בעל הבית ג'ף טיילור צופה באינסטלטור מבית Barker & Sons Plumbers & Rooter בודק את צינור הביוב בביתו בגוש 3200 בווסט פאלם ביץ ', קליפורניה, ביום שישי, 27 במרץ 2020. בעל הבית ג'ף טיילור צופה באשתו ג'ניפר טיילור והיא הבעל ג'ף צופה בבנם ג'ייסון בודק את צינור הביוב בביתם ברחוב וו. מיין בווסט פאלם ביץ ', פלורידה, ביום שבת, 1 באפריל, 2019. אינסטלטורים מבארקר ובניו שרברב ורוטר בודקים את מערכת הביוב של ביתם מחוץ ל בית בווסט פארק דרייב במזרח פאלם פלורידה ביום חמישי, 3 במאי 2018.

הוא בודק את צינור הביוב בביתו בגוש 3200 של ווסט פאלם ביץ ', קליפורניה, במצלמתו ביום שישי, 27 במרץ, 2020.

התצלום המדובר

הוא סצנה מצ'יינה טאון בלונדון, והביוב אדווה על קצה המסלול. כשאנחנו מתקרבים לבור הביוב האחרון, זרימת התעלה והתעלה מתחזקת ואדם מושיט יד אל התעלה וצורח, איך מישהו זרק את המחט שלו שם למטה. לבן גדול יורד במדרון להחליק – מתוך הצינור, מתיז לביוב.

שורשי העצים והשיחים הסמוכים יכולים להתחיל להתגנב ולהתרחב, ולגרום לסתימות במערכת הביוב. בסדקים, השורשים יכולים ליצור מלכודת לפסולת המועברת דרך צינורות ביוב, ויוצרים מיכל סתימה.

במקום בו ערוצים עולים, מצלמה היא כלי אידיאלי, שכן יש לשכוח במהירות תמונת מצב של חסימה. עם זאת, לא ניתן לצלם תמונות כאשר יש לבחון צינורות או חיווט אחרים (או כל עניין אחר).

מצד שני

מהנדסים יכולים לבדוק בערוצים עם תמונות תקלות או חיבורי ערוצים פגומים. כמו כן, איש תחזוקה יכול להתפרס על ידי איש תחזוקה על מנת לבדוק פגמים חשודים באזור, כך שניתן יהיה לקבוע את סיבת הכניסה למים או יציאתם לביוב, כגון צינור שבור או צינור דולף. ניתן לצלם תמונות כדי לראות דברים כמו נזילות ביוב ופסולת פלסטיק. ציוד צילום מאפשר לך להימנע מקידוחים מיותרים, שבאופן מסוים מתבלבלים עם תהליך האבחון של מצב המתקנים הסניטריים. אף על פי שבחרתי בגישה היסטורית גרידא, אני חושב שהשאלה האמיתית תהיה בסופו של דבר האם תמונות של מקלטים ומקלטים לניקוז יועילו למישהו אחר בשלב כלשהו בעתיד.

כאן בתברואה פנימית אנו משתמשים במצלמת ערוץ

כדי לראות אם יש בעיה. ראש מצלמת וידיאו מיוחד, המחובר לכבל גמיש, מוחדר ונחבר דרך הצינור כדי לבדוק את הצינורות ולמצוא בעיות. המומחים המוסמכים שלנו יתקינו אותם והשרברב יתבונן מקרוב במתרחש בצנרת.

על ידי סימון אורך הכבל

ניתן לקבוע במדויק את מיקומו של צינור הצינור בתמונה. היחידה של המצאה זו יכולה לשלוט ביכולתה לצלם צינורות ביוב ממיקום מסוים על הצינור על ידי הפעלת לחץ קבוע מראש על מתג שנלחץ על פני השטח או באמצעות שלט רחוק.

אם ברצונך להיות בטוח שאתה עושה הכל על מנת לשמור על סדר ביוב

עליך להזמין מומחה שיצלם את מתקני התברואה שלך. אם אתה צריך לבדוק אם יש נזילות או שגיאות בביוב שלך, עליך להזמין מומחים שיצלמו צינורות ביוב בעזרת סיוע טכני זה. מערכת הביוב של בניין אינה בנויה כך שתהיה נגישה בטעות, ואם מצלמת הביוב לא תגלה נזילות, המצלמה לבדה יעילה.

המצאה זו עוסקת במיוחד בצילום פעולותיהם הפנימיות של צינורות ביוב כאלה במרחקים

ניתן להרחיב אותו לחלק הפנימי ולחתך הצינור וניתן לקפל אותו דרך ביוביות. זה נתמך ביכולת להאיר ולצלם אזורים פנימיים של צינורות. ניתן לגרום למכשיר גם לצוף כדי לצלם את החלק הפנימי של צינורות שניתן להאיר ולצלם בעזרת נורה או מקור אור אחר כגון מנורה.

הצינור האנכי עובר דרך הרצפה, שם הוא מחובר למתקנים הסניטריים ולפאנלים, ואז למערכת הביוב.

כשמשהו נכנס למערכת הצינור (פסולת

לכלוך, מים וכו '), הוא יכול לנקז או לזרום מהצינור בהתאם למצב. מצלמות ביוב הן כלי רב ערך לקביעת הבעיה במערכת הביוב של ביתכם. אם אתה חושש מדליפה בקו הצינור שלך, ניתן להשתמש במצלמות ערוץ או במצלמות ערוץ כדי לקבוע אם יש לך נזילה ולמצוא אותה. מצלמת ביוב בלבד אינה יכולה לקבוע אם הנזילה היא נזילה או שמא אותרו הנזילה או הנזילות בצנרת הביוב.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן