למזל"ט התרמי Parrot יש שתי מצלמות, כולל אחת שמאפשרת לראות פרטים משובחים במהלך הטיסה. המכשיר משלב יכולת מעופפת של מזל"ט עם יכולת זיהוי תרמי של מצלמות הדמיה תרמית. היצרנים שחררו מצלמה לשימוש במצלמות תרמיות ומערכת תאורה חזותית המשולבת לאימות.

לשם כך

עליך להיות מסוגל לקבוע בדיוק מה נראה על גבי מסך ההדמיה התרמית. התמונות נשמרות בכרטיס זיכרון מובנה בגודל 3 ג'יגה-בייט, ולמצלמה תרמית ברזולוציה גבוהה, כדאי לשדרג אותן בתמונות תרמיות הניתנות לשיפור על ידי כיסוי וידאו שאינו תרמי. נעשה שימוש במצלמות הדמיה תרמית ליצירת תמונה תרמית שיכולה לסייע בזיהוי אזורים בעייתיים על קירות. הם משמשים לבדיקת בתים, כיבוי אש ואפילו ארכיאולוגיה, אך ניתן לעשות בהם שימוש לרעה גם במגוון יישומים אחרים, כמו בענף הבנייה.

סמסונג E95, LG G5 וסוני E100 הן מהמצלמות התרמיות הטובות ביותר למטרה זו. אף על פי שהם גדולים ויקרים יותר מצורפים לטלפונים חכמים, למצלמות אלו יש מגוון תכונות, כולל מסך הדמיה תרמית בהדרכת לייזר מובנית ורזולוציה גבוהה.

הגודל והמשקל של מצלמה תרמית חשובים לכל מי שרוצה להשתמש בה לאורך תקופה ארוכה יותר

המצלמות התרמיות הטובות ביותר יכולות להיות תלויות בכמה גורמים, כולל גודל המצלמה, סוג המצלמה ואיכות העדשה שלה. כשמחפשים את הטוב ביותר, יש לקחת בחשבון יותר מאשר רק את סוגי המצלמות התרמיות. לפני שתבחר במצלמה תרמית לבדיקת קירותיך, בדוק את תכונות המפתח שאתה צריך לקחת בחשבון בעת רכישת מצלמה תרמית.

התוצאה

היא שמצלמה תרמית יכולה לייצר תמונה תרמית מפורטת שמעניקה לה מבנה מוכר. איור 3 א 'התמונות התרמיות של אנשים בודדים עם רקע גוף שחור מכויל. התמונות האלקטרוניות מוצגות בתצוגה דיגיטלית ומציגות מידע על הטמפרטורה והלחות בחדר.

למצלמת ההדמיה התרמית רזולוציה תרמית של 160 – 120 פיקסלים, עם אורך מוקד של 2.5 אינץ '(5 ס"מ) ופלאש LED. זה מגיע עם מצלמות משניות הלוכדות פרטים חזותיים כדי ליצור שילוב של התמונות התרמיות והתמונות הגלויות.

כאשר משתמשים במערכת הדמיה תרמית

חשוב להעריך האם המערכת מספקת את התוצאות המיועדות בטווח תפוקה גבוה. מצלמות תרמיות רבות מצוידות באביזרים המסייעים בזיהוי בעיות ספציפיות, כמו שימוש במדי לחות לזיהוי טוב יותר של נזילות בצינור. בענף הבנייה, לקביעת האיכות והביצועים ערך רב יותר משימוש במצלמת ההדמיה התרמית, מכיוון שגילוי נזילות אנרגיה חשוב. מצלמות הדמיה תרמית מאפשרות לבנאים לבדוק את יעילות האנרגיה במהלך שלב כאשר קל יותר לבצע תיקונים ובמהלך שלב הבנייה.

למידע נוסף על האופן שבו מצלמות תרמיות יכולות לזהות לחות, בקרו בקורס הדמיה תרמית במרכז ההדרכה לאינפרא אדום. ניתן לגלות נזקי מים גם במצלמות הדמיה תרמית כדי להפחית את הסיכון לפגיעה במים בצנרת מים ובציוד רגיש למים אחר.

עדיף גם להשתמש במצלמה המאפשרת לך להתאים ידנית את הרמה ואת טווח התמונה התרמית

במקום לרוקן את הארנק לכלי המשמש לעתים רחוקות, תוכלו להשיג מצורף למצלמה תרמית בעלות נמוכה כדי לצלם תמונות תרמיות מהבית, מהמשרד, מהרכב או אפילו ממכוניתכם מבלי שתצטרכו לרוקן אותו. במצלמות תרמיות לסמארטפון חסרים אביזרי מדידה מדויקים שיש בדרך כלל למצלמות תרמיות כף יד. מצלמות תרמיות עובדות עם ציוד בלבד ויש להן מגוון מצומצם של תכונות הדמיה תרמיות, כמו יכולת להקליט טמפרטורה ולחות.

מצלמה עם רגישות של 30 מק"ט היא אידיאלית ליישומי לחות, ואילו מצלמה עם רגישות של 100 MK מתאימה יותר לזיהוי הבדלי טמפרטורה גדולים, כמו למשל הפרש הטמפרטורה בין חדר חם לקור.

מצלמה תרמית קטנה עם חיבור טלפון חכם

היא קלה לנשיאה, אך אין לה את אותה רגישות לחום כמו מצלמה גדולה ברזולוציה גבוהה. למרות שמצלמות תרמיות מבוססות סמארטפונים חסרות את הרזולוציה הגבוהה של מצלמה מסורתית כמו ניקון D810, הן מאפשרות ליצרנים לזהות במהירות בעיות.

אתה יכול כמעט לקבוע את רמת הלחות

לעזור בחיפוש מים, לפקוח עין על טמפרטורת הצינורות, הסוללות ועוד ולהתריע כי פעולה אינה תקינה. זיהוי דפוסים שנראים כמו לחות אינו מבטיח נוכחות של מים. כדי לבדוק מה אתה רואה, עליך להשתמש תמיד במד לחות כדי לאשר שהמצלמה התרמית זיהתה זאת.