ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

רטיבות בקיר פנימי

הערה: כאשר בידוד את קירות המרתף שלך, היזהר ממה שאתה עושה בכדי להוציא לחות מהקירות. בפרויקט זה אדון כיצד מייצרת לחות על הקירות הפנימיים ואסביר כיצד למנוע מלכתחילה לחות החודרת לקיר. כעת נפרט יותר על הלחות המתרחשת בדופן הפנימית שלנו וכן נדון בכמה שיטות למניעת כניסת לחות לדופן שלנו. במהלך הפרויקט נבחן את סוגי הלחות השונים וכיצד הם יכולים לגרום לבעיות.

זהו תכולת הלחות באוויר סביב הבית שלא יכולה לעבור פיזית דרך הקירות ומתנדפת כאשר מגיעים לנקודת הטל כביכול

כאשר אדי לחות נכנסים לקליפה הקרה המכסה את החלק החיצוני של הקיר, הם מתאדים וכל החומרים המעורבים מתאדים. זה משפיע על דחיפת לחות למחסום האדים הצדדי האקראי הפונה לקיר הפנימי. יש מעט מאוד מרחב לחדירת לחות (למעט, כמובן, אטום לחות) ולעבוד דרכו דרך הקירות.

עיבוי קיים בחלק גדול מהרכוש בו לחות לא יכולה להימלט

וכתוצאה מכך טיפות על קירות, חלונות ותקרות. כאשר אוויר לח פוגע בו, הוא עלול לגרום לבעיות חמורות, כגון כשלים במפרקים, קירות נרקבים וסדקים ברצפה. עיבוי על קיר מרתף עלול לגרום לעובש ועובש, וזו בעיה רצינית. זה יכול גם לפגוע בפריטים המאוחסנים שם ולגרום נזק בתוך הבית.

בעיות הלחות הנפוצות ביותר מתחילות כאשר לחות חודרת לחללי הקיר

מתמקמת שם ומספגת את הרכיבים שבתוכם. בעלי בתים רבים רואים לחות ומאמינים שהם חווים קיר מרתף דולף כאשר הלחות המצטברת היא למעשה עיבוי. הזכוכית מספקת רק משטח גלוי וקריר עליו לחות יכולה להתעבות, כך שעיבוי החלונות הוא פשוט תוצאה של עודף לחות. אוורור מוציא אוויר מהנזילה ודוחף את הבית, אך בעלי בתים רבים אינם רואים את הלחות מכיוון שאין בבית אוורור.

אם אתה מבחין בלחות עודפת או בסדקים עמוקים בקיר

עליך להתייעץ עם מומחה בכדי למנוע כניסת לחות לקיר. אם אתה צריך לברר את הגורם לדליפה בקיר או סדק עמוק בקיר הפנימי של ביתך, או אם ברצונך לקבל מידע נוסף כיצד למנוע מהרטבים שלך להירטב, פנה למערכות תיקון נכסים. מיזוג אוויר טוב, מיזוג אוויר ומערכת אוורור טובה יכולים למנוע את כניסת הלחות לדירה.

אם הלחות במרתף נמצאת בתקרה או בקירות חדר האמבטיה או המטבח שלך

נזילת מים בפנים עשויה להיות אשמה. לא ניתן לראות את המים מכיוון שהתעבה לחות בקירות ובעליית הגג, אך היא עלולה הייתה להיגרם על ידי נזילה באחד הקירות הפנימיים או סדק עמוק בקיר אחד. אם לחות מתעבה בקירות, בעליית הגג או בקיר הפנימי, יתכן שלא תוכלו לראות מים. עם זאת, אם התעבה לחות בקירות עליית הגג והמרתף, ניתן לראות מים סנטימטרים ספורים מהקיר, גם אם הם דולפים.

אם ללחות יש מתיחת גאות על הקיר

יתכן שהיא נגרמה על ידי לחות עולה הנגרמת מחדירת צינור לח או דולף או גג פגום, או שהיא נגרמה כתם לח הבנייה, כמו סדק או סדק. נקודה לחה בקיר היא בדרך כלל תוצאה של לחות חודרת, בה מים חדרו לבנייה מבחוץ דרך סדקים או סדקים. כאשר הלחות מתייבשת בקיר פנימי, דון בכך עם בעל הדירה שלך, פקח הבניין, מנהל הנכסים ואפילו חברת המים המקומית. אם הרטיבות הותירה מתיחת גאות על קירות הפנים שלך, סביר להניח שהיא גרמה לעליית לחות ו / או דליפה בצינור דולף או גג פגום.

אם זה קורה באופן עקבי

הקירות והקירות החיצוניים של הבית שלך סופגים מים, מה שגורם לפעולה נימית לכתמים לחים על הקירות הפנימיים. כאשר המרזבים הופכים ליעילים, מים מתנקזים לקירות הפנימיים, ולחות חודרת היא הבעיה הבאה. זה יכול לקרות בדרכים שונות, למשל דרך סדקים או סדקים בבנייה או דרך דליפה בגג.

הלחות המאוחסנת בחללי בידוד הקירות יכולה להיכנס לחלק הפנימי של הקירות ולדחוף לחות דרך טיח

שכבות צבע וטפטים. הלחות המאוחסנת בחללים ובבידוד יכולה להיכנס לקירות הפנימיים דרך הבידוד ואז לרדת בחלק הפנימי של קירות אלה כדי לדחוף לחות לשכבות גבס, צבעים, טפטים וכו 'ואזורים אחרים.

הלחות שנכנסת מבחוץ תהיה נמס שלג או גשם שמצא את דרכו דרך הקירות

אם העור החיצוני אטום למים, הלחות חייבת להגיע מאיפשהו מבפנים ולהתייחס אליה כאל בעיית עיבוי. צבע ולכה עלולים לחסום את זרימת הלחות בתוך הבית ולגרום לעיבוי. ככל שתכולת המים גבוהה יותר המאפשרת למים לשבת על קיר, כך גדל הסבירות שהעיבוי יתנהג בבית עם תכולת מים גבוהה יותר.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן