ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

שאיבת בורות שומן

רבים מכנים אותם "מלכודות שומן" והם מונעים כניסת שומנים, שמנים, שומנים וערפילים לתעלות המקומיות.

מלכודת שומן היא אדמה גדולה או מיכל חיצוני המונע מ- FOG (מוצקי מזון) להיכנס למערכת הביוב של המסעדה או לבור הספיגה.

מלכודת שומן משמשת כמיכל בו נאספים מי הפסולת ושאריות המזון שנכנסים למלכודת

ענני ערפל עולים לראש מלכודות השומן וממלאים אותם במים כדי לדחוף ביוב ממערכת הביוב או מיכל הביוב. המים יושבים במאגר עד שהם זורמים דרך יציאה, ואז המים מתאדים והערפל עולה שוב.

זה מאפשר לבעלים לשקול להפוך את החלול לבור ספיגה, כך שהוא לא יצטרך לעלות על גדותיו כדי לזרום את שפכי המים לנחלים, לנהרות או לאוקיאנוס.

חלקם יתקינו מבנה ניקוז שני בחלקו החיצוני של הבית, אך מצב קשה זה לא נפתר. לא מומלץ פשוט לעטוף את התשתית או את קירות המרתף ולתת למים לזרום או להכניס ניקוז משופר.

חשוב כי משאבת הבור תעבוד ותשפיע על הביצועים הכוללים של המערכת

המחירים למלכודות השומן תלויים בזמן בין השאיבה האחרונה לשאיבת מלכודות השומן. המחירים עבור מלכודות ושומני גריז עשויים להשתנות בהתאם למרווח שבו אתה מפמפם והחוצה וגודל המשאבה שלך.

יש לתזמן מלכודות שומן רבות למשאבות חודשיות, אך אחרות עשויות להמתין זמן רב יותר, כמו אלה עם תוכנית שאיבה.

במקרה של משאבת השחזה, משאבת שאיבה המחוברת למערכת הביוב יכולה להעלות את קצב החשמל ולקצר את אורך חיי משאבת השחזה. עלויות האחזקה היחידות לבורות ספיגה הן עלויות התחזוקה שתוכלו לקבל עבור מיכל שנשאב כל 3 – 5 שנים.

אם משאבת הבור אינה מותקנת כהלכה, היא עלולה להיכשל ולתקלק, במיוחד אם היא אינה מותקנת כהלכה. אמצעי אחד למניעת כשל במשאבה הוא להכניס אותו לתושבת בטיחות מותקנת כדי שלא תשקע בתוך הלכלוך ותסתובב הרבה.

גם כשהבור מלא, בסיס יכול להרחיק את המשאבה בבורות מהמים, גם כשהוא מלא. במפלסי מי תהום בודדים ובתנאים אחרים, מים עולים למרתף, העונה על השאלה כמה מהר וכמה.

ברוך הבא ל- Pumping Track Nation

ואם לא שמעתם על Pumptrack, חפרו ושאלו. למידע נוסף על משאבות למסלולים, בקרו באתר www.leelikesbike.com ובמדריך הבנייה של McCormack Pumptrack, או הזמינו את המדריך לבנייה של McCormacks Pumptrack. אם אתה צריך לדעת מה גודל מלכודת השומן שלך או סתם רוצה לדעת כמה עלות הניקיון אל תהסס לפנות אלינו. אנו נדאג שהמחירים לשאיבת מלכודות שומן יוסברו בצורה ברורה ונציע לכם הצעה בהקדם האפשרי. אם יש לך שאלות לגבי אופן ההתנהגות כשאתה צריך לשאוב מלכודת שומן, אנא התקשר אלינו מיד.

חברת השירות של אלביס עוקבת ומשאבת ומפקחת על מלכודות השומן שלך כאשר תכולת השומן מגיעה לנקודה הנדרשת לצורך תפוקת המשאבה

אנו שואבים שומן מוצק, מנקים את קירות הלוע ומשאירים אותו במצב מצוין. עליכם לשאוב באופן קבוע את השומן החום הנרקב ואנחנו עוקבים אחר תכולת השומן במיכל התחתון ומלכודות השומן שאנו שואבים.

אם לא השתמשת במשאבה זמן מה

אינסטלטור יכול לבדוק את תפקידה של משאבת הפליטה על ידי שפיכת שלושה עד ארבעה ליטר מים למיכל פליטה ריק. מיכל הספיגה מסלק את שפכים לפני הזרמתם לאדמה לטיפול סופי. אנו מסירים שמן או שומן שצפים במים יותר משבוע-שבועיים לפני שנשאב החוצה.

תמיד תוכלו לסמוך על כך שאלביס ישאוב את מלכודות השומן בצורה מדויקת וניקה את מיכל הביוב בשירות הטוב ביותר

אם לא תשאב אותם ותוודא שהם מנוקים היטב, המסעדה שלך תהפוך לבלתי פעילה. קצב שאיבה איטי עלול להוביל שפכים חזרה – אך בשלב זה המערכת עשויה להיות עמוסה מדי על ידי מי גשמים הזורמים לאגן השאיבה של הטחנה.

אם אתם רואים שמשאבת הבור

היא פשוט שיהוקים או ממש לא עובדת, משכו אותה ממקור החשמל וחברו אותה מחדש כאשר רוב המשאבות צריכות להתחיל אוטומטית, והמתינו מספר דקות. לחלק מהמשאבות האוטומטיות יש גם אפשרות להפעיל את המשאבה אם חיישן הזרוע הצפה אינו פועל. אם הבורות שלכם קטנים מדי, מתמלאים מהר מדי או לעיתים קרובות מדי, או אם המשאבות פועלות ברציפות ונכשלות הרבה מעבר לחיי השירות הצפויים שלהן, תוכלו להמעיט בגודל הבורות.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן