ניתן להתקשר לייעוץ ושירות מיידי:
055-9397787  
או למלא את הטופס לטיפול מהיר:

מאמרים נוספים

שאיבת ביוב

כאשר אנו מדברים על המשאבה בביתך, משאבות שאיבה ומשאבות ביוב הן לרוב שני השמות שעולים בתדירות הגבוהה ביותר. ישנם סוגים רבים ושונים של משאבות בהן ניתן להשתמש במשאבת שפכים ביתית, אך אחת הנפוצות ביותר היא משאבת מים או משאבת מי שפכים (SPU).

באופן כללי

משאבת ביוב שאינה משאבת טחנה יכולה להעביר ביוב בקוטר של עד שני סנטימטרים, שניתן לפרק ולהמיס אותם בקלות. משאבות מי שפכים יכולות לעבור ממסים קשים ומיועדות למגוון סוגים של שפכים, כגון שפכים ממתקני טיהור שפכים, בוצה של ביוב, צינורות ביוב וכו '. לשאוב מי תהום עד 1,000 מטר, שהם הרבה פחות ממה שמשאבה לזרום שפכים יכולה לספק. היתרונות של משאבות שפכים, לעומת זאת, הם שניתן לבנות אותן כדי להזיז 200 גלונים של שפכים גולמיים לדקה.

משאבות הביוב משתמשות בבור ביצות

הממולא לעיתים קרובות בפסולת קטנה, כך שהמערכת תוכל לשלוט על הביוב. לא תמיד יש צורך במשאבות טחנת ביוב לשאיבת ביוב גולמי, ולא כל משאבת ביוב היא משאבת גרינר. מי שפכים גולמיים אינם חייבים להכיל יותר מדי מוצקים לרוב המשאבות, אך יש להשתמש רק במשאבות מי הפסולת המוצקים במקום בו נשאבים. ניתן לשאוב את שפכי המשאבות הללו ישירות למערכת הביוב.

קבלת משאבת ביוב מחומר כבד כמו ברזל יצוק אמורה להבטיח חיי שירות ארוכים ואמינים

אם אתם אוספים את משאבות הביוב במערכת שלכם בבית, עדיף להתייעץ עם ביוב מקצועי ואינסטלטור משאבות. אם יש לך מערכת ביוב גדולה יותר, אם המשאבה פועלת ברציפות במשך זמן רב, או אם כנראה יש לך חסימה במערכת הביוב, יכול להיות טוב לכבות את המשאבות ולהזעיק אינסטלטור. עם זאת, אל תהסס להתקשר עם חברת האינסטלציה המורשית שלך, אלא אם כן אתה חושד כי קיימת בעיה חמורה במערכת, כגון צינור ביוב דולף או מערכת ביוב פגומה.

סתימה בצינורות בוצה ביובית יכולה להתרחש

אך בדרך כלל משאבת ביוב תוכל לדחוף את הפסולת במורד הצינור על ידי פעולה קצרה יותר. משאבת ביוב זקוקה לקו הביוב הראשי בכדי לעבור דרך רצפת בטון, וניתן לשאוב אותה בצורה הרבה יותר טובה משאיבת ביוב ומשאבה רגילה. ניתן גם לתפוס אותו הרבה יותר טוב לפני שהוא עוזב את מערכת הביוב ונכנס למערכת הביוב שלך.

משאבות מי שפכים

הנקראות גם מפליגי משאבות או מערכות, משמשות לאיתור הביוב הראשי או צינור הביוב שזורם דרך הבית שלך. דוגמה נפוצה למשאבת פליטה לשפכים תהיה משאבה עם בור תת קרקעי שנועד לקחת מי שפכים מהמרתף, האמבטיה או המפלס הראשי.

שלא כמו משאבות ביצות

משאבות פליטה של ביוב (המכונות לרוב משאבות ביוב) מיועדות להסרת ביוב ממכל הביוב או ממערכת הביוב של ביתך. בעוד שמשאבת ביוב משמשת בחדר האמבטיה להפקת נוזלים ונוזלים ממיכל הביוב וממערכות ביוב אחרות, ניתן להשתמש במשאבת אבק לאיסוף מים עודפים או לא רצויים שמצאו את דרכם לשם.

כאשר שטיפת הכלים נשטפת

משאבת הבור אוספת את מי הפסולת ושולחת אותם לאזור קרוב מספיק לקו הביוב כדי שלא יהיה צורך במרתף. כאשר קווי הביוב העירוניים העוברים ברחוב נמצאים ברמות גבוהות, ניתן להשתמש במשאבת פליטה לשאיבת נוזלים ומוצקים כדי שיוכלו לזרום כראוי. מיכל ביוב או מיכל אחיזה משמשים כמיכל איסוף מאולתר לביוב, בעוד שישנה משאבה טבולה המנקזת ביוב ממערכת הביוב הראשית.

מומלץ להתקין משאבת טחנה אם אתה צריך לשאוב מי שפכים מתעלת לחץ

בעוד ששאיבה מהביוב העירוני של ביתכם עובדת היטב, לא מומלץ להשתמש במשאבת בור ספיגה, מכיוון שהביוב עדיין נטחן לשפכה ונטחן עדיין. אתה יכול לשאוב את המטבע כל עוד הוא בסדר יחסית; אם לא, כדאי לשאוב אותו במהירות האפשרית.

משאבות מי שפכים נחוצות כמעט תמיד בבניינים עם חדרי אמבטיה ונדרשות כאשר הביוב הסניטרי נמצא בגובה צינור הביוב בביתך או כשיש לך שירותים בקרבת מקום

כפי שקורה לעתים קרובות במרתפים עם חדרי אמבטיה. מכיוון שמשאבת ביוב תמיד נחוצה לבניין עם חדר אמבטיה, צריך לחשוב על התקנתו, אם עדיין לא קיים. לא ניתן להשתמש במשאבת שאיבה ליישומי ביוב מכיוון שהיא אינה יכולה לשאוב את הפסולת שנשאבה למיכל הספיגה. אם נחפרות בורות ביוב במרתף, התקנת משאבות ביוב יקרה בהרבה מהתקנת משאבת יניקה קונבנציונאלית.

מאמרים נוספים:

דילוג לתוכן